تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

چرا و چگونه بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره چگونگی خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین سخن خواهیم گفت.

خیلی از ما برای خرید بلیط هواپیما برای سفرهای کاری، تفریحی و… از اینترنت استفاده می‌کنیم و در مقابل گروهی هم هستند که با وجود وب‌سایت‌های مطرحی چون علی بابا به شیوه حضوری و تلفنی برای خرید بلیط هواپیما وفادارند.

خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین
خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین

توجیح این افراد برای خرید حضوری و تلفنی بلیط هواپیما این است که با خرید آنلاین آشنایی ندارند و این درحالیست که نیمی از این افراد پرداخت قبوض، خرید کتاب، بلیط سینما و تئاتر و … را اینترنتی انجام می‌دهند.

در مطلب امروز قصد داریم به شما بگوییم که خرید اینترنتی بلیط هواپیما از علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار چقدر راحت است و چه مزایی دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

رزرو بلیط هواپیما با علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار دارای مزای بسیاری است که امکان بررسی مسیرهای پرواز، پروازهای ایرلاین‌های مختلف، مقایسه قیمت‌ بلیط هواپیما، پرداخت اینترنتی بهای بلیط، استرداد وجه پرداختی در صورت کنسل کردن پرواز و پشتیبانی 24 ساعته تیم کال‌سنتر علی‌بابا، برخی از آنها هستند.

همچنین با علی بابا شما می‌توانید در کمتر از 2 دقیقه، بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه به آژانس‌های مسافرتی، بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر را پس از بررسی قیمت ایرلاین‌های مختلف انتخاب و  مبلغ آن را با کارت‌های بانکی پرداخت کنید. اگر به هر دلیلی سفرتان لغو شد یا در روند رزرو اینترنتی بلیط با مشکل مواجه شدید نیز از حمایت تیم پشتیبانی علی بابا برخوردار می‌شوید. این تیم 300 نفره به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

علی‌بابا تلاش می‌کند که بهترین شرایط سفر را برای شما فراهم آورد تا تجربه‌ای شایسته از سفر خود داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین
خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین

پیش‌نیازهای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما

حساب کاربری

در شیوه‌ آنلاین رزرو بلیط هواپیما مشخصات شما از طریق شبکه‌ مجازی وارد سامانه‌ آنلاین خرید بلیط هواپیما می‌شود و پس از آن در بلیط شما درج می‌شود. یک سری اطلاعات ویژه هم در بلیط شما وجود دارد، چیزی شبیه شماره‌سریال. بعد از تکمیل فرایند رزرو بلیط هواپیما، این مشخصات به ایمیل شما فرستاده می‌شود.

عضویت در وب‌سایت

برای خرید یا رزرو بلیط هواپیما از سامانه‌های آنلاین معتبر مانند علی بابا، باید عضو این وب‌سایت باشید. پس مشخصات‌تان را وارد ‌کنید تا با چندتا کلیک عضویت‌تان ثبت ‌شود.

کارت عابربانک و رمز دوم

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، شما به کارت عابربانک عضو شبکه‌ شتاب و رمز دوم آن نیاز دارید. اگر رمز دوم کارت بانکی خود را ندارید با مراجعه به خودپرداز یکی از شعبه‌های همان بانکی که از آن کارت گرفته‌اید، می‌توانید برای کارت‌تان رمز دوم تعریف کنید.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما

برای رزرو بلیط هواپیما در علی‌بابا به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید و از نوار بالای صفحه، قسمت پروازهای داخلی یا خارجی را انتخاب کنید. فرض ما این است که شما برای یک سفر داخلی به وب‌سایت علی بابا مراجعه کرده‌اید.  پس از انتخاب گزینه پرواز داخلی، مشخص کنید که قصد خرید بلیط یک یا 2 طرفه را دارید. در مرحله بعد، شهر مبداء، مقصد، تاریخ سفر و نوع مسافر بسته به اینکه نوزاد، کودک و بزرگسال است را انتخاب کرده و پس از آن روی گزینه انتخاب کلیک کنید. در ادامه لیست پروازهای مختلف برایتان نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید از میان پروازهای مختلف به مسیر مورد نظرتان، دست به انتخاب بزنید. پس از انتخاب پرواز، پنجره‌ای برایتان باز می‌شود که در آن اطلاعات پرواز و مشخصات مسافران نمایش داده می‌شود. این اطلاعات را بررسی کنید و اگر درست بود، با کلیک روی گزینه ادامه‌ فرآیند خرید، وارد درگاه پرداخت الکترونیکی شوید. حالا از طریق حساب کاربری‌تان رزرو خود را ثبت و مبلغ بلیط را با کارت بانکی خود پرداخت کنید. اگر قدص خرید بلیط هواپیما را دارید و تا کنون از شیوه اینترنتی استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یک بار بلیط خود را از علی بابا خریداری کنید و یک خاطره خوب برای خود ثبت کنید.

خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین
خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین

منبع : ویرلن


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. خرید آنلاین پرواز چارتر

    نکته ای که باید یادآور شویم این است که هر هواپیما دارای سه کلاس پروازی
    است: ۱ – کلاس پروازی اکونومی یا اقتصادی
    که معمولا مسافرانی که می.

  2. ناصر خاکی پور

    خرید بلیط هواپیماوقطار

  3. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *