هر ایرانی که بخواهد سفری لوکس و خاطره‌انگیز و در عین حال ارزان‌قیمت به یکی از کشورهای نزدیک داشته باشد، قطعاً سفر به دبی را انتخاب می‌کند. امارات در سال‌های اخیر پیشرفت حیرت‌انگیزی داشته و می‌بینیم که دبی در عرض کمتر از نیم قرن، از بیابانی خشک، به شهری مدرن با آسمان خراش‌ها و برج‌های لوکس تبدیل شده است. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، همراه ما باشید تا به معرفی بهترین مراکز خرید دبی بپردازیم.

در دبی چی بخریم ؟

خرید کردن؛ بهترین تفریح دبی از نگاه خانم‌ها

خرید کردن یکی از تفریحات دلپذیر و دلچسب برای اغلب بانوان است و البته بسیاری از آقایان هم از این تفریح لذت می‌برند. حال اگر به دبی سفر کنید، خواهید دید که خرید کردن از آنچه تصورش را می‌کردید، لذت‌بخش‌تر است؛ چرا که لوکس‌ترین مراکز تجاری و رفاهی مقابل چشمانتان جان می‌گیرند و می‌توانید انواع و اقسام محصولات از معتبرترین برندهای دنیا را خریداری نمایید.

در هر گوشه از شهر دبی، مال‌های بسیار بزرگی تأسیس شده‌اند که اغلب آن‌ها هر نوع کالایی را عرضه می‌کنند. از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا محصولات خانه و آشپزخانه، در فروشگاه‌های این مراکز خرید در دسترس هستند.

نکته مهمی که درباره مراکز خرید دبی وجود دارد، این است که شما به معروف‌ترین برندهای مطرح جهانی دسترسی خواهید داشت. هر برندی که در حوزه پوشاک، لوازم الکتریکی، لوازم آرایشی و … فعالیت داشته باشد، معمولاً چند شعبه در مال‌های دبی هم افتتاح می‌کند. با توجه به این موارد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً تجربه گشت‌وگذار و خرید از بهترین مراکز خرید دبی را به خودتان هدیه کنید.

آشنایی با بهترین مراکز خرید شهر دبی

همان طور که گفته شد، دبی تعداد بسیار زیادی مرکز خرید در هر گوشه از شهر تأسیس کرده است. در حقیقت در هر قسمتی از شهر که اقامت داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به چند مورد از بهترین مال‌ها دسترسی پیدا کرده و تمام محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید. در این قسمت می‌خواهیم چند مورد از بهترین مراکز خرید دبی را معرفی کنیم تا در سفرتان به این شهر، از این مراکز خرید کنید.

در دبی چی بخریم ؟مرکز خرید ابن بطوطه

یکی از جالب‌ترین مراکز خرید دبی که می‌توانید در آن به خرید کردن پرداخته و از محیط آن هم نهایت لذت را ببرید، مرکز خرید «ابن بطوطه» است. این مرکز به افتخار کاشف عرب به این اسم نامگذاری شده و بنای آن شامل ۶ بخش است. هند، چین، تونس، اندلس، ایران و مصر شش بخش مرکز خرید ابن بطوطه هستند.

مجموعاً ۲۷۵ فروشگاه در قسمت‌های مختلف این مرکز خرید وجود دارند که انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز را عرضه می‌کنند. نکته مثبت درباره این مرکز خرید این است که هم کالاهای گران‌قیمت از برندهای لوکس و مطرح و هم کالاهای اقتصادی و ارزان قیمت را عرضه می‌کند تا همه افراد بتوانند محصولات مد نظر خود را خریداری کنند.

مرکز خرید امارات مال

مرکز خرید امارات مال در سال ۲۰۰۵ در خیابان شیخ زائد تأسیس شده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مال‌های خاورمیانه معرفی شد. این مرکز خرید مساحتی برابر با ۲۶۰۰۰۰ متر مربع دارد و ۶۳۰ فروشگاه بین‌المللی در آن مشغول به ارائه اجناس و کالاهای خود هستند.

علاوه بر فروشگاه‌های متعدد در امارات مال، شما می‌توانید از خاص‌ترین تفریحات منطقه نیز بهره‌مند شده و نهایت لذت را ببرید؛ به عنوان مثال پیست اسکی از جمله جالب‌ترین تفریحات دبی است. توجه داشته باشید که این پیست در شهری واقع شده که برفی در آن نمی‌بارد. اگر به دنبال خرید کالاهای لوکس و گران قیمت هستید، امارات مال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.‌

مرکز خرید دبی مال

دبی مال بزرگ‌ترین و بهترین مرکز خرید شهر دبی است که بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه را در دل خود جای داده است. این مرکز خرید نیز همچون بسیاری از مراکز دیگر، در خیابان شیخ زائد در مرکز شهر دبی یا همان داون تاون واقع شده و دسترسی مطلوبی نیز دارد. برای رسیدن به این مرکز خرید، می‌توانید به راحتی از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

نکته جالبی درباره دبی مال وجود دارد و آن هم قرارگیری ۲۰۰ رستوران، کافی شاپ و فودکورت در فضای مرکز خرید است. علاوه بر این، امکانات تفریحی متعدد دیگری نیز وجود دارند که خرید کردن را بسیار هیجان‌انگیزتر می‌کنند‌. در سفرتان به دبی، می‌بایست حتماً از دبی مال دیدن کنید.

سیتی سنتر دیره

اگر به بازارهای قدیمی یا مراکز خرید باسابقه و اثبات شده علاقه‌مندید، سیتی سنتر دیره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این مرکز خرید انواع گوناگونی از کالاها و اجناس را از بهترین برندهای دنیا ارائه می‌کند. از پوشاک و زیورآلات گرفته تا لوازم الکتریکی و … را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

مجموعاً ۳۷۰ فروشگاه در سیتی سنتر دیره وجود دارند که بهترین کالاها را در دل خود جای داده‌اند. لازم به ذکر است که این مرکز خرید از دیدگاه مسافران نیز یکی از بهترین مراکز خرید دبی محسوب می‌شود. امکانات تفریحی گوناگونی نظیر سالن بولینگ نیز برای لذت بردن هرچه بیشتر مسافران در مجموعه تعبیه شده است.

خرید بلیط پرواز دبی در سریع‌ترین زمان ممکن از فلای تودی

سفر به دبی بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهای زندگی‌تان خواهد بود که از اقبال خوش، در نزدیکی کشور ما نیز واقع شده و هزینه نسبتا کمی خواهد داشت. پرواز میان ایران و دبی کوتاه است و ظرف کمتر از چند ساعت به این شهر زیبا خواهید رسید. وبسایت فلای تودی با پوشش بیش از ۹۰۰ خط هوایی در هر زمانی از سال، سفر به دبی را برای‌تان تسهیل می‌کند و می‌توانید به‌راحتی بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید. از سوی دیگر، امکان رزرو بهترین هتل‌های دبی و هر شهر دیگر در این کره خاکی از طریق وبسایت فلای تودی فراهم است. این مجموعه می‌تواند بهترین همراه شما در سفرهایتان باشد.