تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

گذر گردشگری آب و آتش ، تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

گذر گردشگری آب و آتش

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با گذر گردشگری آب و آتش تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

گذر گردشگری آب و آتش (Ab-o-Atash Plaza) با الهام از معماری ایرانی و اسلیمی با محوریت پیاده‌راه و انسان محور و امکاناتی شامل شهربازی و شهر کتاب فعالیت می‌کند. گذر گردشگری آب و آتش با وسعت 3 هزار و 600 متر مربع و با ظرفیت 40 غرفه در تهران افتتاح شد تا مردم در کنار تفریح و سرگرمی از صنایع دستی و سوغات این گذر هم دیدن کرده و با قیمتی مناسب تر خریدهای خود را انجام دهند.

گذر گردشگری آب و آتشصنایع‌دستی، پوشاک، سوغات استان‌ها، عفاف و حجاب، کارگاه عرق‌گیری و عرضه عرقی‌جات ارگانیک، صابون‌های ارگانیک، ترمه، سفال، حصیربافی، مکرومه‌بافی، مس و چوب از جمله محصولاتی است که در این گذر عرضه می‌شود.

این گذر که در ضلع جنوبی بوستان آب و آتش قرار گرفته، در واقع بازارچه‌ای برای عرضه صنایع خلاق هنری، جلوه‌هایی از صنایع دستی ایرانی ‌و سوغات است، در واقع شما در این گذر بیشتر محصولات چاپی و ماشینی را می بینید اما می توانید در میان آنها تعدادی صنایع دستی چوبی و سفالی هم پیدا کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

گذر گردشگری آب و آتشغرفه خوراکی های گذر گردشگری آب و آتش

در گذر آب و آتش غرفه های بسیاری برای تهیه خوراکی می توانید پیدا کنید. غرفه آشکده طهرون که برای فصل تابستون آب دوغ خیار های جذابی دارد، کافه باقلوا با انواع نوشیدنی های خوشمزه و مقوی و خنک، غرفه لقمه پیچ با لقه کباب های خوشمزه و دوغ پرطرفدار محلی، قسمت تردیلا با انواع غلات های حجیم شده طبیعی و لذیذ، جایگاه طهران باربیکیو که ساندویچ های مخصوص خود با طعم فوق العاده دارد، دنیای ترشک و لواشک که امکان ندار بتوانید به راحتی از کنارش بگذرید، حجره سوهان اخوان با سوهان های بسیار خوشمزه و داغ و با کیفیت، غرفه فلاسیتو به غذاهای تند و خوشمزه کبه و فلافل و سمبوسه، غرفه دونات اند درینک با دونات های تازه و خوش عطر و طعم و … .

گذر گردشگری آب و آتششهربازی گذر آب و آتش

از قسمت های جذاب گذر گردشگری آب و آتش شهربازی آن می باشد. با بازی های متنوع و هیجان انگیز مثل فوتبال دستی ، ایر هاکی و قایق سواری و قطار بچه ها و خانه کتاب کودک و نوجوان.

مسیرهای دسترسی

آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، خیابان شهیدی، روبروی کوچه ناوک، بوستان آب و آتش، گذر گردشگری آب و آتش

برای رسیدن به پارک آب و آتش می‌توانید در ایستگاه مترو حقانی در خط یک مترو از قطار پیاده شوید و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی در کنار بزرگ‌راه شهید حقانی به‌سمت غرب به این پارک برسید یا سوار تاکسی‌هایی که از این ایستگاه به‌سمت میدان ونک حرکت می‌کنند شده و بخواهید شما را در جلوی پارک آب و آتش پیاده کنند.

در مسیر برعکس هم می‌توانید از همین تاکسی‌ها استفاده کنید، همچنین اگر پس از خروج از ایستگاه به‌سمت پارک طالقانی می‌روید، می‌توانید پس از گذشتن از روی پل طبیعت به پارک آب و آتش برسید.

مسیر دیگری که می توانید انتخاب کنید این است که در خیابان جردن (نلسون ماندلا) به‌سمت شمال رفته و پس از خروجی بزرگراه همت خودروی خود را پارک کرده و از ورودی پارک آب و آتش در خیابان شهیدی به‌سمت پل طبیعت بروید.

گذر گردشگری آب و آتش


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *