بازار موبایل ایران جزو بهترین مراکز خرید تهران بوده که در زمینه عرضه انواع گوشی موبایل، لوازم تصویری، دوربین دیجیتال، لوازم صوتی، ساعت هوشمند و کنسول بازی فعالیت زیادی دارد. بازار موبایل ایران طبق استانداردهای مراکز خرید بین المللی ساخته شده و با جمع آوری برندهای معروف و معتبر دنیا در کنار هم، فرصت مقایسه کیفیت کالا را برای تمامی مشتریان فراهم کرده است. از نقاط قوت این بازار معماری زیبا و استفاده از مصالح و تکنولوژی‌های مدرن دنیاست. همچنین خدمات و امکانات رفاهی مجموعه باعث ایجاد محیطی خوب و آرام برای خانواده‌ها شده است.

بازار موبایل ایرانبازار موبایل ایران در کجا واقع شده؟

بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران بوده که جزو یکی از مراکز خرید لوازم الکترونیکی در کل استان تهران است. در این مجموعه تمامی برندهای معتبر و معروف جهانی در کنار یکدیگر جمع شده‌اند و این امکان برای مشتریان فراهم شده تا بعد از مقایسه قیمت‌ها و دیگر مشخصات فنی گزینه مد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین وجود امکانات رفاهی مناسب در این مجموعه باعث شده تا محیطی راحت برای خانواده‌ها فراهم شود.

  • آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بین کوچه غزالی و کوچه اقتدار
  • تلفن: ۶۴۹۲ ۰۲۱

راه های دسترسی به بازار موبایل ایران

رسیدن به بازار موبایل ایران بسیار ساده بوده و شما می‌توانید با کمک خودروی شخصی و یا مترو خیلی راحت به این بازار برسید. با خودروی شخصی می‌توانید از هر نقطه تهران به راحتی خود را به خیابان حافظ برسانید. بازار موبایل ایران شماره 1، نبش خیابان حافظ کمی پایین‌تر از خیابان جمهوری، بین کوچه اقتدار و کوچه غزالی واقع شده است. جهت پارک کردن خودرو، مجموعه بزرگ پارکینگ بازار موبایل برای شما عزیزان تعبیه شده است. همچنین یکی از ساده‌ترین راه‌های رسیدن به این بازار، استفاده از مترو است. نزدیک‌ترین مترو برای رسیدن به این بازار، ایستگاه مترو حسن آباد در خط دو مترو تهران یعنی فرهنگسرا- صادقیه است. این خط مترو 500 متر از بازار موبایل فاصله دارد. تنها با 7 دقیقه پیاده روی به این مجموعه بزرگ و خاص خواهید رسید.

شعب مختلف بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران دارای 3 شعبه بوده که شعبه اول و دوم آن در تهران و شعبه سوم هم در شهر کرمان واقع شده است.

بازار موبایل ایران شعبه 1:

بازار موبایل ایران شعبه اول مساحتی بالغ بر 63.000 متر مربع داشته و در 14 طبقه مجزا ساخته شده است. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید موبایل، کامپیوتر، لوازم دیجیتالی، لوازم جانبی و… در سطح استان تهران بشمار می‌رود. 5 طبقه این مرکز خرید تجاری، خدماتی و رفاهی بوده و 9 طبقه هم پارکینگ است. از امکانات ویژه این بازار موبایل می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سوپر مارکت، سلف سرویس، نمازخانه، سرویس بهداشتی، پله‌برقی، آسانسور و… اشاره کرد. یکی از امتیازات ویژه و خاص این مجموعه می‌توان به تفکیک طبقات طبق نوع محصولات و خدمات اشاره داشت.

بازار موبایل ایران شعبه 2:

بازار موبایل ایران شعبه دوم زیر بنایی 25.000 متر مربعی داشته و در 7 طبقه ساخته شده است. این بازار بزرگ جزو یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خرید تهران در زمینه موبایل و لوازم جانبی محسوب می‌شود. 3 طبقه این مجموعه تجاری و خدماتی بوده، یک طبقه هم نمایشگاه اختصاصی و 3 طبقه هم پارکینگ دارد. در این بازار شعبه دوم، سعی بر این بوده که تمامی برندهای معتبر دنیا را گرد هم آورده و همچنین لوازم جانبی برند را با گارانتی در فروشگاه‌های خود جای دهد. این مجموعه جایگاه 200 پارکینگ داشته و می‌توان از 1200 واحد پارکینگ شهرداری منطقه 17 هم استفاده کرد.

از دیگر امکانات بازار موبایل شعبه دو می‌توان به سوپر مارکت، نمازخانه، پله‌برقی، آسانسور، سیستم اعلان و اطفا حریق، سیستم برق اضطراری هوشمند، سیستم دوربین مدار بسته، سیستم صوتی مرکزی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، سرویس بهداشتی مدرن و… اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، خیابان یافت آباد شرقی، جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۷
  • تلفن: ۶۶۶۴۵۳۳۵ ۰۲۱

بازار موبایل ایران شعبه سوم:

بازار موبایل ایران شعبه سوم در شهر کرمان واقع شده و زمینی به اندازه 8.000 متر مربع در 8 طبقه را به خود اختصاص داده است. این مجموعه بزرگ یکی از بهترین مراکز خرید موبایل، لپ تاپ، لوازم جانبی و تبلت بوده که در 3 طبقه تجاری، 3 طبقه اداری، یک طبقه نمایشگاه و یک طبقه هم رستوران ساخته شده است. از جمله امکانات دیگر این مجموعه می‌توان به پله‌برقی، آسانسور، اینترنت، نمازخانه، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد.

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نرسیده به چهارراه امام جمعه
  • تلفن: ۳۲۴۴۴۳۰۸ ۰۳۴

تاریخچه بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران در سال 1388 در خیابان حافظ و پایین‌تر از چهارراه جمهوری افتتاح شد. این مرکز خرید بجز برندهای معروف و معتبر دنیا در زمینه موبایل، محصولات دیگری هم از جمله لپ‌تاپ، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌های هوشمند، کنسول بازی، دوربین دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری و… را هم در خود جای داده است.

مالک اصلی این مجموعه علی انصاری بوده که برای رقابت با پاساژ علاءالدین بازار موبایل ایران در فاصله نیم ساعته از آن تأسیس کرد. البته پاساژ علاءالدین از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه موبایل و دیگر لوازم الکترونیکی شروع کرد. با این حال این بازار موفق شد در مدت بسیار کوتاهی رقیب بسیار سر سختی برای این پاساژ قدیمی شود و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید موبایل و کامپیوتر شناخته شده است.

بازار موبایل ایران شعبه دوم هم در سال 1394 با هدف ارائه خدمات تخصصی بهتر و بیشتر در زمینه موبایل و لوازم جانبی در منطقه دور از محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوای کلانشهر تهران افتتاح شد. این مرکز خرید در منطقه 17 شهرداری یافت آباد شرقی واقع شده است. شعبه سوم این بازار هم در شهریور ماه سال 1395 با هدف توسعه فضای مدرن تجاری و خرید مطمئن محصولاتی مانند موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، لوازم جانبی و… در شهر کرمان تأسیس شد.

ساعت کاری شعبات مختلف بازار موبایل ایران

ساعت کاری شعبه اول (حافظیه)  :

  • روزهای عادی: ۹ تا ۲۱
  • روزهای تعطیل: ۹ تا ۱۶

ساعت کاری شعبه دوم (یافت آباد):

  • روزهای عادی: ۹ تا ۲۱
  • روزهای تعطیل: ۹ تا ۲۰

ساعت کاری شعبه سوم (کرمان) :

  • روزهای عادی: ۹ تا ۲۱
  • روزهای تعطیل: ۱۷ تا ۲۱

فروشگاه های شعبه اول بازار موبایل ایران

شعبه اول بازار موبایل ایران در یک مجموعه 14 طبقه‌ای تأسیس شده که 5 طبقه آن مختص واحدهای تجاری بوده که دارای 120 فروشگاه است . در این 120 فروشگاه لوازم مختلفی مانند دوربین دیجیتال، موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی کامپیوتر عرضه می‌شوند.

  • طبقه زیر زمین:

فروشگاه‌های این طبقه شامل پارسه، عقیق، همراه سرویس ایرانیان، کوروش، اسمارت، تک همراه، آلفاتل، کاپیتال، دفتر پیشخوان دولت و… خواهند شد که بیشتر در زمینه فروش و تعمیرات موبایل فعالیت دارند.

  • طبقه همکف:

در این قسمت هم فروشگاه‌هایی از جمله فوژان، شیائومی، اپل، نمایندگی فروش هوآوی، کمال الکترونیک، مایکروتل، کاراتل، پردیس گستر فارس و… قرار دارند. که می‌توانید تمامی برندهای معتبر موبایل را در آن‌ها پیدا کنید.

  • طبقه یک:

در این قسمت هم فروشگاه‌های زیادی در زمینه انواع کامپیوتر، انواع دوربین و لوازم جانبی وجود دارند. شهر نوت‌بوک، اپل استور، پارس، ایران موبایل، ایران اپل مارکت، رادیکال، دنیای اپل، پارس، سیب سفید، بیمه رازی، بانک آینده و… از جمله فروشگاه‌های این طبقه هستند.

  • طبقه دو:

نمایندگی کالاهای شیائومی، اپل لند، مایکروتل در این طبقه قرار دارند. همچنین خدمات پس از فروش هوآوی، سامسونگ، سیب ایران و… هم در این طبقه قرار دارند.

  • طبقه سه:

در طبقه سوم این بازار مجموعه رستورانهای هانی، فست‌فود جینجر، کافی‌شاپ پرسیت، فروشگاه مگا استور لوازم‌خانگی، فروشگاه ژرف آیین پارت و… قرار دارند.

فروشگاه های شعبه دوم بازار موبایل ایران

شعبه دوم مجموعه بازار بزرگ موبایل ایران در 7 طبقه احداث شده که 3 طبقه آن واحدهای تجاری هستند و در زمینه فروش لوازم جانبی، موبایل و خدمات بعد از فروش فعالیت می‌کنند.

  • طبقه زیرین :

در این قسمت فروشگاه‌های آوا تل، میسکال، کیا تل، پایا گستر، پارسیس، دسپینا، آسی تل، ایران‌زمین، دفتر پیشخوان و… قرار دارند که تمامی خدمات بعد از فروش را هم ارائه خواهند داد.

  • طبقه همکف:

در طبقه همکف شما شاهد فروشگاه‌های اپل استور، هوآوی ارکان تک تیم، نیروان، دیاموند، پایتخت، موبایل آینده، لوتوس (شعبه مرکزی)، مایکروتل پلاس، بانک آینده، بیمه رازی، نمازخانه و… خواهید بود.

  • طبقه دوم:

در این طبقه هم کافی‌شاپ، دفتر مدیریت و همچنین نمایشگاه‌های مختلف و موزه مبل ایران وجود دارند.

فروشگاه های شعبه سوم بازار موبایل ایران

شعبه سوم این بازار در 8 طبقه مجزا ساخته شده تنها 3 طبقه آن واحدهای تجاری هستند و در زمینه فروش موبایل، تبلت، کنسول بازی، ساعت‌های هوشمند، لوازم جانبی، خدمات پس از فروش و تعمیرات در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند.

  • طبقه همکف:

در طبقه همکف شاهد فروشگاه‌های آرون، ژاو، اپل استور آروند، اپل استور جمهوری، اپل استور ژوان، آریوتل، بازرگانی یک، ماتریکس، پلاس، ساتل و… خواهید بود.

  • طبقه اول:

در این طبقه فروشگاه‌های ۱۲۰، نجیب زاده، رادیس، هدفون، اپل استور تاج، موبایل سلیم، امرالد، ساتل گستر و… قرار دارند.

  • طبقه دوم:

در این طبقه هم  فروشگاه‌های شیائومی، رایانه من، هیلو، ونوس، سورن، کبیر، مهاجر، تعمیرات هما، تعمیرات عارف، آقای برچسب، گیم سنتر، دفتر پیشخوان و… قرار گرفته‌اند.

بازار موبایل ایرانکلام پایانی

این بازار دارای 3 شعبه بوده که دو شعبه آن در تهران و یک شعبه در شهر کرمان است. مالک اصلی این مجموعه علی انصاری بوده که در سال 1388 برای رقابت با پاساژ بزرگ علاءالدین اقدام به تأسیس بازار موبایل ایران کرد. در این بازار شما می‌توانید بهترین و معرو‌ف‌ترین برندهای گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و… را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید. تمامی فروشگاه‌های این بازار خدمات پس از فروش را هم به مشتریان خود ارائه خواهند داد.