تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی

با اسامی کشورهای آفریقای جنوبی را بیشتر آشنا شوید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کشورهای آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی از نظر زیبایی در بین سایر کشور های آفریقایی رتبه اول را دارد. این کشور دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است به طوری که جهان کوچکی را در دل خود جای داده است. اسامی کشورهای آفریقای جنوبی لسوتو و اسواتینی نام دارد. آفریقای جنوبی این دو کشور را به گونه ای در دل خود جای داده است که کشور لسوتو در درون آن محصور شده و مرز مشترک آن تنها با خود آفریقای جنوبی است.

کشور اسواتینی نیز با اینکه در آفریقای جنوبی جای گرفته است اما با کشور موزامبیک نیز مرز مشترک دارد. تور آفریقای جنوبی مقصدی فوق العاده برای گردشگران با سلایق متفاوت است. در ادامه تلاش کرده‌ایم تا درباره آفریقای جنوبی، جاذبه‌های گردشگری آن و به طور کلی شرایط این کشور اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم.

کشورهای آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی و جاذبه های توریستی آن

آفریقای جنوبی کشوری متنوع از نظر آب و هوایی و بسیار منحصر به فرد در نوع خود است. این کشور هم از نظر فرهنگ و هم از منظر ویژگی های طبیعی از جمله حیات وحش و پوشش گیاهی در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد. در تور آفریقای جنوبی همه اشخاص با هر سلیقه ای حتما جاذبه ای مطابق با علاقه خود پیدا می کنند.

مقاله مرتبط : دیدنی های آفریقا جنوبی


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آفریقای جنوبی کشوری پهناور در جنوبی ترین بخش قاره آفریقا است. بین کشور های آفریقایی، این کشور، مهمترین و مشهورترین آنها محسوب می شود. از عجایب این کشور می توان به این اشاره کرد که در دل خود دو کشور دیگر را جای داده است.  اسامی کشورهای آفریقای جنوبی لسوتو و اسواتینی نام دارد.

نام رسمی این کشور جمهوری آفریقای جنوبی است و به طور دقیق تر در سواحل اقیانوس هند و اطلس قرار دارد. همچنین این کشور با زیمباوه، نامبیا، بوتسوانا و لسوتو همسایه است. در کشور آفریقای جنوبی موزه‌ها و پارک‌های زیادی وجود دارد، شاید کسی باور نکند که این کشور در جنوب قاره آفریقا اینقدر زیبا و سرسبز باشد اما واقعیت دارد و دارای آب و هوای با ثبات و خوبی است.

یکی از موارد جالب دیگر درباره این کشور، داشتن سه پایتخت است. این سه شهر پرتوریا ، کیپ تاون و بلوم فونتین نام دارد و احتمالا شناخته شده ترین آن ها شهر کیپ تاون است. آفریقای جنوبی یک شهر مشهور و مهم دیگر نیز دارد که پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز به شمار می رود و ژوهانسبورگ نام دارد.

 فرهنگ و زبان مردم آفریقای جنوبی

در کشور آفریقای جنوبی یازده زبان رسمی وجود دارد. نه زبان رسمی آن زبان های آفریقایی خانواده بانتو است و دو زبان دیگر زبان اروپایی است. زبان های اروپایی شامل آفریکانس و انگلیسی هستند. زبان آفریکانس ریشه هلندی دارد و اکثر سفید پوستان و دورگه های آفریقای جنوبی این زبان را به عنوان زبان رسمی خود انتخاب کرده اند. زبان انگلیسی هم در تجارت و هم در عرصه های بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

کشور آفریقای جنوبی به سرزمین رنگین کمان شهرت دارد. این نام به دلیل وجود نژاد های مختلف در این کشور است. در این کشور نمی توان یک فرهنگ واحد پیدا کرد. به عنوان مثال فرهنگ غذایی آفریقا و تنوع بی نظیر آن تحت تاثیر فرهنگ های مختلف حاضر در این کشور است. موسیقی و رقص نیز مانند غذا در کشور آفریقای جنوبی متاثر از فرهنگ های مختلفی است که در آن وجود دارد و یکی از نمادهای فرهنگی این کشور است.

مذهب و دین کشور آفریقای جنوبی

در این کشور اکثریت جامعه پیرو دین مسیحیت هستند. یعنی بیشتر از 80 درصد مردم این کشور مسیحی می باشند. بعد از مسیحیت، مذهب هندو، اسلام، یهودیت و دین سنتی آفریقایی نیز پیروانی را در این کشور دارد. چیزی حدود 15 درصد این مردم نیز بی دین هستند یا به مذاهب و فرقه های دیگر گرایش دارند.

کشورهای آفریقای جنوبی

آب و هوای کشور آفریقای جنوبی

با وجود پهناور بودن این کشور آب و هوای آن در بیشتر روزهای سال آفتابی است. آفریقای جنوبی در نیم کره جنوبی واقع شده است و به همین دلیل تابستان و زمستان آن بر عکس مناطقی است که در قسمت نیمکره شمالی زمین قرار دارند. اقیانوس هایی که اطراف این کشور را احاطه کرده اند در آب و هوای آن تاثیر بسیاری دارند.

 در این کشور در فصل زمستان به غیر از شهر کیپ تاون هیچ بارندگی وجود ندارد و تقریبا در تمام طول سال یک نوع آب و هوا را تجربه می کند. البته شهر کیپ تاون متفاوت از سایر شهرها بوده و گاهی برف را هم تجربه می کند.

بهترین زمان تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی امروزه تبدیل به یکی از سفرهای پرطرفدار برای ایرانیان شده است. در سال های اخیر ایرانی های بسیار زیادی برای مهاجرت و حتی تحصیل به این کشور پهناور و زیبا رفته اند. این کشور دارای جاذبه های توریستی زیبا و متنوعی است و در طول سال مقصد میلیون ها گردشگر است.

بهترین زمان سفر به کشور آفریقای جنوبی فصل  تابستان و بهار است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم بهترین زمان برای تور آفریقای جنوبی بین ماه های اردیبهشت و شهریور است. در این ماه های خاص می توانید از پارک های ملی کروگر و سایر پارک های حیات وحش در این کشور دیدن کنید. چرا که در این ماه ها آب و هوا نسبت به سایر زمان ها خشک تر است و حیوانات در پارک های طبیعی در اطراف منابع آب یا رودخانه ها جمع شده  و به راحتی قابل رویت هستند.

آیا آفریقای جنوبی کشور امنی است؟

آفریقای جنوبی گردشگر پذیرترین کشور در قاره آفریقاست و شهرهای معروف آن نیز از نظر گردشگران امنیت دارند اما با این حال به عنوان یک توریست بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *