تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک آبی وایلد وادی دبی

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی دبی یکی از جاذبه های بسیار زیبای دبی یعنی پارک آبی وایلد وادی را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از پارک های تفریحی بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

پارک آبی وایلد وادی یکی از پارک های تفریحی آبی بسیار محبوب در کشور امارات متحده عربی، شهر دبی است که در خیابان حمیرا در کنار هتل برج العرب و هتل حمیرا ییج واقع شده است. پارک روباز وایلد وادی با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل های گوناگون و داشتنسرسره های زیاد و دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگ ترین و بلندترین سرسرۀ آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا به محبوبیت زیادی رسیده است.

پارک آبی وایلد وادی یکی از هیجان انگیزترین پارک های آبی دنیاست که خارج از ایالات متحده ی آمریکا در دبی شاخته گردیده است. این مجموعه تفریحی در خیابان جمیرا مابین هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ قرار دارد و مکانی برای سرگرم کردن تعداد زیادی از افرادی که به این شهر سفر می کنند یا اهالی خود شهر محسوب می شود. این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل های گوناگون را دارد و با داشتن سرسره های زیاد و دو استخر موج سواری مصنوعی و بزرگ ترین و بلندترین سرسره ی آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا بسیار در جهان مشهور گردیده است. از دیگر قابلیت های این مجموعه داشتن آبشاری ۱۸ متری در ورودی پارک است و همچنین دارای ۲ فروشگاه و ۳ رستوران نیز می باشد. این پارک آبی یک روز پر از هیجان را برای تان به ارمغان خواهد آورد و از همه مهمتر این که دسترسی به این مرکز تفریحی آسان است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی

جوایز دریافتی پارک آبی وایلد وادی در دبی

پارک آبی وایلد وادی  در دبی موفق شده جایزه های بسیاری را هم در کشور امارات و هم در سطح بین الملل دریافت کند. این پارک با قدمت ۱۰ ساله ای که دارد از نظر ایمنی، تکنولوژی و نوآوری، کیفیت، آموزش و برنامه های جذاب موفق شده بسیار مطرح شود و بعضی از جوایزی  که پارک آبی وایلد وادی  در دبی تا به حال دریافت نموده است نیز به ترتیب زیر است:

  • هفتمین پارک آبی برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر
  • از ۱۰ پارک آبی برتر دنیا در سال ۲۰۱۷ از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر
  • برترین پارک آبی در خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر
  • جایزه گلد کوالیتی دبی (Dubai Quality Gold Award) در سال ۲۰۰۷ میلادی

پارک آبی وایلد وادی در دبی علاوه بر جوایزی که نام آن ها بردیم، موفق شده گواهینامه ایزو را از آن خود کند، جالب است بدانید که داشتن این گواهینامه نشان دهنده ی این است که در ساخت این مجموعه به طور کامل موارد استانداردسازی مورد توجه قرار گرفته است.

پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی

فعالیت های ممکن در پارک آبی وایلد وادی در دبی

در پارک آبی وایلد وادی بیش از ۳۰ نوع وسیله بازی وجود دارد که هر کدام از بقیه هیجان انگیز تر و جالب تر هستند. خوبی این پارک است که برای تمام سنین و وزن ها بازی متناسب دارد، بعضی وسایل موجود در وایلد وادی برای بانوان باردار هم مناسب سازی شده اند. از جمله مزیت های این پارک این است که برای معلولان هم وسایل مناسب نیز دارد و این قشر از جامعه را به فراموش نسپرده است.

سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا | Jumeirah Sceirahمحبوب ترین و مشهورترین سرسره ی پارک آبی وایلد وادی در دبی همین سرسره ی سقوط آزاد جمیرا سکیرا است. زمانی که در این پارک بخواهید سوار این سرسره بشوید باید در صف های طولانی بایستید اما خوب باید بدانید که ارزشش را دارد و معنای واقعی سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد. تنها افراد بالای ۱٫۱ متر و با وزنی کمتر از ۱۳۶٫۴ کیلوگرم حق استفاده از سرسره را دارند.

برج سورج | Burj Surjیکی از جالب ترین وسایل بازی و تفریحی که در پارک آبی وایلد وادی در دبی قرار دارد برج سورج است. این سرسره را وقتی که سوار خواهید شد بارها و بارها می چرخید و در نهایت به داخل یک استخر بزرگ پرتاب خواهید شد. برای تفریح در این سرسره می توانید دو نفری سوار بر تیوپ شوید و یا همراه با دوستان تان جمعی ۵ نفره تشکیل دهید و خودتان را وارد این چالش آبی کنید.

مستر بلسترز | Master Blastersیک ترن پر پیچ و خم که آدرنالین خون شما را در بالاترین سطح ممکن می برد. از این وسیله بازی کودکان تنها اگر والدین آن ها همراهشان است می توانند استفاده کنند. حداکثر وزن برای تیوپ یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم و تیوپ دونفره ۱۸۰ کیلوگرم است.

تنتروم اَلی | Tantrum Alleyهیجان انگیزترین بخش پارک آبی وایلد وادی در دبی تنتروم الی است. این وسیله ی بازی ظرفیت ۲ تا ۴ نفر دارد و می توانید لذت و هیجان را با دوستانتان تقسیم کنید. در این سرسره دو بخش بزرگ و پرشیب و ۳ گرداب هیجان انگیز را پشت سر می گذارید و در نهایت به درون استخر پرتاب خواهید شد.

قایق و دریاچه یوها | Juha’s dhow and lagoonبخش خانوادگی پارک آبی وایلد وادی در دبی همین قایق و دریاچه یوها است. در یوها بیش از ۱۰۰ بازی گوناگون به چشم می خورد که از آن جمله ۵ سرسره، تفنگ های آب پاش، دوش های آبپاش و استخرهای کودک هستند و والدین هم اجازه دارند در کنار کودکان شان تفریح کنند.

سفر یوها | Juha’s journey: رودخانه آرام یکی از قسمت های لذت بخش در پارک آبی وایلد وادی در دبی است که حدودا ۳۶۰ متر طول دارد و آب با شدت کمی در آن جریان دارد. کودکان برای استفاده از این بخش باید همراه والدین خود باشند. افرادی که شنا بلد نیستند بهتر است که از جلیقه نجات استفاده کنند.

رودخانه خروشان | Action River: در این بخش یک جریان آب ۱۰۰۰۰۰ لیتری در انتظار شما است، پس حسابی حواستان را باید جمع کنید و نهایت لذت را ببرید. این رودخانه عمق کمی دارد؛ اما در صورتی که خوب قوانین شنا را نمی دانید پیشنهاد می کنیم جلیقه نجات بپوشید.

موج سواری | Wipeout and Riptideافرادی که می خواهند موج سواری انجام دهند باید حداقل ۱٫۵ متر قد داشته باشند، پس این بازی برای کودکان و افراد زیر این قد ممنوع است.

استخر موج | Wave pool: تمام افراد با هر سنی می توانند برای تفریح و آب بازی به درون استخر موج بروند، البته کودکان لازم است همراه والدین خود باشند و کسانی که شنا نمی دانند، لازم است جلیقه نجات داشته باشند.

پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی

چند نکته درباره ورود به پارک آبی وایلد وادی

  • بلیط ورودی به پارک آبی وایلد وادی در دبی با توجه به قد محاسبه می گردد. (اگر بلیت ها را به طور آنلاین خریداری کنید، هزینه کمتری خواهید پرداخت).
  • پسران ۸ سال به پایین با ارایه کارت شناسایی می توانند همراه مادر یا خانواده شان به درون پارک آبی بروند.
  • ورودی کودکان زیر ۲ سال رایگان است اما باید کارت شناسایی داشته باشند.

دسترسی به پارک آبی وایلد وادی در دبی

با هدف دسترسی به این پارک می توانید از تورهای گردشگری، وسایل حمل و نقل شخصی یا عمومی استفاده کنید.

ساعت کاری پارک آبی در تابستان:

یک شنبه تا پنجشنبه: ۱۰:۰۰ – ۱۹:۰۰
جمعه ها: ۱۰:۰۰ – ۲۲:۰۰
شنبه ها: ۱۰:۰۰ – ۲۰:۰۰

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، منطقه جمیرا، ناحیه جمیرا ۲، خیابان جمیرا، رو به روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *