تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
خراسان رضوی, مشهد

معرفی کوه پارک مشهد | Mountain Park 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کوه پارک مشهد

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با کوه پارک مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کوه پارک مشهد با داشتن یک میلیون درخت، بزرگترین پارک کوهستانی ارتفاعات جنوبی شهرک مشهد است که چشم‌انداز فوق‌العاده هیجان‌انگیزی به کل شهر مشهد دارد.

این پارک در غرب حرم مطهر امام رضا (ع)، با فاصله ۱۷ کیلومتر قرار دارد و پذیرای مسافران و زائران است. با افتتاح کوه پارک مشهد مکانی دیگر به جاذبه های گردشگری مشهد علاوه بر پارک ملت مشهد، باغ ملک آباد و بوستان کوه سنگی مشهد افزوده شد.کوه پارک مشهد

این پارک در ارتفاعات جنوبی مشهد قرار دارد. درخت و درختچه‌ها فضای زیبایی به کوه پارک داده‌اند. مزرعه حیوانات جایی است که می‌توانید انواع حیوانات را در دل طبیعت ببینید. در حالیکه در ماشین خود نشسته‌اید، فیلم مورد علاقه خود را بر پرده سینما ببینید که به آن سینما ماشین می‌گویند که در کوه پارک مشهد فراهم شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پروژه کوه پارک  در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۳۹۹ ، بدون هیچ جشنی با بیش از ۲ میلیون متر مربع، معادل ۲۵۰  برابر یک زمین فوتبال و حدود ۳ برابر پارک ملت، افتتاح شد. قرار براین بود که این قسمت از دامنه کمربندی جنوبی بزرگراهی احداث شود اما با تغییر کاربری آن هم اکنون کوه پارک مشهد با داشتن بیش از یک میلیون درخت آماده ورود شهروندان به این پارک بزرگ است.کوه پارک مشهد

امکانات پارک

پروژه کوه پارک هنوز تکمیل نیست و جنگلی مصنوعی و دست ساز چندین آبشار مصنوعی کوچک و بزرگ در آن در دست احداث است اما با این حال در چند ماهی که از افتتاح آن می‌گذرد قابل استفاده برای تفریحات خانوادگی است و با توجه به مساحتی که دارد قابل استفاده برای کوهپیمایی و دوچرخه سواری است. با آمدن به کوه پارک دیگر نگران پیدا کردن جای پارک هم نیستید.

سینما ماشین، رستوران سیار، مزرعه حیوانات و کارفود از جمله برنامه‌هایی است که در اینجا پیش‌بینی شده است و در حال حاضر 5 کارفود که انواع فست فود را ارائه می‌کنند، افتتاح شده و به مراجعان خدمات می‌دهد.

نحوه دسترسی 

این پارک با طول بیش از ۵ کیلومتر در بلوار شهید فکوری، انتهای دلاوران قرار دارد که تنها قسمت ورودی، خروجی آن برای عابران، دوچرخه سواران و خودروسواران از سمت خیابان دلاوران است. پارکینگ مناسبی برای خودروها در نظر گرفته شده است و ورودی آن رایگان است.

اگر ماشین ندارید، با اتوبوس‌های تندرو خط ۴ به میدان سلمان بروید. از آنجا خیابان دلاوران را تا انتها بروید تا به خیابان نخل برسید. تابلوها شما را در رسیدن به پارک یاری می کنند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *