تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

یونیورسال استودیو سنگاپور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

یونیورسال استودیو سنگاپور

در این مطلب از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور یکی از جاذبه های بسیار زیبای سنگاپور یعنی یونیورسال استودیو را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از شهربازی های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

یونیورسال استودیو سنگاپور با نام انگلیسی Universal Studios Singapore یکی از تازه ترین جاذبه های فوق العاده جذاب سنگاپور برای گردشگران است. این شهربازی در سال 2010 افتتاح شده و 7 بخش موضوعی با تعداد بسیار زیادی نمایش ها و سواری های گوناگون دارد که تمامشان به فیلم های مشهور این شرکت فیلم سازی مرتبط هستند.

یونیورسال استودیو سنگاپور
یونیورسال استودیو سنگاپور

این پارک بخشی از مجموعه تفریحی سنتوزا با ارزش 4.5 میلیارد دلار است. قدم زدن در بلوار هالیوود این حس را به شما منتقل می کند که به آمریکا رفته اید به جای این که در یک کشور گرمسیری آسیایی باشید؛ این بلوار بخش اصلی خرید در پارک است. بخش نیویورک مانند این شهر درست شده و در اینجا شما می توانید با ستارگان سینما مانند چارلی چاپلین و مرلین مونرو عکس های یادگاری بگیرید. به بخش علمی تخیلی رفته تا سوار یکی از بلندترین ترن هوایی های چرخنده دنیا شوید. در بخش مصر باستان شما با دو مجسمه غول پیکر محافظ معبد روبه رو خواهید شد. حال و هوای این بخش شما را به مصر باستان می برد. انتقام مومیایی یکی از سواری هایی است که بزرگترها باید در تور سنگاپور آن را امتحان کنند البته این سواری برای بچه ها آنچنان مناسب نیست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
یونیورسال استودیو سنگاپور
یونیورسال استودیو سنگاپور

استودیو یونیورسال درواقع یک شهر بازی و دومین پارک موضوعی آسیا می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران در سنگاپور قرار گرفته است. این شهربازی در جزیره ای به نام سنتوسا واقع شده است که از سال 2008 تا 2010 به مدت دو سال ساختش زمان برد. پارک در 7 منطقه موضوعی در 20 هکتار زمین تقسیم گردیده است که هر منطقه با الگو گرفتن از یک فیلم بسیار معروف طراحی گردیده است که شخصیت ها نیز در آن قسمت به نمایش گذاشته شده اند. بخش قابل توجه در این پارک که بسیار هم طرفدار دارد ترن هوایی می باشد که برگرفته از سریال محبوب بتل استار گالکتیکا است که این ترن ههوایی بلندترین ترن هوایی دوتایی در جهان می باشد. همین طور که در استودیو یونیورسال جلو تر می روید شگفت زده تر خواهید شد، قلعه دنیای شِک و مانستر راک و موسیقی زنده از بهترین ققسمت های پارک می باشد که رفتن به این مکان تفریحی بهترین کاری است که می توانید در طول سفر به سنگاپور برای کودکتان انجام دهید.

یونیورسال استودیو سنگاپور
یونیورسال استودیو سنگاپور

رفتن به این شهربازی یونیورسال مثل سفر به سرزمین اعجایب است. از قسمت های دیگر در این پارک می توان به منطقه هالیوود به سبک خیابان دهه ۷۰ میلادی که درختان دارد، ساختمان های نیویورک با چراغ های نئون، شهر علمی-تخیلی در آینده، مصر باستان، دنیای گمشده، پارک ژوراستیک، دنیای آبی، و شخصیت های کارتون ماداگاسار اشاره کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *