تصور اینکه در گوشه کناره های قاره آسیا، کشوری وجود دارد که دارای تمدن و تاریخی بسیار کهن و ارزشمند میباشد کمی دشوار است. امروز میخواهیم راجب کشوری صحبت کنیم که برخلاف آنکه در گوشه ای از آسیا به صورت نواری باریک قرار گرفته است، یکی از توریستی ترین مقصد هاییست که هر شخصی باید یکبار به آن سفر کند.

درباره کشور ویتنام

ویتنام، کشوری سرسبز با تاریخی بسیار قدیمی و البته خیره کننده. کشوری که زمانی به عنوان زیر مجموعه ای از چین برای بیش از هزاران سال بودهف امروزه به صورت مستقل در حال پیشرفت میباشد. جنگ های داخلی زیاد، مشکلات فقر و ناتوانی مردم در طول سالیان دراز باعث شده ود تا ویتنام تبدیل به کشوری منزوی بشود، اما هیچ چیز همانگونه که میباشد، باقی نخواهد ماند.

جغرافیای کشور ویتنام

کشور ویتنام جزو کشور های گرمسیر با آب و هوای مرطوب به حساب میرود. همچنین با کشور های چین، کامبوج و لائوس از لحاظ مرز خاکی همسایه است. از همین رو میتوانیم بفهمیم که حتما در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. شاید جالب باشد که بگوییم جمعیت این کشور برخلاف کوچک بودن مساحتی که دارد، نزدیک به 96 میلیون نفر میشود. ینی بیشتر از جمعیت کشور خودمان.

آب و هوای ویتنام در نوروز

عید نوروز، مصادف با اواخر اسفند اوایل بهار، در این بازه زمانی از سال، میتوان گفت که بهترین موقعیت برای سفر به کشور های گرمسیری است، چرا که به تازگی از حال و هوای زمستان در آمده و به گرمای شدید تابستان نیز نزدیک نشده ایم. بنابراین موضوع آب و هوای مطبوعی را شاهد هستیم که موقعیت مناسبی برای سفر کردن میباشد.

کشور ویتنام نیز از همین قاعده مستثنا نیست. از آنجا که ویتنام، کشوری با آب و هوای گرم و مرطوب است، در بیشتر مواقع سال شاهد گرمای زیاد و رطوبت بالایی هستیم که شاید برای برخی از افراد زیاد از حد باشد. بنابر همین موضوع انتخاب زمان مناسب برای سفر کردن به کشور ها مخصوصا آن دسته که دارای آب و هوای شرجی و گرم هستند نکته مهمی است.

بهترین مقاصد توریستی ویتنام برای نوروز

آژانس لوکس تریپ سالهای بسیار زیادیست که به صورت تخصصی در حال برگزاری و لیدری تور های مختلف از جمله تور ویتنام میباشد. همچنین برای آن دسته از افرادی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند، برنامه ریزی دقیق و منظمی را ارائه میدهد تا بتوانید در کنار عزیزانتان تجربه ای خوش را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری ویتنام برای نوروز

یکی از مشکلاتی که همیشه توریست ها با آن دست و پنجه نرم میکنند، انتخاب مقصد درست برای سفرشان میباشد از همین رو باید در نظر داشته باشید که همه چیز به برنامه ریزی قبل از سفر برمیگردد. انتخاب درست برای سفر کردن و البته برآورد هزینه ها همیشه کمک کرده تا بتوانید به راحتی از مشکلات مختلف دوری کنید.

پایتخت ویتنام، شهر زیبای هانوی

پایتخت یک کشور، نماینده ای از تمامی خصوصیات آن کشور برای جهان است. در سطح جهان، ویتنام را به عنوان کشوری مستقل با جاذبه های گردشگری فراوان و مردمی خون گرم و صمیمی یاد میکنند. حال نوبت آن رسیده تا به اولین مقصدمان برای تور ویتنام نوروز سر بزنیم. یعنی شهر هانوی.

شهر هانوی، میتان گفت الماسی برای کشور ویتنام است. جاذبه های گردشگری فوق العاده، معماری و سبک هنر بسیار نادر و شگفت انگیز که در معابد و ساختمان های هانوی وجود دارد بینظیرند. به معنای واقعی بینظیر. به گفته بسیاری از گردشگران، هنگامی که شما به شهر هانوی سفر میکنید، دیگر نمیتوانید از آن دل بکنید.

بهترین مقاصد توریستی ویتنام برای نوروزشاید در نگاه اول موضوعی ساده به نظر بیاید، اما به طور کلی باید گفت که شهر هانوی بهشتی برای مسافران در نورز امسال خواهد بود. اگر بخواهیم تنها یک نکته راجب دیدنی های این شهر زیبا برایتان بگوییم، باور کردنی نیست که در هانوی، نزدیک به 18 دریاچه وجود دارد. تنها در یک شهر به این تعداد دریاچه را میتوانید بیابید.

شهر هوی آن، یاقوت کشور ویتنام

شهر بعدی که حتما باید در عید امسال به آن سر بزنید، جاییست که در تمامی قاره آسیا، حرفش را میزنند. از غذاهای معروف با ادویه های خاصش، تا مناظر خیره کننده و شگفت انگیزی که دارد، شهر هوی آن نمونه ای کامل از زیبایی را برایتان به ارمغان می آورد. تصور اینکه در رودخاه ای پر آب و آرام در حال قایق سواری باشید و به غروب آفتاب نگاه کنید برایتان چگونه است؟

اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم، کشور ویتنام تحت سلطه کشور های زیادی قرار داشته، از امپراطور های چین گرفته تا استعمارگران آمریکایی و فرانسوی. اما با این حال، زخم هایی که در گذشته برای این کشور برجای گذاشته بودند، حال تبدیل به نقاط قوتی شده که ان را بسیار منحصر به فرد کرده است. ساختمان های با ترکیبی از هنر سبک فرانسوی، آمریکایی و آسیایی. در هم تنیدگی این هنر ها باعث شده تا دیدنی ترین سازه و خیابان ها را در کشور ویتنام شاهد باشیم.

هزینه سفر با تور ویتنام در نوروز امسال چقدر خواهد بود؟

از آن رو که ویتنام، کشوری پر جنب و جوش از نظر توریستی میباشد، سالانه گردشگران بسیار زیادی را میزبانی میکند. بنابراین موضوع نمیتوان گفت در تمامی طول سال شاهد نرخی ثابت خواهیم بود. نکته ای وجود دارد که باید به آن توجه کنیم، چرا که میتواند کمک زیادی برای کاهش هزینه های ما در هنگام سفر خود به کشور ویتنام کند.

ممکن است در طول بازه های زمانی خاصی از سال، شاهد این باشیم که حجم مسافران به صورت چشمگیری افزایش یابد. اصطلاحا به این زمان های خاص، زمان طلایی تور یا Golden Time میگویند. اگر قصد سفر به کشوری را دارید ما نمیخواهید که هزینه های بیشتر از حد معمول را پرداخت کنید، باید در نظر داشته باشید که از این بازه های زمانی دوری کنید.

بهترین مقاصد توریستی ویتنام برای نوروزیکی از نمونه های این زمان های طلایی تور، عید کریسمس است، چرا که در این بازه زمانی، بسیاری از تباع خارجی شروع به سفر کردن میکنند و همین موضوع باعث میشود تا به طور ناگهانی، گردشگران بسیار زیادی به سرتاسر کشور های جهان شروع به گردش کنند.

در انتها قصد داریم تا کمی درباره آژانس هواپیمایی luxtrip برایتان بگوییم. لوکس تریپ، به عنوان مجری مستقیم تور ویتنام، سالهای زیادیست که به صورت تخصصی در زمینه اخذ ویزای توریستی و لیدری سفر های مختلف به کشور های دنیا از جمله ژاپن، برزیل و کشور های حوضه شینگن فعالیت خود را آغاز کرده است. میتوانید جهت دیدن دیگر پکیج های نوروزی ما به صفحه لوکس تریپ سر بزنید تا از آخرین اطلاعات باخبر شوید.

همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب ما از طریق شماره تلفن های درج شده تماس حاصل فرمائید.

شماره های تماس: 0912894604002188874123