در میان صدها تفریح و جاذبه گردشگری و دیدنی موجود در تهران و کرج، هلیوم پارک ایران مال خوش می‌ درخشد. افراد ساکن در تهران و کرج با صرف زمانی کوتاه می‌توانند خود را به ایران مال برسانند و از هلیوم پارک موجود و مجهز بهره ببرند. هلیوم پارک در سال 1402 و در طبقه G1 این مجموعه ایجاد شده است. تنوع تفریحات موجود در هلیوم پارک به‌قدری زیاد است که ساعت‌ها به تفریحاتی سرگرم کننده و جذاب مشغول خواهید بود. شما برای هر بخش از هلیوم پارک باید مبلغی را درنظر بگیرید و بپردازید که بدون شک حضور بیشتر شما نیاز به پرداخت مبلغی بالا دارد.

هلیوم پارک ایران مال

بخش های مختلف هلیوم پارک ایران مال

در هلیوم پارک ایران مال شرایط فراهم شده تا بتوانید با سلیقه و خواسته خود از تنوع بالایی از بخش‌ها بهره ببرید و هر تفریح و هیجانی را تجربه کنید. بخش‌های مختلفی در مجموعه وجود دارد و سبب می‌شود تا خود را محک بزنید و آدرنالین را به بالاترین حد برسانید. سافت پلی، والیبال، استخر اسفنج، تونل ماجراجویی، نبرد گلادیاتورها، فوتبال حبابی و… مواردی هستند که در هلیوم پارک قرار داده شده‌اند و در ادامه به بخش‌های مختلف موجود در هلیوم پارک اشاره می‌کنیم.

قیمت بلیط هلیوم پارک تهران

در تصاویر زیر میتوانید تعرفه هلیوم پارک ایران مال که مربوط به سال 1402 می باشد را مشاهده کنید که تعرفه فضازی بزرگسالان و کودکان قرار داده ایم و برای اطمینان از قیمتهای جدید میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه که آدرس آن را برای شما قرار داده ایم از لیست نعرفه های جدید مطلع شوید : heliumpark.ir

 

هلیوم پارک تهران
تعرفه فضای بازی بزرگسال
هلیوم پارک ایران مال
تعرفه فضای بازی کودک

صخره نوردی

سه مسیر ساده، متوسط و سخت در هلیوم پارک ایران مال برای صخره‌نوری طراحی شده که افراد با هر شرایط و پیش‌زمینه‌ای می‌توانند از این مسیرها بهره ببرند. وجود مربیان مجرب باعث شده تا افراد مبتدی بتوانند به خواسته خود برسند و این تجربه عالی را احساس نمایند. تنها نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند از صخره‌نوری نهایت لذت را ببرند. توجه داشته باشید که شما به صورت انفرادی می‌توانید به مسیر موجود بروید و خود را به صورت معلق تماشا کنید.

بسکتیال

در بخش بسکتبال موجود در هلیوم پارک ایران مال می‌توانید بر روی ترامپولین‌هایی که زیر پای شما قرار داده شده‌اند قرار بگیرید و خود را به بالاترین قسمت برسانید و با نشانه‌گیری عالی، توپ را در سبد بسکتبال اندازید. پرتاب توپ آن هم در حال پرش، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز باشد.

فوتیارد

یکی از بازی‌های ترکیبی جذاب فوتیارد به‌حساب می‌آید که در این بازی شما تلفیقی از بازی‌های بیلیارد و فوتبال را خواهید دید. در این بازی دو نفره باید بر روی زمینی بزرگ قرار بگیرید که حکم میز بیلیارد را دارد و با استفاده از پاهای خود، توپ‌ها را به سمت 6 فضای موجود در میز بیلیارد هدایت کنید.

ترامپولین و ترامپولین حرفه ای

ترامپولین یکی از بازی‌ها و سرگرمی‌های مهیج به‌حساب می‌آید که هم برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب است و توانسته جایگاهی عالی میان افراد داشته باشد. در این بازی هیجان‌انگیز بدون مانع و به صورت آزادانه به سمت بالا می‌روید و در ارتفاعی بسیار خود را می‌بینید. در ترمپولین حرفه‌ای ارتفاع بیشتری به سمت بالا پرتاب می‌شوید و این ارتفاع 3 متر درنظر گرفته شده است.

داج بال

داج بال یا همان وسطی دوران قدیم، حال در مجموعه هلیوم پارک ایران مال توانسته ضربان قلب را به بالاترین حد خود برساند. در محیط طراحی شده برای داج بال از ترامپولین‌ها استفاده شده تا هیجان و شگفتی بسیاری را تجربه کنید. سرعت در این بازی به دلیل وجود ترامپولین‌ها حرف اول را می‌زند و باعث می‌شود تا به خوبی تعریق داشته باشید.

دیوار شیب دار

بالا رفتن از دیوار راست نیز یکی دیگر از اتفاقات هیجان‌انگیز به‌شمار می‌آید که شما را به سمت خود می‌کشاند تا خود را محک زنید. دیواری شیب‌دار با ارتفاع بسیار قرار گرفته تا با سرعت خود را به سمت بالا بکشانید و لبه دیوار را بگیرید و خود را بالای دیوار قرار دهید.

فوتبال حبابی

در فوتبال حبابی شرایط فراهم است تا به صورت یک نفره به داخل حباب‌های بزرگ موجود بروید و به دوستان یا عزیزان خود تنه بزنید. زمین طراحی شده برای این بازی بسیار نرم است تا مشکلی برای شما ایجاد نشود اما با تنه زدن‌های پی‌درپی می‌توانید از خنده و هیجان بسیار، سرشار شوید.

کیج بال

در بازی کیج بال بر روی تشک‌های ترامپولین قرار می‌گیرید و بالا و پایین می‌پرید. در این شرایط باید والیبال بازی کنید و با مکث کردن هر چند کوتاه، گل خواهید خورد. هم حمله و هم دفاع بر روی ترامپولین بسیار جذاب است و شما را به تحرک وامی‌دارد.

نبرد گلادیاتور

در نبرد گلادیاتور باید تمام تلاش خود را کنید تا تعادل شما به‌هم نریزد و به زمین نیافتید. در این بازی نیز از تشک‌های نرم و اسفنجی بهره برده شده تا به شما آسیبی وارد نشود و بتوانید از آمادگی جسمانی خود لذت ببرید.

نینجا کورس

بازی و تجربه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد که باید با بهره بردن از آمادگی جسمانی خود، از مسیری سخت و صعب‌العبور حرکت کنید. این بازی یک تا سه نفره شما را به تحرک و هیجان وامی‌دارد و تجربه‌ای خاص به‌شمار می‌آید.

وایپ اوت

در بازی گروهی وایپ اوت باید به افت‌وخیز بپردازید و بر روی مسیری دایره‌ای قرار بگیرید. در این مسیر، گردانه‌ای در حال گردش است که شما باید به خوبی از روی آن بپرید و جاخالی دهید.

سوالات متداول

ساعت بازگشایی هلیوم پارک ایران مال چگونه ایت؟

  • شما می‌توانید در بازه زمانی 10 صبح تا 10 شب به هلیوم پارک بروید.

هلیوم پارک تهران کجا قرار دارد؟

  • برای آنکه بتوانید خود را به هلیوم پارک برسانید باید به تهران، بزرگراه همت، ایران مال، طبقه‌ی G1 بروید.

آیا می‌توان در هلیوم پارک تولد برگزار کرد؟

  • بله، یکی از اقدامات جذاب در این مجموعه، شرایط برای برگزاری تولد برای کودکان است که در بخشی جداگانه انجام می‌گیرد. برای رزرو سالن‌های موجود می‌توانید با شماره 09919136278 تماس بگیرید یا به آیدی اینستاگرام آن‌ها یعنی “iranmall_birthdayroom” پیام دهید.

نظرات درباره هلیوم پارک

به طور کلی، نظرات کاربران در مورد پارک‌های تفریحی معمولاً متنوع است. برخی افراد ممکن است تجربه مثبتی از پارک داشته باشند و از امکانات و سرویس‌های آن راضی باشند، در حالی که دیگران ممکن است نظرات منفی داشته باشند، مانند عدم رضایت از امکانات، خدمات یا قیمت‌ها.

سخن پایانی

در مجموعه بزرگ ایران مال، هلیوم پارک خودنمایی می‌کند که توانسته با بخش‌های هیجان‌انگیز خود تفریحی عالی‌ای را برای آخر هفته و ایام تعطیل ایجاد کند. بخش‌های مختلفی نظیر سافت پلی، والیبال، استخر اسفنج، تونل ماجراجویی، بسکتبال، صخره نوردی، وایپ اوت، کیج بال، نبرد گلادیاتورها، فوتبال حبابی و… در این مجموعه وجود دارند. هیجان و تحرک از سرآمدترین اتفاقات موجود در هلیوم پارک هستند که شما را سرشار می‌کنند و روزی متفاوت را فراهم می‌آورند. در این مجموعه جذاب هم کودکان، بزرگسالان و هم نوجوانان فرصت‌های عالی و بی‌نظیری دارند تا روزی مهیج را تجربه کنند.