تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تور مجازی

تور مجازی تورنتو کانادا بصورت ۳۶۰ درجه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تور مجازی تورنتو کانادا

در این مقاله از معرفی تور های مجازی تصمیم گرفتیم تا تور مجازی تورنتو کانادا برای شما کابران علاقمند به سفر و گردشگری قرار دهیم، پس اگر تمایل دارید از این شهر جذاب بازدید کنید ولی به دلایلی امکان سفر به این شهر ندارید با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا سفری مجازی به تورنتو را تجربه کنید .

تورنتو ، مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ ترین شهر کانادا است. این شهر پرجمعیت ترین شهر آمریکای شمالی پس از مکزیکو سیتی، نیویورک و لس آنجلس است. تورنتو به عنوان بزرگ‌ ترین شهر کانادا، یکی از قطب‌ های اقتصادی و گردشگری در جهان محسوب می‌شود..این شهر چند ملیتی، علاوه بر جاذبه‌ های شهری، از مراکز مهم اقتصادی و تجاری در جهان است. این شهر با پیشرفت چشم‌ گیر خود در سال‌ های اخیر، به یکی از مقاصد گردشگری و حتی مهاجرتی تبدیل شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکی از بزرگترین جاذبه های تورنتو برج CN با ارتفاع 553.33 متر (1815.4 فوت) است که در سال 1976 تکمیل شده است و بلندترین سازه مستقل جهان و بلندترین برج جهان  تا اتمام برج خلیفه و برج کانتون بوده است. این سازه بلندترین سازه مستقل در نیمکره غربی و نماد کشور کانادا می باشد که سالانه بیش از دو میلیون بازدید کننده بین‌ المللی را به خود جذب می‌کند.

یکی دیگر از جاهای دیدنی تورنتو خیابان یونگ می باشد که به عنوان “طولانی ترین خیابان جهان” به طول 1896 کیلومتر (1178 مایل) می باشد که در کتاب گینس نیز ثبت شده است. اکثرا فکر می کنند که خیابان یونگ همچنان طولانی ترین خیابان جهان است، در صورتی که برخی فکر می کنند این ادعا نادرست است زیرا می گویند HW11 بخشی از آن نیست.

یکی دیگر از مکانهای دیدنی تورنتو آبشار نیاگارا می باشد که حدود دو ساعت با مرکز شهر فاصله دارد. این آبشار بالاترین سرعت جریان آب آبشارهای جهان را دارد که ارتفاع آن تقریبا به 50 متر می رسد.

تور مجازی تورنتو


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *