انتخاب بهترین آژانس مسافرتی در بین این همه شرکت فعال و متعهد، کار دشواری است. چرا که همه آن ها تلاش می ‌کنند تا بهترین خدمات را به هموطنان عزیزمان ارائه کنند. اما می ‌توان با بررسی ویژگی ‌های برجسته این آژانس ‌های مسافرتی و مقایسه آن ها با سایر شرکت ‌های دیگر، بهترین آژانس مسافرتی را انتخاب نمود.در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین آژانس مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما بیشتر آشنا شوید.

بهترین آژانس برای خرید بلیط هواپیماآژانس مسافرتی ایوار

در میان شرکت‌ های مسافرتی، آژانس ایوار یکی از معروف ‌ترین مجریان تور های اروپا و اخذ ویزای شینگن است. این آژانس که بدون واسطه تور های اروپایی را برگزار می‌ کند، سالانه ۷۰۰۰ مسافر را از طریق تور های گروهی یا انفرادی، راهی سفر می ‌نماید.

این شرکت یکی از مطرح ‌ترین آژانس ‌های هواپیمایی کشور است که در شهر تهران به صورت حضوری دفتر کار دارد. البته بیشتر خدمات این مجموعه جهانگردی و گردشگری توسط سایت ایوار ارائه می‌ شود.

در میان ده‌ ها مجموعه جهانگردی داخلی، آژانس مسافرتی ایوار رتبه‌های خوبی را از نظر رزرو بلیط به صورت اینترنتی، اخذ ویزای مسافرتی و برگزاری تور های خارجی به دست آورده است.

آژانس مسافرتی پته

یکی از آژانس‌ های مسافرتی نوظهور که به پشتیبانی ایرانی کارت خدمات گردشگری به هموطنان عزیزمان ارائه می ‌کند، همین آژانس پته است. افتخار آژانس مسافرتی پته، گارانتی کمترین نرخ بلیط هواپیما است. افرادی که اقدام به خرید بلیط هواپیما پته می‌ کنند، می ‌توانند قیمت ‌های کمتری نسبت به سایر آژانس ‌های مسافرتی پرداخت کنند؛ چرا که سایت پته برای کاهش قیمت‌ ها، سود کمتری از فروش بلیط ‌های پرواز برای خود برمی‌دارد. به همین خاطر همیشه کمترین نرخ بلیط پرواز های داخلی و خارجی را می ‌توانید در وب سایت این آژانس مسافرتی پیدا کنید.

این آژانس پرواز های سیستمی و چارتری تمام ایرلاین ‌های داخلی و خارجی را پوشش می ‌دهد و به خاطر دارا بودن پشتیبانی آنلاین، در تمام ساعات شبانه روز، حتی روز های تعطیل به هموطنان عزیز خدمات ارائه می ‌دهد. پته ابتدا فعالیت خود را با فروش بلیط هواپیما آغاز نمود. اما امروزه علاوه بر فروش بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار، خدمات اخذ ویزای مسافرتی برای پرواز های خارجی و رزرو هتل را نیز انجام می ‌دهد.

آژانس پته قابلیت رزرو بلیط به صورت تلفنی را هم به خدمات خود اضافه کرده است. مسافران عزیز در صورتی که بلیط مورد نظر را در تاریخ مشخص شده پیدا نکردند می توانند با پته تماس بگیرند و بلیط خود را رزرو کنند.

خرید بلیط از پتهآژانس مسافرتی الی گشت

یکی از نام ‌های آشنا در زمینه گردشگری مجموعه الی گشت است که سال ‌های سال است در زمینه فروش بلیط هواپیما و ارائه خدمات گردشگری فعالیت می ‌کند. تمامی خدمات این مجموعه گردشگری از طریق وب سایت الی گشت در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

از جمله خدماتی که این آژانس مسافرتی به هموطنان عزیزمان ارائه می ‌کند، می توان به رزرو هتل، فروش بلیط هواپیما و ارائه پکیج ‌های سفر اشاره نمود. برگزاری تور های مسافرتی نیز از جمله خدمات ارائه شده توسط مجموعه الی گشت است.

معمولاً هنگام جستجو در اینترنت برای خرید بلیط هواپیما این وب سایت جزو اولین نتایجی است که در موتور های جستجو مشاهده می ‌نمایید. اما علی رغم قدمت زیاد این آژانس مسافرتی، هنوز هم از نظر فروش بلیط‌های ارزان به پای آژانس مسافرتی پته نمی ‌رسد.

آژانس مسافرتی علی بابا

علی بابا نیز یکی از شناخته شده‌ترین آژانس‌ های مسافرتی داخلی است که در تمام حوزه‌ های گردشگری دستی بر آتش دارد. از رزرو اتاق و سوئیت در شهر های گردشگری گرفته تا فروش بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس و …

بهترین آژانس مسافرتی برای خرید بلیط هواپیمااین آژانس مسافرتی علاوه بر فروش حضوری بلیط، در زمینه فروش اینترنتی بلیط نیز فعالیت می ‌کند و دارای اپلیکیشن مخصوص برای عرضه بلیط قطار اتوبوس و هواپیما است. آژانس مسافرتی علی بابا نیز تور های مسافرتی برگزار می ‌کند و مسافران هرگونه خدماتی که نیاز داشته باشند، بدون مراجعه به سایت ‌های دیگر، می ‌توانند از مجموعه گردشگری علی بابا دریافت نمایند.

آژانس مسافرتی فلای تودی

مجموعه گردشگری فلای تودی که دفتر خود را در شهر تهران دایر کرده، علاوه بر ارائه خدمات رزرو بلیط هواپیما، در زمینه رزرو هتل ‌های داخلی و خارجی نیز فعالیت می‌ کند. این آژانس مسافرتی که از قدیمی‌ ترین شرکت‌ های داخلی محسوب می ‌شود، در مقایسه با رقبای مطرح خود در حوزه رزرو هتل، توانسته گوی سبقت را از دیگران ربوده و همچنان به عنوان بهترین انتخاب از نظر کاربران شناخته شود.

خدمات این آژانس مسافرتی محدود به رزرو هتل نیستند و این مجموعه در زمینه فروش بلیط هواپیما به صورت اینترنتی، رزرو بلیط سفر با قطار و … نیز فعالیت می‌ کند.

آژانس مسافرتی دالاهو

همیشه از آژانس‌ های مسافرتی انتظار داریم که فقط بلیط هواپیما قطار یا اتوبوس را در اختیار کاربران قرار دهند. اما آژانس مسافرتی دالاهو با فعالیت‌ های خود، نظر کاربران را تغییر داده است. زیرا این مجموعه گردشگری از سال ۱۳۸۵ تاکنون با برگزاری تور های طبیعت گردی داخلی توانسته جایگاه ویژه‌ای نزد مسافران پیدا کند.

شاید تعجب کنید اگر بدانید این آژانس مسافرتی بلیط هواپیما به صورت آنلاین نمی ‌فروشد و تنها با برگزاری تور های داخلی و خارجی، خدماتی چون اخذ ویزا برای مسافران و هم‌وطنان عزیز انجام می ‌دهد. بنابراین نمی‌ توان گفت امتیاز های لازم برای قرار گرفتن در بین فهرست بهترین آژانس ‌های مسافرتی را به دست می‌آورد.

آژانس مسافرتی ققنوس

یکی از قدیمی ‌ترین آژانس ‌های مسافرتی کشورمان، همین آژانس ققنوس است که پیش از گسترش سایت ‌های اینترنتی و رزرو و خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، از طریق روش‌ های سنتی در تهران فعالیت می‌ کرد. این آژانس هنوز هم با اقتدار به فعالیت خود ادامه داده و امروزه با برگزاری تور های اروپایی بی‌نقص توانسته توجه مسافران را به خود جلب کند.

یکی از خدمات ارائه شده در این مجموعه، اخذ ویزای شینگن است. در وب سایت آژانس مسافرتی ققنوس نیز مطالب گردشگری و مقاله هایی درباره شهرهای مختلف و جاذبه ‌های گردشگری آن ها وجود دارد.

منظم بودن این آژانس مسافرتی و ارائه خدمات با کیفیت در تور های خارجی، توانسته آن را به یکی از معتبرترین شرکت ‌های مسافرتی تبدیل نماید. اما متأسفانه این آژانس مانند سایر آژانس ‌های دیگر خدمات مربوط به رزرو آنلاین بلیط هواپیما را ارائه نمی ‌کند. بنابراین اگر بخواهیم آن را با سایت ‌های نوظهوری مانند پته مقایسه کنیم، به دلیل اینکه تنوع و گستردگی خدمات این سایت ‌های مدرن و جدید را ندارد، رتبه خوبی در فهرست ما به دست نمی ‌آورد.

سخن آخر

اگر بخواهیم بهترین آژانس مسافرتی را از بین این همه مجموعه گردشگری و جهانگردی انتخاب کنیم، کار بسیار دشواری پیش رو داریم. به همین خاطر ما تنها به چند مورد از معروف‌ترین شرکت‌ های مسافرتی اشاره کردیم و تلاش کردیم با مقایسه خدمات آن ها، در انتخاب بهترین آژانس به شما کمک کنیم.