تبریز سومین کلان‌شهر ایران است که به‌واسطه بناهای تاریخی و فرهنگی و طبیعت چشم‌نوازی که دارد، از قطب‌های اصلی گردشگردی در کشور محسوب می‌شود. سفر به این شهر اصیل که داستان‌های زیادی را در طول تاریخ از سر گذرانده، تجربه شیرینی است که با انتخاب اقامتگاه مناسب لذت آن دوچندان می‌شود. اگر علاقه‌مندید تا با هتل های بزرگ تبریز بیشتر آشنا شوید، تا پایان این نوشته با سفرزرون همراه شوید.

بهترین هتل های 5 ستاره تبریز

برخی از مجلل‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های کشور در شهر زیبای تبریز قرار گرفته‌اند که از نظر معماری، موقعیت جغرافیایی و امکانات، شما را شگفت‌زده می‌کنند. در ادامه این هتل های بزرگ تبریز را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با خیال راحت هتل دلخواه خود را انتخاب کنید.

1- هتل لاله پارک تبریز

هتل پارک لاله تبریز از بهترین هتل های لوکس تبریز است که درهای آن از سال 1395 به‌روی مهمانان باز است. این هتل مجلل دارای 14 طبقه و 220 واحد اقامتی است و در جایی خوش‌آب‌وهوا و به دور از سروصدا و شلوغی شهر قرار دارد. رستوران و اسپا این هتل در کنار سایر امکانات بی‌نظیر آن، اقامتی راحت را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، میدان شهید فهمیده

هتل های بزرگ تبریز2- هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی از هتل های بزرگ تبریز در منطقه‌ای به دور از شلوغی شهر است. این هتل 17 طبقه و 180 واحد اقامتی مجهز و لوکس دارد که هیچ کم‌وکسری در امکانات و خدمات رفاهی آن احساس نخواهید کرد. هتل ائل گلی در سال 1380 افتتاح شده و از نکات مثبت آن می‌توان به رستوران معروف گردان، برخورد حرفه‌ای و صمیمانه پرسنل، محوطه بزرگ و امکانات ویژه و بی‌شمارش اشاره کرد. با اقامت در این هتل آرامش مطلق را در واحدهایی تمیز و مجلل تجربه خواهید کرد.

آدرس: تبریز، اتوبان شهید کسائی، جنب پارک ائل گلی

3- هتل صخره‌ای لاله کندوان

در لیست هتل های تبریز، اقامتگاهی متفاوت و زیبا در خارج از محدوده شهر دیده می‌شود که با اتاق‌های سنگی و طبیعی خود، شما را انگشت به دهان می‌کند. هتل صخره‌ای لاله از بهترین هتل های 5 ستاره تبریز در دل ارتفاعات کندوان است که تا مرکز شهر حدود 52 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به این هتل شما باید پیه بالارفتن از 180 پله را به تن بمالید. هتل صخره‌ای لاله چشم‌اندازی تماشایی رو به شهر دارد و به‌لطف معماری عجیب، قرارگیری در مکانی با آب‌وهوای کوهستانی و امکانات تمام‌عیارش توانسته رضایت مهمانان را جلب کند.

آدرس: تبریز، کندوان، اسکو، دهکده توریستی کندوان

هتل های بزرگ تبریز

4- هتل بین‌المللی شهریار

یکی دیگر از هتل های بزرگ تبریز با 200 واحد اقامتی و ظرفیت پذیرایی از 580 نفر، هتل بین‌المللی شهریار است. این هتل در قلب شهر تبریز واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و مجتمع‌های تجاری دارد. هتل 5 ستاره شهریار مجهز به دو رستوران بزرگ، کافی‌شاپ، استخر، اتاق‌های کنفرانس، بوتیک و فروشگاه، تالارهای پذیرایی و مجموعه‌های ورزشی است. این هتل مجلل، واحدهایی دلباز و مدرن دارد که به زیبایی چیدمان شده‌اند و شما می‌توانید اقامتی راحت و لاکچری در آن‌ها داشته باشید.

