مهاجرت به یک کشور جدید، مراحل پیچیده‌ای دارد و می‌تواند کاغذ بازی بسیاری داشته باشد. به همین دلیل کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرتی برای طی کردن این روند می‌تواند پیشنهاد خوب و موثری به حساب بیاید. مشورت با کارشناسان حرفه‌ای مهاجرتی و شناخت بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران باعث می‌شود با تمامی جوانب این پروسه آشنا شده و بهتر با مسائل پیش رو آشنا شوید. برای این منظور باید به یک موسسه مهاجرتی معتبر مراجعه کنید تا خدمات باکیفیتی دریافت نمایید.

بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران
بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران

بهترین موسسات مهاجرتی ایران

اشتباه در پروسه مهاجرت می‌تواند پرهزینه تمام شود؛ به همین دلیل برای جلوگیری از مشکلات موجود بهتر است از طریق موسسات معتبر برای طی کردن پروسه مهاجرتی خود اقدام کنید.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

پارسی کانادا یکی از بهترین و بزرگترین موسسات مهاجرتی در ایران است که به صورت حرفه‌ای در حال ارائه خدمت به متقاضیان مهاجرت به کشورهای مختلف است. این موسسه با ۶ شعبه فعال در ایران و کانادا در لاین‌های مهاجرت کاری، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت سابقه درخشانی دارد.

موسسه مهاجرتی بالدانو

بالدانو دیگر شرکت مهاجرتی معتبر در ایران است که در طول دو دهه فعالیت خود، خدمات مهاجرتی باکیفیتی را به متقاضیان مهاجرت تحصیلی و کاری ارائه می‌کند. دریافت نشان مدیریت مشتری مدار در سال ۱۳۹۶ و دریافت لوح رضایت مندی مشتری در سال ۱۳۹۴ برخی از افتخارات این موسسه به حساب می‌آیند.

موسسه مهاجرتی اپلاییکا

اپلاییکا یکی از بهترین‌ها در ایران است که در زمینه ارائه خدمات مهاجرت تحصیلی، سابقه کاری قابل توجه‌ای دارد. اپلاییکا پرونده‌های مهاجرت تحصیلی بسیاری را به نتیجه رسانده است و متقاضیان زیادی برای مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، از طریق این مجموعه اقدام کرده اند. پشتیبانی قوی، بهره مندی از تیم حرفه‌ای و باتجربه و ارائه خدمات نگارشی و منتورینگ تحصیلی تنها برخی از ویژگی‌های مجموعه معتبر اپلاییکا به شمار می‌روند.

موسسه مهاجرتی صبا ویزا

صبا ویزا یکی دیگر از بهترین موسسات مهاجرتی فعال در ایران به حساب می‌آید. عمده محبوبیت صبا ویزا، ارائه مشاوره‌های اولیه کامل توسط کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه در امور مهاجرت است. اساس کار این دفتر مهاجرتی، دریافت اقامت در کشورهای غیراروپایی است.

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال

ویزا موندیال، یک شرکت کانادایی بوده که در راستای ارائه خدمات مهاجرتی فعالیت می‌کند و با موسسات دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران همکاری دارد. کارشناسان و وکلای این شرکت در بسیاری از مقاصد پرطرفدار مهاجرتی حضور داشته و توانایی و دانش بالایی در زمینه ارائه خدمات دارند. در رزومه کاری ویزا موندیال بیش از ۱۰ هزار پرونده وجود دارد که در نوع خود قابل توجه است.

ویژگی‌های یک موسسه مهاجرتی خوب

حالا که با بهترین موسسات مهاجرتی ایران آشنا شدید، بهتر است ویژگی های آنها را نیز برای شما بیان کنیم تا  بدانید چه چیزی باعث شده نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار بگیرند.

بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران
بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران

یک موسسه مهاجرتی معتبر تمامی مجوزهای رسمی را از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده است. همچنین بهترین شرکت‌های مهاجرتی، پرونده‌های بسیاری را به نتیجه رسانده‌اند و تجربه بالایی در این حوزه دارند. برای بررسی سوابق کاری موسسه مدنظرتان می‌توانید به وب سایت آن مراجعه کنید و یا از مشتریان قبلی پرس و جو کنید. به این نکته دقت کنید که موسسات مهاجرتی فاقد اعتبار، سوابق کاری خود را به راحتی در دسترس قرار نمی‌دهند.

هر موسسه معتبر دارای تیم وکلای حرفه‌ای و باتجربه‌ای است که دارای توانایی و تخصص کافی در این حوزه هستند و مدارک تحصیلی مرتبط با امور مهاجرت دریافت کرده اند. کارشناسان بهترین موسسات مهاجرتی به صورت پیوسته در تمامی مراحل، از اولین جلسه مشاوره تا هنگام سفر متقاضی به کشور موردنظر، راهنمایی‌های لازم را به وی ارائه می‌کنند. آگاهی از قوانین مهاجرتی کشور مبدا و مقصد از الزامات است و هر موسسه ای باید به طور کامل به آنها آگاه باشد.