بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلو که به مرور زمان تاثیر خود را می گذارد و همین طور لاغری و تناسب اندام را به شما هدیه می دهد، قطعا کوهنوردی است. شما می توانید روی کوهنوردی به عنوان بهترین ورزش حساب باز کرده و با تهیه لوازم کمپینگ به دل طبیعت بزنید و چربی های شکمی تان را آب کنید یا با نام نویسی در باشگاه های ورزشی برنامه ای مناسب برای آب کردن شکم و پهلویتان بچینید.

آیا بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلو را می شناسید؟ این ورزش چه ویژگی هایی دارد، تمرینات آنها چه هستند و چطور به مرور روی لاغری تان تاثیر می گذارد؟

بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلو

معرفی بهترین ورزش برای آب کردن چربی شکم و پهلو

طناب زدن، پیاده روی آهسته و تند، کوه نوردی و … همه جزو ورزش هایی هستند که نیاز به تجهیزات ساده اما با کیفیت دارند؛ برندهای زیادی در زمینه تولید لوازم ورزشی فعالیت می کنند که باید حتماً از آنها اقدام به خرید وسیله مناسب کنید تا انجام ورزش برایتان راحتتر باشد.

مثلاً اگر تصمیمتان کوهنوردی است، به سراغ برندهایی مثل اسنوهاک رفته و تجهیزات کوهنوردی را از آن تهیه کنید. با تهیه چادر کمپینگ حرفه ای و تجهیزات برندهای مناسب قطعاً تجربه لذت بخشی از طبیعت گردی به دست می آورید. بهترین ورزش ها برای آب کردن چربی شکم و پهلو عبارت هستند از:

کوهنوردی و پیاده روی

کوهنوردی باعث سوزاندن 600 تا 700 کالری و پیاده روی نیز باعث سوزاندن 300 تا 400 کالری در بدن می شوند که این میزان کالری سوزی به مرور زمان می تواند باعث کاهش وزن و جلوگیری از چاقی شود. اگر از چربی شکم و پهلو رنج می برید، توصیه می کنیم که همین حالا به سراغ گروه های طبیعت گردی و کوهنوردی بروید و هر هفته خود را مهمان طبیعت کنید.

چادر کوهنوردی کله گاوی و ده ها ابزار دیگر در سطح بازار عرضه می شوند که ورزش را برایتان در دل طبیعت راحتتر کنند و به مرور زمان به خوبی برروی لاغری و تناسب اندامتان تاثیر مثبت می گذارند. با انجام این کار نه تنها روحتان جلا پیدا می کند، بلکه به مرور زمان جلوی تجمع چربی ها در ناحیه شکم و پهلویتان را نیز خواهید گرفت.

حفظ استقامت بدنی، تلاش برای بالا رفتن از مسیرهای سخت، حفظ تعادل هنگام پایین آمدن از صخره ها، درگیرکردن اندام های پایین تنه و بالا تنه و … همه از جمله مهمترین دلایلی هستند که به مرور زمان با طبیعت گردی و کوهنوردی به شما در لاغری کمک می کنند. البته توصیه می کنیم که برای ورزش حرفه ای و مناسب حتما تجهیزات کوهنوردی باکیفیت تهیه کنید تا جلوی بروز خطرات را بگیرید و حین گشت و گذار در کوه ها و طبیعت دچار مشکلی خاص نشوید.

حین رفتن به طبیعت غذاهای سالم ببرید و از خوردن خوراکی های ناسالم و با میزان چربی و قند زیاد بپرهیزید. تمام این ها عوامل تجدیدکننده چربی های شکم و پهلو هستند و قطعا تاثیرگذاری نامطلوبی برروی اندامتان می گذارند. شما می توانید به جای این خوراکی، از انواع خوراکی های خوشمزه با چربی های سالم مثل آجیل ها استفاده کنید.

بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلو

زومبا، ورزشی ارزان برای لاغری

زومبا را می توان به عنوان بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلو به شمار آورد که نه تنها چربی های بدنی تان را می سوزاند، بلکه باعث تقویت و سفت شدن عضلات شکمتان نیز خواهد شد. زومبا در واقع نوعی رقص است که کمکتان می کند همگام با موزیک حرکت های ورزشی خاصی را انجام دهید و عضلات بدنتان را تقویت کنید. در این ورزش علاوه بر عضله های شکم، عضلات همسترینگ، ساق پا و … نیز تقویت می شوند.

زومبا به دلیل مهیج و شادبودن می تواند راهکاری برای غلبه بر افسردگی ها و ناراحتی هایتان نیز باشد؛ بنابراین با این ورزش با یک تیر 2 نشان می زنید و علاوه بر حفظ سلامت جسمی، سلامت روحی تان را نیز تضمین می کنید. زومبا باعث جلوگیری از استرس ها و اضطراب های روزانه می شود و با ترشح اندورفین هایی مثل سروتونین ناراحتی هایتان را از بین می برد.

طناب زدن، بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلو

اگر قصد چربی سوزی دارید، توصیه می کنیم که طناب زدن را حتما جزء برنامه تان قرار دهید. در هر دقیقه طناب زدن 10 کالری سوزانده و به هدف لاغری و از بین بردن چربی های شکم و پهلویتان کمک خواهید کرد. با 10 دقیقه طناب زدن، 100 کالری می سوزانید که این رقم بسیار قابل توجه ای است. در صورتی که هر روز این ورزش را به مدت 20 دقیقه انجام دهید، در یک هفته 10000 کالری خواهید سوزاند؛ یعنی رسیدن به هدفتان در سریعترین زمان ممکن!

بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلوورزش با ترامپولین خانگی

یکی از بهترین راهکارها برای لاغری و سوزاندن چربی های بدنی پریدن است. شما با پریدن می توانید میزان کالری قابل توجه ای بسوزانید و روز به روز به رویای تناسب اندامتان جامه عمل بپوشانید. کارشناسان تخمین زده اند که فردی با وزن 77 کیلوگرم می تواند در هر دقیقه با استفاده از مینی ترامپولین 8 کالری بسوزاند؛ این یعنی شما در هر ساعت حدود 440 کیلوکالری خواهید سوزاند.

ترامپولین علاوه بر فواید ورزشی، جنبه سرگرمی نیز دارد؛ بنابراین در حین استفاده از آن کمتر احساس خستگی و ناراحتی خواهید کرد. خوشبختانه شرکت های مختلفی در زمینه فروش و عرضه این محصولات به صورت آپارتمانی نیز مشغول به کار شده اند، برای همین می توانید یکی از انواع آنها را بخرید و با تمرینات روزانه به هدف لاغری تان برسید.

بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلوفواید یوگا برای جسم و روح

یوگا نیز از جمله ورزش های تاثیرگذار بر لاغری است که قطعا با آگاهی از فواید آن ترغیب می شوید که روزانه دقایقی را برای این ورزش در نظر بگیرید. یوگا سرعت متابولیسم بدنتان را افزایش می دهد، بنابراین کالری ها خیلی زودتر سوزانده شده و روی چاقی تان تاثیری خواهند گذاشت.

این ورزش همچنین روی ماهیچه ها و عضلات مختلف تاثیر می گذارد و با رشد و تقویت آنها به حفظ سلامت و تناسب اندامتان کمک خواهد کرد. بسیاری از افراد صرفاً به دلیل استرس و ناراحتی های درونی دچار چاقی و اضافه وزن می شوند، اما یوگا می تواند استرس بدنتان را کنترل کند و با کاهش کورتیزول سلامتی و لاغری را برایتان به ارمغان بیاورد.

در صورتی که تمرینات این ورزش را به درستی انجام دهید، به هضم بهتر غذا در بدنتان کمک کرده و قدمی مثبت برای جلوگیری از چاقی بدنتان خواهید برداشت. این ورزش حتی اشتها و علاقه تان به خوراکی های مضر را هم کاهش می دهد که همین ویژگی مثبت، از جمله دلایل قراردادن تمرینات یوگا در روتین زندگی تان است.

بهترین ورزش برای اب کردن چربی شکم و پهلوبهترین ورزش برای آب کردن چربی شکم و پهلو با میزان تاثیرگذاری بالا

بهترین ورزش برای آب کردن چربی شکم و پهلو تاثیرگذاری بالایی دارد و در کوتاه ترین زمان شما را به خواسته اصلی تان می رساند. بسیاری از ورزش های ساده در چربی سوزی تاثیرگذارند، اما از آنجا که نتایجشان خیلی دیر به ثمر می نشیند، بسیاری از افراد به دنبال راهکارهای سریعتر می گردند.

ورزش هایی که در طول مطلب معرفی شد، هر کدام میزان تاثیرگذاری خوبی در لاغری دارند و در صورت انجام اصولی آنها قطعا بعد از مدتی شاهد کاهش وزنتان خواهید بود.

با انجام بهترین ورزش برای آب کردن شکم و پهلو دیگر لاغری و تناسب اندام برایتان آرزو و خیال نخواهد بود. هم اکنون بسیاری از مردم با استفاده از این ورزش ها روز به روز لاغرتر می شوند و جلوی اضافه وزنشان را می گیرند، چون آنها را به صورت جدی و کاملاً اصولی دنبال می کنند.