آدرس: تبریز، ابتدای جاده ائل‌گلی

هتل های 4 ستاره تبریز

برخی از هتل های 4 ستاره تبریز نیز با ارائه خدمات قابل‌قبول به مهمانان به‌خوبی جای خود را در دل مسافران باز کرده‌اند. اگر انتخاب شما برای اقامت در کلان‌شهر تبریز، هتل‌های چهار ستاره است، این بخش را از دست ندهید.

1- هتل عمارت میرزا مهدی فراش‌باشی (سرخه‌ای)

بوتیک هتل عمارت میرزا مهدی فراش‌باشی که با نام عمارت سرخه‌ای نیز میان مردم شهرت دارد، یکی از قدیمی‌ترین هتل های بزرگ تبریز است. همین که پا به محوطه هتل دوطبقه می‌گذارید، انگار سوار بر ماشین زمان شده‌اید و با اقامت در اتاق‌های آن به گذشته‌های دور سفر خواهید کرد. بنای عمارت سرخه‌ای متعلق به دوران قاجار است که در سال 1392 خریداری شده و بازسازی آن در سال 1402 به پایان رسیده است. این هتل دسترسی آسان به جاهای دیدنی تبریز دارد و مجهز به رستوران ایرانی، فست‌فود، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی رایگان و… است.

آدرس: تبریز، خیابان ثقه‌الاسلام، کوچه بهروزیه، نبش کوچه بافته‌چی

هتل های بزرگ تبریز

2- هتل پتروشیمی تبریز

پتروشیمی یکی از بهترین لوکس ترین هتل های تبریز در منطقه‌ای با آب‌وهوای مطلوب و مطبوع است. این هتل 5 طبقه در سال 1370 افتتاح شده و در سال 1391 موردبازسازی قرار گرفته است. هتل 4 ستاره پتروشیمی، دارای 26 واحد اقامتی است که تمیزی آن‌ها رضایت مهمانان را به‌دنبال داشته است. از امکانات این مجموعه می‌توان به استخر، سونا، رستوران، سالن بیلیارد، لاندری، پارکینگ با ظرفیت محدود، زمین بازی و سالن بدن‌سازی اشاره کرد.

آدرس: تبریز، بلوار استاد شهریار

3- هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های این شهر است که آغاز فعالیت آن به سال 1348 بازمی‌گردد. این هتل به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و به‌روزرسانی امکانات در سال 1399 بازسازی شده است و گل سرسبد هتل های 4 ستاره تبریز به‌شمار می‌رود. هتل بین‌المللی تبریز دارای 5 طبقه و 132 واحد اقامتی است و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر واقع شده است. برخورد دوستانه پرسنل، تمیزی واحدها و سرویس‌دهی منظم از نکات‌قوت این مجلل است.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، فلکه دانشگاه

هتل های 3 ستاره تبریز

اگر می‌خواهید با هزینه کمتر اقامتی راحت را تجربه کنید، هتل های 3 ستاره تبریز گزینه خوبی برایتان هستند. برخی از این هتل‌ها عبارت‌اند از:

  • هتل آزادی تبریز در نزدیکی چهارراه شریعتی.
  • هتل کاسپین تبریز در خیابان شهید بهشتی.
  • هتل سارای تبریز در خیابان مدرس.

هتل آپارتمان های ارزان تبریز

از دیگر اقامتگاه‌های اقتصادی با امکانات قابل‌قبول در تبریز، هتل آپارتمان‌های معروف شهر هستند. در زیر نام برخی از بهترین هتل آپارتمان های تبریز را آورده‌ایم.

  • هتل آپارتمان بهبود
  • هتل آپارتمان استقبال
  • هتل آپارتمان ارس.

اقامت در هتل های بزرگ تبریز

تبریز یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است که با طبیعت بی‌نظیر و بناهای تاریخی‌اش، دل شما را خواهد برد. در این نوشته برخی از هتل های بزرگ تبریز را به شما معرفی کرده‌ایم تا اگر قصد اقامت در این شهر را دارید، باتوجه‌به شرایط خود هتل بابِ‌میلتان را انتخاب کنید. قیمت هتل های تبریز به امکانات، امتیاز و برند، موقعیت جغرافیایی، ظرفیت و نوع واحدها بستگی دارد. برای رزرو هتل های بزرگ تبریز با قیمت مناسب شما می‌توانید به سایت معتبر ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.