در کشور ما حمل و نقل بزرگترین مشکل مردم به خصوص در شهر‌های بزرگ است. این وضعیت در مکان‌های شلوغ مانند فرودگاه‌های بین‌المللی بیشتر احساس می‌شود. در این شرایط، خدمات ترانسفر فرودگاهی نسبت به سایر روش‌های حمل و نقل بسیار راحت‌تر و با امکانات بیشتر ارائه میشود تا خیال مسافران را بابت یک شروع یک سفر تجاری یا خانوادگی مناسب راحت کند.

سرویس ترنسفر فرودگاهی

ترنسفر فرودگاهی در کدام فرودگاه‌های بین‌المللی ارائه می‌شود؟

فرودگاه‌های بین‌المللی ایران که خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهند عبارتند از:

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

سرویس تاکسی فرودگاه امام خمینی با ارائه خودروهای مختلف از جمله تویوتا (کمری، راوفور و کرولا)،رنو (فلوئنس) ون (هایس /وانا/ برلیانس) هیوندای(سوناتا) و خودروهای تشریفات نظیر بنز، بی‌ام‌و ، تویوتا (لندکروز) ترنسفر راحت و مطمئنی را برای مسافرین فراهم می‌کند. این سرویس شامل تاکسی‌های مجهز و خودروهای تشریفاتی است که توسط رانندگان مجرب اداره می‌شوند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد

سرویس رزرو تاکسی فرودگاه مشهد با استفاده از تاکسی و خودروهای تشریفات خدمات انتقال مسافرین را انجام می دهد. سرویس ترنسفر شامل انتقال از فرودگاه به مقاصد مختلف در شهر و بالعکس می‌باشد. رانندگان این سرویس، با تجربه و حرفه‌ای، به بهترین شکل ممکن به شما خدمت‌رسانی خواهند کرد.

ذکر این نکته لازم است در شهرهای ایران بجز تهران محدودیت در ارائه خودروهای لوکس و تشریفاتی خاص نظیر لندکروزر و بنز وجود دارد و این خودروها معمولا در تهران ارائه می شود و در بعضی از شهرها نیز به صورت محدود نظیر مشهد و کیش و شیراز ارائه می شود.

واران ترنسفر خودروهای علاوه بر تاکسی های فرودگاهی ویژه خودروهای تشریفات در کلاس های شاسی و ون نیز به مسافران محترم ارائه می دهد.

فرودگاه بین‌المللی کیش

خدمات ترانسفر فرودگاه بین‌المللی کیش، با استفاده از خودروهای لوکس و مدرن از جمله مرسدس بنز، تویوتا لندکروزر، و شورلت کامارو، سرویس ترنسفر خود را به مسافرین ارائه می‌ دهد. این سرویس شامل انتقال راحت و امن از فرودگاه به مقاصد مختلف در جزیره و بالعکس است.

در فرودگاه کیش علاوه بر خودروهای تشریفات امکان رزرو تاکسی فرودگاه کیش با خودروهای تویوتا کمری نیز وجود دارد. به دلیل مسافت های کوتاه در جزیره این سرویس از هزینه مقرون به صرفه برخوردار است.

معمولا در جزیره کیش ترانسفر فرودگاهی از قبل رزرو نمی شود به دلیل اینکه مسیرها کوتاه می باشد. اما واران ترنسفر این امکان را فراهم کرده است با راننده های حرفه ای سرویس رزرو تاکسی برای مسافران کیش فراهم شود.

همچنین چون اکثر خودروهای لوکس برای اجاره خودرو روزانه و بدون راننده در نظر گرفته شده است سرویس ترنسفر فرودگاهی با خودروهای لوکس محدودتر است اما واران این امکان را برای مسافران فراهم آورده است.

خدمات قابل ارائه به مسافران در تاکسی فرودگاهی چیست؟

برخی افراد با تصور اینکه سفر با ترنسفر‌های فرودگاهی در مقایسه با تاکسی‌های معمولی یا تاکسی اینترنتی هزینه بیشتری دارند نسبت به دریافت خدمات تاکسی فرودگاهی امتناع می‌ورزند.

در صورتیکه عدم معطلی در فرودگاه، استفاده از سرویس لوکس با امکاناتی مناسب، همراه با راننده آشنا به مسیر بسیار مقرونه به صرفه تر می باشد.

در فرودگاهها بر اساس قانون صرفا تاکسی های ویژه فرودگاه امکان تردد در مسیرهای اصلی را دارند و بر همین اساس شما از درب ترمینال می توانید به آسانی سوار خودرو تاکسی شوید اما سایر خودروها این امکان را ندارند.

خودروهای فرودگاهی دارای بیمه های شخص ثالث و حوادث معتبر هستند و در صورت هرگونه مشکل قابل پیگیری می باشد.

راننده های خودروهای تاکسی فرودگاهی توسط سازمانهای زیربط مجوز و تاییدیه صلاحیت دریافت کرده اند و مسافران با اطمینان خاطر می توانند از این سرویسها استفاده کنند. علاوه بر این راننده های واران ترنسفر استانداردهای خاص و ویژه ای برای ارائه سرویس دارند و متعهد به ارائه سرویس با کیفیت به مشتریان هستند.

خودرو‌های تاکسی فرودگاهی واران شامل تویوتا Rav۴ ، تویوتا کمری و ون می‌باشد که کاربران براساس نیاز و شرایط خود می‌توانند در زمان رزرو انتخاب کنند.

سرویس ترنسفر فرودگاهیچگونه می‌توان رزرو ترنسفر فرودگاهی را انجام داد؟

فرآیند خدمات ترنسفر فرودگاهی شامل مراحل زیر می باشد:

  1. تماس مسافر با مرکز رزرواسیون و اعلام درخواست ترنسفر
  2. راهنمایی مسافر توسط بخش رزرو بر اساس تعداد مسافر و تعداد چمدان و نوع خودروهای موجود
  3. ارسال آدرس میدا و مقصد توسط مسافر یا رزرو کننده به همراه مشخصات تماس با مسافر
  4. اعلام نرخ و روش واریز توسط بخش رزرواسیون و دریافت رسید
  5. صدور واچر برای مسافر با مشخصات سرپرست بخش ترنسفر
  6. حضور راننده در ساعت و زمان تعیین شده و شروع پروسه ترنسفر

شما می‌توانید برای دریافت خدمات و رزرو ترنسفر میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز به وب سایت واران ترنسفر مراجعه کرده یا در ساعت اداری با شماره 02157736000 تماس حاصل نمایید کارشناسان ما در مجموعه برای انتخاب خدمات به شما راهنمایی لازم را خواهند داد.