تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, گلستان

آبشار چلم ریز یا چلم رز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آبشار چلم ریز یا چلم رز

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی گلستان شما را با آبشار چلم ریز بندرگز آشنا خواهیم کرد. پس اگر به دنبال جاهای دیدنی بندرگز و استان گلستان میگردید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این مکان آشنا شوید

مختصری درباره بندرگز بدانید :

بندر گز در غرب استان گلستان و در فاصله تقریبا ۴۴ کیلومتری شهر گرگان واقع شده و به خاطر همجواری با جنگل و دریا دارای آب و هوای معتدل خزری است. همین شرایط اقلیمی سبب شده تا این شهر همیشه سرسبز باشد و با جلوه‌هایی بهشت گونه از طبیعت گردشگران را به خود جذب کند. بندرگز شهری تاریخی است. مار‌قلعه، عروس‌ قلعه و قدیم‌ قلعه از بناهای تاریخی این شهرند. همچنین تپه‌های باستانی زیادی نیز در بندرگز به چشم می‌خورد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 

آبشار چلم ریز

آبشار چلم ریز یا چلم رز در جنوب شهرستان بندر گز و در نزدیکی روستای استون آباد واقع شده است. استون آباد یا استینوا، روستایی از توابع بخش نوکنده است که در دهستان بنفشه‌ تپه قرار دارد. این روستا در ۱۰ کیلومتری شهرستان بندر گز و در دامنه ی رشته کوه های البرز واقع شده است و دارای جاذبه هایی از جمله کافر تپه، آبشار شرشری، چشمه ی قل قلی، چشمه ی الو کک (علی یک)، آب بند استینوا و … می باشد. یکی از جاذبه های دیدنی این روستا آبشار چلم ریز است. برای رسیدن به این ابشار زیبا بایستی تجهیزات کوهنوردی به همراه داشته و از مهارت فنی خوبی در این زمینه بهره مند باشید.

آبشار چلم ریز یا چلم رز


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *