تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تور مجازی, جهانگردی

تور مجازی سائوپائولو | بزرگترین و معروفت ترین شهر برزیل 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر سائوپائولو به عنوان بزرگترین شهر برزیل که در نیمکره غربی واقع شده است، شناخته می‌شود. البته شهر‌های معروف دیگری نیز در این قاره وجود دارند که از معروف‌ ترین آن‌ ها می‌توان به مکزیکوسیتی و نیویورک اشاره کرد. این شهر‌ها به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار می‌گیرند. سائوپائولو به عنوان هفتمین شهر بزرگ جهان معرفی می‌شود؛ چراکه حدود ۱۲ میلیون نفر در این شهر زندگی می‌کنند. جالب است بدانید در حدود ۶ میلیون خودرو در آن تردد می‌نماید و  با توجه به این تجمع از ماشین آلات، ازدحام آلودگی هوا شدت پیدا کرده است. دود و مه در خیابان‌های سائوپائولو امری رایج به شمار می‌آید. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با تور مجازی سائوپائولو آشنا کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 سائوپائولو برزیل

سائوپائولو به واسطه گروهی به عنوان مبلغان یسوعی در سال ۱۵۵۷ کشف گردید. یسوییان برای اولین ماموریت خود به سرزمین‌های برزیل مهاجرت کرده بودند که پس از آن این شهر دستخوش توسعه و تغییر شد. نکته دیگری که در رابطه با این شهر وجود دارد این است که سائوپائولو در مقایسه با ریودوژانیرو از سواحل و طبیعت باشکوه کمتری برخوردار است اما به دلیل فضای بسیار منحصر به فردی که به دلیل رنگ محلی و محله‌ های شهری خاصی که در آن وجود دارد موجب شده تا بسیاری از افراد مجذوب آن شوند.

در سائوپائولو می‌توانید خیابان‌های در هم تنیده‌ای را ببینید. برخی از خیابان‌های این شهر فضای کافی برای تردد ماشین ندارد. محله‌هایی که از شیشه و بتن ساخته شده‌اند به عنوان محله‌های تجاری شهر سائوپائولو شناخته می‌شوند. در شهر سائوپائولو منطقه فقیرنشین به نام فاولاً نیز وجود دارد اما در این شهر نیز مجتمع‌های صنعتی بسیار مدرنی نیز قابل مشاهده است که پتانسیل صنعتی کشور را تشکیل خواهد داد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای مثال پل آکتاو در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد که امروزه یکی از شگفتی‌های مهندسی و معماری این شهر به شمار می‌آید که دو برج منحنی را تشکیل می‌دهد. این پل ۲۹۰ متر طول داشته و به عنوان طولانی‌ترین پل معلق منحنی جهان شناخته می‌شود. در سال ۲۰۰۸ این پل به کابل‌هایی با ال‌ای دی مجهز شد که با توجه به فصل و رویداد‌های مهم این شهر جلوه‌ای کاملاً متفاوت را به نمایش می‌گذارد.

تور مجازی سائوپائولو

پارک دیگری نیز تحت عنوان پارک Ibirapueraدر این شهر وجود دارد که مکان قابل توجهی به شمار می‌آید. در این پارک مشهورترین طراحان و معماران تلاش کرده‌اند تا نمایی کاملاً متفاوت از یک پارک را به نمایش بگذارند. این پارک در حدود ۱. ۶ کیلومتر مربع مساحت دارد و در آن دریاچه‌ها و پل‌های بسیار منحصر به فردی ساخته شده است. مسیر‌های پرپیچ و خم با نیمکت و فواره‌های عظیم و باشکوه و مکان‌های مناسبی برای پیک نیک از ویژگی‌های این پارک به شمار می‌آید. در شهر سائوپاولو شما آسمان خراشی را می‌توانید ببینید که ۱۷۰ متر ارتفاع دارد. این آسمان خراش که در سال ۱۹۶۰ ساخته شد، به عنوان بلندترین ساختمان در این شهر شناخته می‌شود.

مهم‌ترین خیابان شهرسائو پائولو، خیابان پائولیسا نام دارد که در آن تعداد زیادی بانک و دفاتر مختلف وجود دارد. در واقع این خیابان یک خیابان تجاری محسوب می‌شود. خیابان پائولیستا شباهت زیادی به خیابان وال استریت در نیویورک دارد. این خیابان، منطقه‌ای مدرن به شمار می‌آید که سرتاسر آن آسمان خراش و ساختمان‌های بلند است. این خیابان به یک محله قدیمی منتهی می‌شود که امروزه هنوز بنا‌های کلاسیک در آن وجود دارد. یکی از بنا‌های کلاسیکی که در این محله می‌توانید ببینید کلیسای جامع سائوپالو است. طول این کلیسا ۱۱۱ متر و عرض آن حدود ۴۶ متر بوده و ظرفیت آن حدود ۸۰۰۰ نفر است.

تور مجازی سائوپائولو

در این کلیسا ۸۰۰ تن سنگ مرمر استفاده شده و سرستون‌های داخلی با مجسمه‌سازی تزیین شده است. شهر سائوپائولو یکی از چند فرهنگی‌ترین شهر‌های جهان نیز شناخته می‌شود به طوری که بیش از ۱۰۰ گروه قومی در آن زندگی می‌کنند. در این شهر عناصر مختلف در ظاهر و سنت‌های متفاوتی را می‌توانید ببینید در واقع یکی از قابل توجه‌ترین مکان‌های شهر سائوپائولو منطقه لیبر داد است.

این مکان به عنوان بزرگترین جامعه ژاپنی خارج از ژاپن در جهان معرفی می‌شود. نکته جالب دیگری که در رابطه با شهر سائو پائولو وجود دارد، عدم وجود تبلیغات در فضای باز است. بر اساس قانونی که در سال ۲۰۰۶ تصویب شد، هیچ صفحه نمایش و بنر‌های تجاری و تبلیغاتی رنگارنگ در سطح شهر سائوپائولو مشاهده نخواهد شد.

منبع : https://www.airpano.com/360photo/sao-paulo-brazil


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *