تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

گاردنز بای دی بی سنگاپور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

گاردنز بای دی بی سنگاپور

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور یکی از جاذبه های بسیار زیبای سنگاپور یعنی پارک گاردنز بای دی بی را به شما معرفی می کنیم که یکی از پارک های بسیار محبوب و معروف سنگاپور می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

‏گاردنز بای دی بی که به معنای باغ های کنار خلیج است، یکی از پارک های طبیعی با مساحتی برابر با 101 هکتار است که در مرکز کشور سنگاپور قرار گرفته است و در سال 2005 افتتاح گردیده است.

‏گاردنز بای دی بی که در کنار ‏Marina Reservoir‏ قرار گرفته است دارای مناظر زیبا و ‏مسحورکننده ای از آب نماها می باشد و تا به امروز جوایز گوناگونی را برای ساختار و زیباییش دریافت نموده است. این پارک سه ‏باغ ساحلی دارد ، باغ جنوبی ، باغ شرقی و باغ مرکزی. بزرگترین آنها باغ جنوبی با 54 هکتار می باشد. ‏‏ ‏


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
گاردنز بای دی بی سنگاپور
گاردنز بای دی بی سنگاپور

در صورتی که در پی مقصدی برای گذراندن لحظه های تکرار نشدنی برای تمامی اعضای خانواده هستید پیشنهاد ما  پارک گاردنز بای دی بی سنگاپور می باشد. مجمو عه ای سرگرم کننده و مدرن که دسترسی راحتی دارد و تنها با یک پیاده روی کوتاه از هتل محل اقامت خود به این باغ مدرن که تمامی گونه های گیاهی در آن یافت خواهد شد می رسید. در این پارک به احساسی همچون قدم زدن در یک سرزمین افسا نه ای مدرن خواهید رسید.

در مرکز این پارک یک رقص مزیکال آبی بینظیر وجود دارد که ساعت برگزاری آن هر روز عصرها و به مدت یک ساعت می باشد.

این پارک دارای نمادی از درخت های بزرگ و باشکوه است که از فریم های استیل ساخته شده اند و مثل برج هایی بلند به کل مجموعه مسلط شده و از گونه های گوناگون گیاهی پو.شیده گردیده است .۱۲ تا از این درخت ها در ابعاد بزرگ و در مرکز مجموعه قراردارند و مابقی آنها در مکان های دیگری ار پارک تعبیه گردیده است.

برای صرف یک شام دلپذیر و لوکس می توانید در مسیری با چشم انداز های زیبا که در ارتفاع ۲۵ متری قرار دارد قدم بزنید و با دیدی ۳۶۰ درجه از پارک، در رستورانی که در بالاترین نقطه پارک قرار دارد لحظه ای با شکوه را رقم زده و از این تجربه لذت ببرید.

گاردنز بای دی بی سنگاپور
گاردنز بای دی بی سنگاپور

در صورتی که در پی آب هوایی خنک هستید می توانید سری به جنگل ابری بزنید و توسط قایق با طی مسیری از رودخانه به ساختمان های صدفی شکل کوچکی برسید که بلندترین آنها ۳۵ متر ارتفاع دارد و در صورتی که نمی خواهید مسیری را پباده روی کنید در آنجا آسانسورهای کوچکی تعبیه شده که شما را به بالای مجموعه می رساند و دید بسیار بینظیری از تنوع گیاهان و گونه های گوناگون را خواهید داشت و انواع گونه های گیاهی به شما حس مناطق گرمسیری کوهستانی را القاء می کند.

در صورتی که زمان کافی دارید پیشنهاد ما یک پیاده روی دلپذیر از روی دریاچه های kingfisher  و Dragonfly  می باشد و می توانید در مسیر از دیدن انواع گونه های گوناگون پرندگان و دیدی وسیع از رودخانه لذت ببرید.

هوای داخل گنبد فلاور سردتر از هوایی بیرونی بوده زیرا در طراحی این گنبد از خشکی آب و هوای کالیفرنیا و سرسبزی مدیترانه ای الهام گرفته گردیده است. شما در این گنبد حتی می توانید رستوران های مدیترانه ای را پیدا کنید که گیاهان و سبزیجات مورد استفاده در همان محل رستوران کاشته می شوند.

این مجموعه زیبا و هنری به شما احساسی شبیه سفرکردن به  دور دنیا را می دهد و تجربه های به یادماندنی را خواهید داشت که همگی برای نخستین بار اتفاق می افتد.

در اصل در این مجموع ۴ سری باغ  وجود دارد که بافت درخت ها و گیاهان از تنوع گیاهی کشورهای گوناگونی چون چین، مالزی و آفریقا و  …. الهام گرفته است و نیز این مجموعه دارای رستوران های بین المللی گوناگونی است که منوهای بین المللی دارند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *