تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آمریکا

کتابخانه جورج پی بادی مریلند ، امریکا | George Peabody Library 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کتابخانه جورج پی بادی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کتابخانه جورج پی بادی در مریلند آمریکا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این کتابخانه ی زیبا و دیدنی بیشتر آشنا شوید.

کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا یکی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا به شمار می‌رود که این کتابخانه توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است.

کتابخانه جورج پی‌بادی واقع در کلانشهر بالتیمور ایالت مریلند، بخشی از دانشگاه خصوصی جانز هاپکینز از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های تحقیقاتی ایالات متحده آمریکا به حساب می‌آید که تا کنون تعداد ۳۰۰ هزار جلد کتاب را در خود جای داده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کتابخانه جورج پی بادی

با وجود اینکه کتابخانه در محوطه داخلی دانشگاه واقع شده با این حال، بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است. این کتابخانه باشکوه که در قرن نوزدهم احداث شده، در یک منطقه تاریخی و در نزدیکی بنای مشهور یادبود واشنگتن قرار دارد و به همین دلیل، هر ساله هزاران نفر از گردشگران شهر را به سمت خود جذب می‌کند.

 او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به علت مهربانی و مهمان نوازی آن‌ها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی‌اش که یک اطاق میانی بلند دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می‌دهد.

کتابخانه جورج پی بادی

خدماتی که کتابخانه ارائه می دهد : بازدید از موزه باستان ، صدور کارت کتابخانه ، استفاده از رایانه و اینترنت ، رزرو اتاق مطالعه ، استفاده از آرشیو روزنامه های کتابخانه ، شرکت در دوره های مختلف زبان انگلیسی ، تشکیل و برگزاری نشست ها برای گروه های نقد و بررسی کتاب ها و خدمات مختلف به کودکان ارائه می گردد.

همچنین برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های دوستدار کتاب در این مکان از نکات جالب این کتابخانه می‌باشد.برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های دوستدار کتاب در این مکان از نکات جالب این کتابخانه می‌باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *