تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی, مهاجرت و اقامت

گران ترین شهرهای جهان کدام اند ؟ با پاتوق میلیاردرها بیشتر آشنا شوید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

گران ترین شهرهای جهان

در این مقاله از مجله سفر گردشگری تاپ تراول شما را با گران ترین شهرهای جهان که پاتوق میلیاردرها می باشد آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد مهاجرت به این شهرها را دارید بد نیست در این مقاله با ما همراه باشید.

همه ساله تحقیقاتی انجام می شود که طی آن فهرستی از گران ترین و ارزان ترین شهرها و کشورهای دنیا منتشر می گردد. معیارهایی که برای اندازه گیری هزینه های زندگی در این مناطق مورد بررسی قرار می گیرند از این قبیل هستند: قیمت غذا، نوشیدنی، لباس، لوازم خانگی، حمل و نقل و خدمات. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این آمارها نسبی هستند؛ به این معنا که درآمد و هزینه های شهروندان هر کشور نیز به طور جداگانه مورد مطالعه قرار گرفته و نهایتا با میزان درآمد و هزینه های زندگی در شهرهای دیگر دنیا مقایسه شده است.

در سال ۲۰۱۷ نیز فهرستی جهانی اعلام شد که طی آن ۱۳۳ شهر دنیا به عنوان گران ترین شهرهای جهان برای زندگی معرفی گردیده اند. بر خلاف تصور عموم مردم، نیویورک یا لندن مقام اول را کسب نکردند؛ بلکه یک کشور آسیایی رتبه ی نخست را در این فهرست از آن خود کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

قبل از خواندن ادامه مطلب، این نکته را در نظر داشته باشید که این لیست را از دهمین شهر گران دنیا آغاز و در انتها، گران ترین شهر جهان را با هم بررسی می کنیم. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در مطلب پیش رو، قیمت دلار ۴ هزار و ۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 کپنهاگ | دانمارک

کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک و یکی از محبوب ترین شهرهای این سرزمین نزد گردشگران است. این شهر آب و هوای خوبی دارد و افراد زیادی همه ساله به آن سفر می کنند تا از دیدنی های و جاذبه های آن دیدن کنند.

به این شهرها مهاجرت نکنید

نیویورک | ایالت نیویورک

نیویورک پرجمعیت ترین شهر ایالات متحده ی آمریکا و ایالت نیویورک است و یکی از قطب های مهم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان به حساب می آید. این دیار لقب وسیع ترین شهر جهان را نیز به دوش می کشد و رکورددار بیشترین تعداد آسمان خراش ها در دنیا نیز هست.

سفر به نیویورک و راهنمای جاذبه های توریستی آن

به این شهرها مهاجرت نکنید

پاریس | فرانسه

پاریس، پایتخت فرانسه و قلب اقتصادی قاره ی اروپاست. این شهر و تصمیمات سران آن بر وضعیت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی همه ی کشورهای عضور اتحادیه ی اروپا و چه بسا دنیا تاثیر گذار است. آب و هوای اقیانوسی پاریس و جاذبه های تاریخی آن، از دلایل اصلی شهرت و آوازه ی این شهر در میان گردشگران به شمار می روند.

به این شهرها مهاجرت نکنید

ژنو | سوئیس

ژنو یکی از مهم ترین شهرهای کشور سوئیس است. آمار و ارقام نشان می دهند که در چند سال گذشته شهروندان ژنو زندگی بسیار با کیفیت و خوبی را تجربه کرده اند و امروز ژنو یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی به حساب می آید.

به این شهرها مهاجرت نکنید

سئول | کره جنوبی

سئول بزرگترین شهر و پایتخت کشور کره ی جنوبی است. این دیار زیر ساختی بسیار قوی و مدرن دارد و همه ساله پیشرفت هایی در زمینه ی حمل و نقل عمومی در آن انجام می شود و بدون شک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی است.

به این شهرها مهاجرت نکنید

اوساکا | ژاپن

یکی از مهم ترین و سومین شهر ژاپن، اوساکا نام دارد و در جزیره ی هونشو (Honshū) واقع شده است. این شهر بناهای تاریخی بسیاری را در خود جای داده که باعث شده همه ساله افراد زیادی به آن سفر کنند.

سفر به ژاپن و راهنمای جاذبه های گردشگری آن

به این شهرها مهاجرت نکنید

توکیو | ژاپن

چهارمین شهر گران قیمت جهان نیز در ژاپن واقع شده؛ توکیو پایتخت این کشور که یکی از مهم ترین شهرهای آسیاست. این شهر از قرن هجدهم تا به حال، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز صنعتی دنیا به شمار می آید و مردمانش زندگی مدرن و پیشرفته ای دارند.

به این شهرها مهاجرت نکنید

زوریخ | سوئیس

زوریخ پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر سوئیس است که در دامنه ی رشته کوه آلپ قرار دارد. این شهر دانشگاه های بسیار معتبری را در خود جای داده که در سراسر جهان بی نظیر هستند. زوریخ در سال ۲۰۱۷ در جایگاه سومین شهر گران دنیا قرار گرفت.

کارت گردشگری زوریخ سوئیس و آشنایی با مزایای آن

دلایلی که باید به زوریخ سفر کنید

به این شهرها مهاجرت نکنید

هنگ کنگ | چین

شاید تصورشم را هم نمی کردید که رتبه ی دوم و اولِ گران ترین شهرهای دنیا از آنِ آسیانشین ها شده باشد. هنگ کنگ جزیره ای در جنوب چین، توانست جایگاه دوم را به دست آورد. این شهر یکی از مهم ترین بازارهای تجاری در جهان به حساب می آید و دیدن نامش در این فهرست زیاد عجیب به نظر نمی رسد.

به این شهرها مهاجرت نکنید

سنگاپور | جمهوری سنگاپور

سنگاپور برای چهارمین سال پیاپی، در صدر جدول گران قیمت ترین شهرها دنیا قرار گرفت. اینجا کوچک ترین کشور در آسیاست؛ اما مردمان آن زندگی لوکس و مرفهی دارند. این کشور بسیار ثروتمند و مدرن، در چند سال گذشته یکی از توریست پذیرترین سرزمین های قاره ی آسیا به حساب آمده است. آب و هوای خوب، هتل های خاص و منحصر به فرد، خدمات فوق العاده و مدرن بودن از مهم ترین دلایل شهرت و آوازه ی سنگاپور هستند.

به این شهرها مهاجرت نکنید



 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *