با انتخاب هتل آستریا کرملین پالاس روسیه، اقامت در یکی از قصرهای تزاری روسیه را در قلب آنتالیای ترکیه تجربه خواهید کرد. این هتل مجلل و بسیار لوکس، با الهام از کاخ کرملین روسیه طراحی و ساخته شده است و به‌خاطر معماری منحصربه‌فرد و خدمات رفاهی عالی خود، گزینه‌ای عالی برای رزرو هتل آنتالیا به‌شمار می‌آید. در این مطلب قصد داریم هتل آستریا کرملین را همراه با خدمات و امکانات رفاهی ویژه خود به شما معرفی کنیم. برای آنکه با مشخصات هتل کرملین بیشتر آشنا شوید و بدانید که چرا این هتل را باید برای اقامت در شهر ساحلی آنتالیا انتخاب کنید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هتل کرملین آنتالیامعرفی هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

اگر دوست دارید در یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا اقامت داشته باشید، هتل آستریا کرملین پالاس گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل در فضایی بالغ بر 75 هزار متر مربع افتتاح شده و با امکانات رفاهی مجللی که برای اقامت‌کنندگان در نظر گرفته است، توانسته میانگین امتیاز بسیار بالایی را از سوی آن‌ها دریافت کند. به‌علاوه، هتل کرملین در فاصله بسیار کمی از ساحل آنتالیا واقع شده و کمتر از 12 کیلومتر با فرودگاه این شهر فاصله دارد. همه این‌ها در کنار هم موجب شده‌اند که این هتل به گزینه محبب بسیاری از مسافران برای رزرو هتل آنتالیا تبدیل شود.

اتاق های هتل کرملین آنتالیا

تمامی اتاق های هتل کرملین، دکوراسیون مجلل و زیبایی دارند و با فضای دنج و آرام خود می‌توانند اقامت دلچسبی را برای شما رقم بزنند. این اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت می‌شوند و با مجهزبودن به سیستم سرمایش و گرمایش پیشرفته و مدرن، فضای بسیار مناسبی برای سکونت مسافران فراهم می‌کنند. از دیگر نقاط قوت اتاق های هتل کرملین که می‌توانند اقامتی رویایی را برای شما رقم بزنند، بالکن‌های آن‌ها هستند که مناظر بسیار زیبایی از دریا و فضای سرسبز هتل را پیش روی شما قرار می‌دهند. انواع مختلف اتاق های هتل کرملین برای رزرو عبارتند از:

  • اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دبل یا دو تخت توئین
  • اتاق خانوادگی با ظرفیت 4 نفر؛ )یک تخت دبل و 2 تخت توئین(
  • اتاق سوپریور دو نفره با منظره باغ
  • سوئیت رویال کینگ دو خوابه

هتل کرملین آنتالیاامکانات و خدمات رفاهی هتل کرملین آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا پیش از آنکه محلی برای اقامت باشد، یک مرکز تفریحی تمام‌عیار به‌شمار می‌آید. در واقع، اگر در طول سفر به آنتالیا از هتل خارج نشوید، همچنان می‌توانید اوقات لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنید. علاوه بر نزدیکی به ساحل آنتالیا، هتل کرملین یک ساحل اختصاصی دارد که محبوبیت آن را نزد مسافران دوچندان کرده است. همچنین، در این هتل تفریحات آبی دیگری مانند مرکز آبگرم، استخر، جکوزی و… نیز برای مسافران فراهم شده است.

هتل آستریا کرملین رستوران‌های متعددی دارد که در آن‌ها انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود و مسافران بدون نیاز به خروج از هتل، می‌توانند غذاهای دلخواهشان را در این رستوران‌ها میل کنند. در این هتل، برای کودکان نیز خدمات تفریحی بسیار خوبی فراهم است و اگر قصد سفر خانوادگی داشته باشید، هتل کرملین گزینه‌ای عالی برای رزرو هتل آنتالیا به‌شمار می‌آید. حمام ترکی، تیراندازی، امکانات ورزشی و.. از دیگر خدمات رفاهی هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هستند.

امکانات تفریحی هتل کرملین آنتالیا

همان‌طور که پیش از این گفته شد، امکانات تفریحی هتل کرملین، از مهمترین دلایلی هستند که آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا تبدیل کرده‌اند. این هتل تفریحات آبی کاملی دارد و هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند در آن‌ها تفریح کنند. پارک آبی هتل همراه با سرسره‌های هیجان‌انگیز آن، تنها بخشی از این امکانات هستند.

برای آنکه هتل کرملین به گزینه مناسبی برای اقامت خانوادگی تبدیل شود، باشگاه مجهزی برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است. همچنین، با رزرو این هتل در طول اقامت خود می‌توانید از ورزش‌های مثل اسکواش، تنیس روی میز، بولینگ، موج‌سواری و…. لذت ببرید و با تجربه تفریحاتی مثل غواصی و قایقرانی، لحظات لذت‌بخشی را از سفر به آنتالیا برای خود رقم بزنید.

هتل کرملین آنتالیارزرو هتل های آنتالیا با بهترین قیمت در فلای تودی

هتل آستریا کرملین پالاس، یکی از بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره آنتالیا است. این هتل که با الهام از کاخ کرملین روسیه ساخته شده، گزینه‌ای عالی برای اقامت در سفرهای خانوادگی و دوستانه به‌شمار می‌رود. در این مطلب، هتل کرملین را به طور کامل معرفی کرده و دلایل محبوبیت آن نزد مسافران را ارائه کردیم. برای رزرو این هتل و سایر هتل های آنتالیا با ارزانترین قیمت، همین حالا به سایت فلای‌تودی مراجعه کنید.

علاوه بر رزرو هتل آنتالیا، برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا نیز می‌توانید از سایت فلای‌تودی استفاده کنید. به‌علاوه، امکان رزرو هتل داخلی، خرید بلیط هواپیما داخلی، خرید بلیط قطار، دریافت بیمه مسافرتی، تور و ویزا نیز از طریق سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی نیز قابل دریافت هستند.