در این مقاله تصمیم گرفتیم تا بهترین هتل های ایران را مورد بررسی و معرفی قرار دهیم پس اگر به دنبال لیستی از لوکس ترین هتلهای ایران میگردید با ما همراه باشید.

رضایت از هتل و محل اقامت در سفر یکی از مهم‌ترین موارد برای لذت بردن از مسافرت است. به همین‌خاطر بیشتر افراد مایل به اقامت در هتل‌های لوکس با امکانات و خدمات رفاهی بالا هستند.

شاید لازم باشد برای اقامت در هتل‌های باکیفیت هزینه بیشتری نسبت به سایر هتل‌ها پرداخت کنید، اما خدمات و امکاناتی که در این نوع هتل‌ها ارائه می‌شود، برخی از هزینه‌های جانبی شما را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های ایران را معرفی خواهیم کرد، همراه ما بمانید.

بهترین هتل های ایران
بهترین هتل های ایران

بهترین و زیباترین هتل های ایران

کشور عزیز ما ایران جاهای دیدنی و گردشگری بسیار زیادی دارد و اکثر شهرهای آن غنی از آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی هستند. در برخی از این شهرها هتل‌های بسیار معروف و خاصی وجود دارد که حتی این هتل‌ها نیز به نوعی جزو آثار گردشگری محسوب می‌شوند یا اینکه کیفیت و خدمات رفاهی این هتل‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. از جمله هتل‌های معروف و محبوب می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • هتل ترنج کیش: بعد از معرفی هتل صخره‌ای، جنگلی و کویری حال نوبت به معرفی هتل دریایی می‌رسد، بله درست است هتل دریایی! هتل ترنج کیش یک هتل بی‌نظیر و 5 ستاره در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس است و اقامت در آن بی‌شک برایتان یکی از تجربه‌های خاص و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

این هتل زیبا امکاناتی مثل رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه و ناهار، سالن بدنسازی، خانه بازی کودک و… دارد. برای اقامت در این هتل ابتدا باید به جزیره کیش سفر کنید که به این منظور می‌توانید بلیط هواپیما بخرید یا اینکه با تهیه بلیط قطار یا اتوبوس به بندرعباس بروید و سپس باقی راه از بندرعباس تا جزیره کیش را به‌صورت دریایی و با کشتی طی کنید.

  • هتل صخره‌ای کندوان: هتل صخره‌ای کندوان یکی از هتل‌های جالب و حیرت‌انگیز است که در ایران نمونه دیگری ندارد. همانطور که از نام این هتل مشخص است، اتاق‌های این هتل در دل کوه سنگی تراشیده شده‌اند. اتاق‌های این هتل صخره‌ای در اندازه‌های متفاوت با امکانات مختلف در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و شما بنا به نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از اتاق‌ها را انتخاب کنید. برخی اتاق‌ها مجهز به جکوزی هستند که آب آنها از آب معدنی روستا تامین می‌شود. برای اقامت در روستای کندوان و هتل صخره‌ای ابتدا باید به تبریز بروید و متناسب با فاصله شهر خود از تبریز یا شرایط جوی و مواردی از این قبیل می‌توانید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه کنید، سپس باید به سمت اسکو حرکت کنید و در نهایت خود را به روستای توریستی کندوان برسانید.
بهترین هتل های ایران
بهترین هتل های ایران
  • هتل بام رامسر: از دیگر هتل‌های خاص و جالب که می‌توان نام برد، هتل بام رامسر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مسیر تردد این هتل، تله‌کابین است و شما برای اقامت در این هتل و ورود و خروج به وسیله تله‌کابین جابه‌جا خواهید شد، واقعا تجربه بسیار هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود! منظره این هتل رو به جنگل است و به علت اینکه در ارتفاع 700 متری از سطح دریا قرار دارد، ویو اتاق‌های آن بسیار زیبا و کم‌نظیر است.

برای اقامت در این هتل باید به مازندران، شهر رامسر بروید به این منظور می‌توانید با خودرو شخصی یا خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما اقدام به سفر کنید. برای لذت بردن از زیبایی‌های مسیر شهرهای شمالی ایران توصیه می‌کنیم درصورت مساعد بودن شرایط سفر زمینی را انتخاب نمایید. آدرس هتل بام رامسر، مازندرن، رامسر، کیلومتر پنج غرب رامسر، مجتمع تفریحی رفاهی شهر سبز، تله‌کابین رامسر است.

  • هتل کپری قلعه گنج: یکی دیگر از هتل‌های متفاوت و جالب کشورمان که جنبه توریستی نیز دارد، هتل کپری قلعه گنج است. این هتل زیبا و خاص در استان کرمان، شهر قلعه گنج قرار دارد. هتل کپری در واقع واحدهایی شبیه به کپر دارد و به علت طراحی خاص در منطقه با نام هتل توپ نیز معروف است.

همانطور که اشاره شد، اتاق‌ها، رستوران، کافی‌شاپ‌ و… در این هتل، به شکل کپر هستند و اقامت در این هتل تجربه جالب و جدیدی برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای سفر به استان کرمان می‌توانید بلیط قطار، اتوبوس یا هواپیما تهیه کنید، سپس خود را به شهر قله گنج برسانید و اقامت هیجان‌انگیزی را در این هتل تجربه نمایید.

بهترین هتل های ایران
بهترین هتل های ایران

نکاتی برای رزرو هتل با قیمتی مناسب

بدون شک همه مسافران دوست دارند در هتل‌های بسیار باکیفیت و خوب اقامت داشته باشند، به ویژه اگر هزینه هتل مناسب باشد. برای رزرو هتل داخلی باکیفیت با هزینه معقول و مناسب می‌توانید در سایت‌های آنلاین رزرو هتل جستجو کنید؛ چراکه اغلب در این سایت‌ها تخفیف‌های خوبی روی هزینه اقامت هتل‌ها ارائه می‌شود.

یکی دیگر از راه‌های اقامت مقرون به‌صرفه در هتل‌های خاص و لوکس سفر در فصل غیر پیک سفر است؛ یعنی زمان‌هایی که تعداد مسافر کم است و تقاضای کمی برای اقامت در هتل وجود دارد، امکان اعمال تخفیف روی هزینه اقامت هتل بسیار زیاد است. در چنین شرایطی شما می‌توانید لذت اقامت در هتل‌های خاص و باکیفیت را با هزینه به‌نسبت پایین‌تری تجربه کنید.

در کل قابل ذکر است که برخی از هتل‌های منحصربه‌فرد ارزش یک بار تجربه اقامت را دارند و اینکه شما با هزینه کردن برای یک هتل لوکس با خدمات رفاهی بالا که مجهز به امکاناتی مثل ترانسفر فرودگاهی، سالن ورزشی، رستوران، خانه بازی کودک و… است، برخی از هزینه‌های اضافی در طول سفر را کاهش خواهید داد.

در این مطلب به معرفی برخی از هتل‌های خاص و جذاب ایران پرداختیم. بی‌شک اقامت در این هتل‌ها لذت و هیجان سفر شما را چند برابر خواهد کرد. شما می‌توانید برای رزرو هتل‌های ایران برای مثال برای رزرو هتل بین المللی کیش یا رزرو هتل ارزان در تهران از سایت‌های معتبر اقدام کنید. برای اینکه بتوانید اقامت مقرون‌به‌صرفه‌تری در این هتل‌ها داشته باشید، در سایت‌های رزرو آنلاین و در ایام غیر پیک سفر گوش به زنگ تخفیفات این هتل‌ها باشید.