تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

رونق گرفتن اجاره روزانه ویلا به صورت اینترنتی در شمال کشور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 اجاره روزانه ویلا به صورت اینترنتی در سراسر کشور

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره اجاره روزانه ویلا بصورت اینترنتی در شمال کشور سخن خواهیم گفت .

تعطیلات عید نوروز و تابستان از جمله تعطیلاتی هستند که سفر در آن ها بسیار متداول است و اما انتخاب مقصد یک تصمیم بسیار مهم برای شروع سفر می باشد.
هرساله از سراسر کشور جمعیت بسیار زیادی درتعطیلات راهی شمال کشور میشود. در واقع یکی از مناطق توریستی که برای مسافرت انتخاب می کنیم. استان های شمالی کشور است که با دارا بودن طبیعت بکر و کم نظیر در ایران دارای جاذبه ها و مناطق دیدنی زیادی است. دراین میان استان های گیلان و مازندران طرفداران زیادی دارد و طبیعت بکر و سرسبز آن ها بسیاری را برای فرار از زندگی ماشینی به سمت و سوی این مناطق ترغیب می نماید. در ادامه یکی از سرویس های معتبر این حوزه را برای یافتن محل اقامت و ویلاهای مناسب در شمال کشور به شما معرفی می‌کنیم.

اجاره روزانه ویلا
اجاره روزانه ویلا

اجاره اینترنتی ویلا چگونه انجام می‌شود؟

ما تقریبا از شمال غربی ترین نقطه گیلان یعنی آستارا تا شمال شرقی ترین نقطه مراوه تپه را کلا شمال مینامیم. به همین خاطر ترافیک سنگین جاده های شمال کشور را به جان میخریم تا به شهرهای شمالی کشور برسیم و تعطیلات خاطره انگیزی را برای خود و خانواده مان رقم بزنیم. اما یکی از دغدغه های اصلی یافتن ویلایی مناسب از نظر امکانات و قیمت می‌باشد. “بوکینگ ویلا” برترین سامانه رزرو آنلاین ویلا در شمال کشور می‌باشد که امکان اجاره ویلا در رامسر، محمودآباد، نوشهر و سایر شهرهای شمالی کشور را میسر کرده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

با اجاره روزانه ویلا به صورت اینترنتی خیالتان از بابت محل اقامت، خصوصا در ایام پر سفر و تعطیلات آسوده است. معتبرترین ویلاهای شمال کشور در بوکینگ ویلا لیست شده اند. شما به اطلاعات تعداد زیادی از ویلاهای گیلان، رامسر، نور، محمود آباد و… دسترسی دارید و می توانید آنها را از نظر امکانات و قیمت با هم مقایسه کنید.

در واقع بخشی از هدف سفر برای انسان توسعه یافته امروزی بایستی شناخت فرهنگ و طبیعت مقصد باشد.
در اطراف گرگان، ساری و رشت بسیاری قلعه ها، گورستان ها، کاخ ها، خانه های تاریخی، پوشش گیاهی و گونه های جانوری وجود دارد که می تواند بازدید از آنها بسیار ارزشمند و در عین حال لذت بخش باشد.
استان مازندران و طبیعت زیبایش جاذبه ای است که مردم را به سمت این استان روانه میکند و در هر کجای این استان بکر که پا بگذاری غرق تماشای زیبایی های بی مانندی میشوی که در این سرزمین سبز رخ نشان می دهد.
این استان دارای مکان های گردشگری متعدد و جذاب  بی شماری است که مسافران و گردشگران را به سوی خود جذب مینماید مانند جواهرده، دریاچه کوهستانی ولشت، رامسر، نمک آبرود، پارک جنگلی سی سنگان و…

اجاره روزانه ویلا
اجاره روزانه ویلا

بوکینگ ویلا سامانه ای امن و جامع برای اجاره ویلا

درصورتیکه قصد اجاره ویلا در هر یکی از شهرهای شمالی کشور را دارید بهترین راه برای شما استفاده از خدمات گسترده و مطمئن سایت معتبر بوکینگ ویلاست. بوکینگ ویلا با داشتن تنوع و تعدد زیاد اقامتگاهی در شهرهای شمالی کشور دغدغه داشتن اقامتگاه مناسب و دلخواه را برای مسافران محترم تسهیل نموده است.
رامسر که غربی ترین شهر استان مازندران است دارای مناطق گردشگری  ای از جمله دهستان جواهرده، قلعه مارکو، تماشاگه خزر، تله کابین رامسر بوستان جنگلی صفارود، و آبهای گرم معدنی است.
شما در بوکینگ ویلا می‌توانید بهترین کلبه های چوبی را در جنگل بیابید و براحتی اجاره کلبه جنگلی را بصورت اینترنتی انجام دهید.
دریاچه چورت در حدفاصل ساری تا کیاسر استان مازندران نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی این استان است که دور تا دور دریاچه را پوشش های جنگلی بکر و درختان قدیمی دربرگرفته است.
دشت دریاسر نیز از زیباترین مناطق ایران است و مرزی است که جنگلهای سرسبز شمال را به پوشش برفی الموت متصل کرده است. این دشت در فصل بهار مملو از گل های زردرنگ بابونه میشود که در چمن زار سرسبز دشت رخ نمایی میکند.
و از دیگر زیبایی های مازندران نمک آبرود است که مرتفع ترین تله کابین کشور در آن قرار دارد که به منظره های زیبای پانورامای جنگل و دریا مشرف است.
و به طور کلی شهرهای شمالی کشور سراسر زیبایی هایی است که میتواند مقصد بسیار خوبی برای سفرهای نوروزی تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات مناسبتی برای ما ایرانی ها باشد و گردشگران میتوانند از تفریحات هیجان انگیزی همچون قایق سواری، جت اسکی و شنا در پلاژهای ساحلی و …لذت ببرند.

اجاره روزانه ویلا
اجاره روزانه ویلا

نحوه اجاره اینترنتی ویلا

عزیزانی که قصد سفر دارند پس از تعیین مقصد میتوانند به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنند و انواع ویلاهای لوکس استخردار، ساحلی و… تا سوئیت های یکخوابه، دوخوابه و… را مشاهده کنند و بر حسب هزینه ای که میتوانند برای مسافرتشان درنظر بگیرند اقامتگاه موردنظرشان را به صورت آنلاین و روزانه رزرو نمایند. شما پس از ورود به سایت بوکینگ ویلا و با جستجوی شهر مورد نظر میتوانید اقامتگاههای آن شهر را مشاهده کنید. مثلا با وارد کرده شهر محمودآباد، نتایج جستجو برای اجاره ویلا در محمودآباد به شما نمایش داده می‌شود.
شما به راحتی و در مبدأ میتوانید هزینه ویلا را با کارت شتابی پرداخت کنید و بخش مهمی از هزینه های سفر را در همان ابتدای سفر مدیریت کنید.
قیمت ها در سایت بوکینگ ویلا در یک بازار رقابتی میان مالکان اقامتگاهها همواره در یک سطح منطقی و واقعی خواهد ماند و اختلاف قیمت های هنگفت که به واسطه نبود رقیب و یا نداشتن اطلاعات کافی مسافران ایجاد می شود در این سیستم از میان رفته است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شب

    مرسی مطلب خوبی بود

    1. shahab

      خواهش میکنم نظر لطفتونه

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *