تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

هایپراستار ایران مال | یکی دیگر از فروشگاه‌های مجلل در تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هایپراستار ایران مال یکی دیگر از فروشگاه‌های مجلل در شهر تهران است. این فروشگاه در نزدیکی فودکورت ایران‌مال قرار دارد. هایپراستار ایران مال در واقع بخشی از بازار بزرگ ایران‌مال است. برای خرید از هایپراستار ایران‌مال می‌توانید به صورت حضوری به آنجا مراجعه کنید و یا از طریق اپلکیشن‌های مربوطه، خرید خود را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید. این فروشگاه بزرگ در منطقه 22 و غرب تهران قرار دارد و به بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر تهران نزدیک است. از جاهای دیدنی در نزدیکی هایپراستار ایران مال می‌توان به دریاچه و پارک چیتگر، کتابخانه جندی شاپور، باغ ماهان، پاتیناژ ایران‌مال و تیمچه حاج‌علی اکبر اشاره کرد. در ادامه مطالب به نحوه دسترسی به بازار بزرگ ایران و انواع اجناس فروشی آن خواهیم پرداخت.

هایپراستار ایران مالهرآنچه که باید درباره هایپراستار بدانید

هایپراستار در واقع یکی از برندهای معروفی است که بزرگترین شعبه خود را در درون بازار بزرگ ایران‌مال در شهر تهران افتتاح کرد. اولین شعبه این برند به سال 1388 مربوط می‌شود که در آن سال فروشگاهی به نام این برند در اتوبان باکری تهران تاسیس شد. هایپراستار به دلیل ارائه محصولاتی باکیفیت و قیمت پایین روز به روز پویاتر شده و محبوبیت زیادی را کسب نمود. این مجموعه هر سال و در روزهای مهم، تخفیفات ویژه‌ای روی اجناس خود می‌گذارد.

در هایپراستار ایران‌مال نیز می‌توانید تخفیفات ویژه‌ای را مشاهده کنید. برند هایپراستار سعی داشته تا با تاسیس شعبه‌های فروشگاهی فراوان، نیازهای انسان‌ها را برطرف کند و فضای خریدی دلچسب و متنوع را در هر شهری ایجاد نماید. فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در حالت کلی دارای 5 بخش اصلی تحت عنوان‌های لوازم خانه و آشپزخانه، مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم برقی خانگی، دیجیتال، پوشاک، لوازم خواب است. در ادامه به معرفی هایپراستار ایران مال خواهیم پرداخت.

هایپراستار ایران‌مال کجاست؟

هایپراستار ایران‌مال فروشگاه بسیار بزرگی است که تنوع محصولات بالایی در آن به فروش می‌رسد. در واقع در این فروشگاه بزرگ می‌توانید انواع لوازم برقی، لوازم بهداشتی، خوراکی و مواد غذایی و حتی پوشاک را مشاهده کنید. این فروشگاه در مساحت بیش از 9400 متر مربع واقع شده است. بیش از 400 پرسنل در هایپر استار ایران‌ مال مشغول به کار هستند. شما می‌توانید در هایپراستار محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را تهیه کنید. در واقع بنیان‌گذار این مجموعه سعی کرده تا با بنا کردن فروشگاهی به این عظمتی، نیازهای اساسی خانوارهای ایرانی را رفع کند. دیگر نیازی نیست برای خرید لوازم مختلفی به مغازه‌های مختلفی بروید و تنها با مراجعه به این هایپراستار می‌توانید نیازهای متنوع خود را برطرف سازید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ویژگی‌ها و امکانات هایپراستار ایران‌مال

هایپراستار ایران مال دارای پارکینگ اختصاصی برای نگهداری خودروهای باری و سواری است. در هنگام مراجعه به این فروشگاه دیگر نیازی به نگرانی در مورد خودرو نیست. از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به موقعیت مکانی خوب فروشگاه اشاره کرد. در نزدیکی فروشگاه ایران‌مال می‌توانید دریاچه خلیج‌فارس و پارک چیتگر را مشاهده کنید. یکی‌دیگر از ویژگی‌های خوب این بازار بزرگ، امکان خرید آنلاین است. اگر در راه دوری باشید و یا خودرویی برای دسترسی به این فروشگاه نداشته باشید، می‌توانید خریدهای روزانه خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

این فروشگاه در داخل بازار بزرگ ایران‌مال قرار دارد از این رو از امکانات ایران‌مال می‌توان به خدمات گردشگری، فرهنگی، تفریحی، ورزشی و رفاهی اشاره کرد. در بخش‌های مختلف این بازار، مکان‌های تفریحی برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است. در واقع شما در هنگام مراجعه به این فروشگاه، می‌توانید از خدمات تفریحی و رفاهی بازار بزرگ بهره‌مند شوید. در اطراف این فروشگاه و حتی در درون بازار ایران‌مال، رستوران‌های زیادی برای صرف وعده‌های غذایی وجود دارد.

هایپراستار ایران‌مال چه اجناسی دارد؟

تنوع بالای کالاهای فروشی هایپراستار ایران مال سبب شده تا در آنجا بتوانید انواع اجناس مورد نیاز خود را پیدا کنید. هایپراستار گام بزرگی برای راحتی خرید خانوارهای ایرانی برداشته است که از انواع اجناس فروشی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هایپراستار می‌توانید انواع کالاهای مربوط به خوراکی و بهداشتی را مشاهده کنید. در هایپراستار ایران‌مال انواع مواد خوراکی همچون برنج، روغن، محصولات منجمد همچون گوشت‌های سینه مرغ یا گوشت قرمز چرخ کرده، لبنیات، خاروبار، انواع شیرینی و تنقلات ایرانی و خارجی عرضه می‌شود. همچنین، در این فروشگاه می‌توانید لوازم بهداشتی همچون لوازم آرایشی، لوازم نظافت خانه و محصولات شست‌وشو را در رنج قیمت‌های ارزان و برندهای مختلفی مشاهده کنید.
  • موادغذایی تازه خود را از هایپراستار ایران مال تهیه کنید. مواد غذایی تازه شامل انواع میوه‌ها، سبزیجات، نان، محصولات پروتئینی، شیرینی و حتی غذاهای تازه می‌شود. در این فروشگاه می‌توانید انواع سالادهای خانگی و یا حاظری را مشاهده کنید و بخرید.
  • در کنار تنوع بالای مواد غذایی و محصولات بهداشتی، می‌توانید انواع لوازم خانگی و آشپزخانه را نیز در هایپراستار مشاهده نمایید. در این میان باید گفت که علاوه‌بر این لوازم‌ها، ابزارآلات برقی و یا دستی نیز در این فروشگاه عرضه می‌شود.
  • هایپر استار ایران‌ مال، انواع لوازم تحریر، لوازم خودرو، وسایل پیک‌نیک، لوازم ورزشی، کیف و چمدان و حتی کتاب را با قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رساند. هرکدام از این لوازم در بخش مخصوص به خود عرضه می‌شود از این رو می‌توانید از بخش‌های فروشی کتاب و لوازم تحریر، لوازم ضروری برای مدارس فرزندان‌تان را تهیه کنید.
  • در این فروشگاه بزرگ، پوشاک و لوازم حمام با خواب نیز وجود دارد. بخش بزرگی برای فروش انواع لباس زنانه، مردانه و کودکانه و همچنین لوازم کودک و مادر اختصاص داده شده است. انواع حوله برای حمام و حتی انواع شامپو و محصولات مراقبتی مو نیز در این فروشگاه یافت می‌شود.
  • برای خرید لوازمی همچون تلوزیون، لباسشویی و یا انواع ماشین‌های برقی می‌توانید به این فروشگاه سری بزنید. یک بخش بزرگ برای فروش موبایل و لوازم جانبی اختصاص داده شده است. انواع لب تاپ و کامپیوتر نیز در این بخش وجود دارد.

نحوه دسترسی و ساعت کاری هایپراستار ایران‌مال

هایپراستار ایران‌مال در هر روز هفته از ساعت 9 صبح الی 12 بامداد باز است. شما می‌توانید حتی در روزهای تعطیل به این فروشگاه مراجعه نمایید. فروشگاه هایپراستار در شمال غربی تهران قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار آسان است. این فروشگاه دقیقا در منطقه 22 این شهر قرار دارد و ظاهر و نمای ساختمانی بزرگ آن از راه دور قابل مشاهده است از این رو شما به راحتی می‌توانید هایپراستار ایران‌مال را پیدا کنید.

 برای دسترسی آسان به این فروشگاه می‌توانید وارد بزرگراه شهید همت و شهید خرازی شده و در مسیری مستقیم حرکت کنید. اگر از سمت جنوب می‌خواهید به هایپراستار ایران مال بروید بایستی از مسیر آزادراه تهران به کرج استفاده کنید. این مرکز خرید دارای دو ورودی بوده از این رو می‌توانید ورودی نزدیک به مسیر خود را برگزینید.

آیا می‌توان با مترو یا اتوبوس به هایپراستار ایران‌مال رفت؟

یکی از راه‌های دسترسی آسان به فروشگاه هایپراستار، استفاده از اتوبوس یا مترو است. مترو ایران خودرو از نزدیک‌ترین متروهای این فروشگاه بوده که برای استفاده از آن بایستی سوار متروهای خط 5 شوید. مترو ایران خودرو، در فاصله 4.9 کیلومتری فروشگاه ایران‌مال قرار دارد. البته توجه کنید که این مترو به فروشگاه منتهی نمی‌شود.

شما بایستی در ایستگاه نزدیک فروشگاه پیاده شده و مسیری کوتاه را پیاده‌روی نمایید. برای طی کردن این مسیر می‌توانید از اسنپ یا تاکسی نیز استفاده کنید. دریاچه چیتگر دارای پایانه اتوبوس است که در فاصله 1 کیلومتری هایپراستار ایران مال قرار دارد. این اتوبوس تا مسیری نزدیک به سافاری پارک وحشت چیتگر حرکت می‌کند که شما می‌توانید سوار آن شده و در نزدیکی این پارک پیاده شوید.

مکان‌های نزدیک به هایپراستار ایران‌مال تهران

بازار بزرگ ایران‌مال جایی است که می‌توانید ساعت‌هایی طولانی در آنجا به تفریح و خرید بپردازید. این بازار امکانات رفاهی زیادی دارد و یک هایپراستار بسیار بزرگی را در درون خود جای داده است. در این هایپراستار شما می‌توانید اجناس مختلفی را خریداری کنید. موقعیت مکانی خوب هایپراستار سبب شده تا شما در مسیر خود بتوانید مکان‌های دیدنی بسیاری را مشاهده کنید. از مکان‌های دیدنی تهران که در نزدیکی این فروشگاه بزرگ قرار دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاصله هایپر استار ایران‌ مال تا پردیس سینمایی ایران‌مال: 20 متر
  • فاصله هایپر استار ایران‌ مال تا باغ دیدار: 350 متر
  • فاصله هایپر استار ایران‌ مال تا دریاچه چیتگر: 8.2 کیلومتر
  • فاصله هایپر استار ایران‌ مال تا کتابخانه جندی شاپور ایران‌مال: 1.0 کیلومتر
  • فاصله هایپر استار ایران‌ مال تا بولینگ گلکسی ایران‌مال: 1.1 کیلومتر
  • فاصله هایپر استار ایران‌ مال تا باغ ماهان: 5.0 کیلومتر
  • فاصله بازار ایران‌مال تا ایوان اشراق: 20 متر
  • فاصله هایپراستار تا پیست یخ ایران‌مال: 4.9 کیلومتر
  • فاصله هایپراستار تا هتل ایران‌مال: 5.0 کیلومتر

هایپراستار ایران مالسخن پایانی

هایپراستار ایران‌مال از نمونه بازارهای بزرگی است که طبق جدیدترین فناوری و نیازهای خانوارهای ایرانی ساخته شده است. در این فروشگاه، بیش از 38 هزار اجناس فروشی وجود دارد. در هایپراستار ایران مال می‌توانید انواع محصولاتی همچون لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی، محصولات لبنی، لوازم برقی، لوازم آشپزخانه و خانگی، پارچه و پتو، کیف و کفش، اقلام خوراکی و… را خریداری کنید. مناسب بودن قیمت‌های کالاها در این فروشگاه سبب شده تا ساکنین تهران، بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود را از هایپراستار ایران مال تهیه کنند. یکی از مزیت‌های این بازار بزرگ، در امکان خرید آنلاین است. شما با نصب اپیلیکشن فروشگاه می‌توانید خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید. نظر خود را در مورد هایپر استار ایران‌ مال با ما به اشتراک بگذارید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *