تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اصفهان, ایران

کوه صفه اصفهان ☀️ ملقب به بام اصفهان + تایم لپس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کوه صفه اصفهان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اصفهان تصمیم گرفتیم تا شما را با کوه صفه که معروف به بام اصفهان نیز هست آشنا کنیم . پس اگر به دنبال جاهای تفریحی اصفهان هستید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا با این کوه محبوب در اصفهان بیشتر آشنا شوید

اگر از شلوغی های مرکز شهر اصفهان فاصله بگیریم و راه مان را به سمت بلوار شهدای صُفه کج کنیم، به تفرجگاهی ناب و جذاب می رسیم که در میان مردم با عنوان کوه صُفه شناخته می شود.

این کوه یکی از تفرجگاه های محبوب اصفهان است که از آن با عنوان بام اصفهان یاد می کنند. امکانات رفاهی خوبی در خود دارد و جاذبه های طبیعی و تاریخی جالبی را می توان در آن دید. وجود تفریحات خوب همچون بولینگ و تله کابین بر جذابیت این تفرجگاه می افزاید و یکی از مقاصد محبوب برای کوهنوردان است. همچنین چشمه ها، غارها و زیبایی های متعددی را می توان در این کوه یافت که گویای ارزش طبیعی آن هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کوه صفه اصفهان

دیدنی های کوه صفه

از جمله دیگر دیدنی ها، امکانات و فضاهای تفریحی کوه صفه می توان این موارد را نام برد؛ پارک وحش، گردنه باد و پل رنگین کمانی، چشمه ها، قلعه شاهدژ، غارها، تماشای چشم اندازها، ورزش های مختلف، تله کابین صفه، مرکز بولینگ، زیپ لاین و پل معلق، پارک بادی صفه، شهربازی کودکان و بزرگسالان، سینما 5 بعدی، پیک نیک و عکاسی و شکم گردی در فضای آرامش بخش کوه.

کوه صفه اصفهان

اطلاعات بازدید

ساعات کاری: 06:00 تا 01:00 بامداد

هزینه: ورود به پارک هزینه ندارد اما اگر بخواهید با اتومبیل تان وارد پارکینگ شوید به ازای هر ماشین باید هزینه پرداخت کنید.

آدرس: استان اصفهان، شهر اصفهان، بلوار شهدای صفه، تفرجگاه کوهستانی صفه

اگر قصد داشتید به وسایل حمل و نقل عمومی به این پارک برسید، اتوبوس هایی را سوار شوید که به سمت ترمینال صفه حرکت می کنند.

تایملپس اصفهان از فراز کوه صفه

تایملپس حرکتی از اصفهان از نمایی 180 درجه از شهر در شب


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *