تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, رپورتاژ آگهی, مازندران, ویلا

قایق ‌سواری در ساحل بابلسر و نور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

وقتی از جذابیت ‌های شمال ایران می‌گوییم، برای هر یک از ما خاطراتی از دریا، ساحل، جنگل و غذاهای محلی زنده می‌شود. سال‌های گذشته اما یکی از پررونق ‌ترین تفریحات ساحلی در شمال هم به این خاطرات اضافه شده است. بنانا سواری یا شاتل سواری دسته ‌جمعی یکی دیگر از این تفریحات هستند که در سفر به شمال می‌توانید تجربه‌ شان کنید.

قایق ‌سواری در ساحل بابلسر و نور

اتوبوس ‌های ساحلی بابلسر

در بابلسر ایستگاه شناور گردشگری و مسافربری قرار دارد که اتوبوس ‌های دریایی بابلسر در آنجا قرار دارند. برنامهٔ سفری این کشتی ‌ها به این شکل است که یک ساعت در ساحل دریای خزر حرکت می‌کنند. ظرفیت آن ‌ها حدود ۵۰ نفر است و از نظر ایمنی شرایط مناسبی دارند. مکان این ایستگاه در خیابان فلسطین بابلسر قرار دارد.

قایق‌ سواری در ساحل بابلسر و نور تفریحی است که بسیاری از جوانان برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند و یک روز مفرح را برای خود می‌سازند. بابلسر در سال‌های اخیر رونق بیشتری پیدا کرده و این واقعیت را از افزایش نرخ معامله ویلا در بابلسر می‌توانیم دریابیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اسکله ساحلی بابلسر هم زیبایی خود را دارد. درست است که این اسکله با هدف جلوگیری از نفوذ آب طراحی شده اما ظاهر سنگی آن، اسکله زیبایی را شکل داده که مورد توجه مردم هم قرار گرفته است. بابلسر یکی از شهرهای شمالی کشور است که تعداد قابل توجهی قایق تفریحی دارد. به همین دلایل است که بابلسر یکی از شهرهای توریستی شمال کشور محسوب می‌شود.

قایق ‌سواری در ساحل بابلسر و نور

امکانات تفریحی ساحل نور

شهرستان نور از زیباترین ساحل‌ های مازندران است. خرید ویلا در نور یکی از آرزوهایی است که بسیاری از تهرانی‌ها را به نور می‌کشد. گرچه در سال‌های اخیر نرخ زمین‌های شمال ایران، رشد بالایی داشته‌ اما امکان سرمایه‌گذاری در بسیاری از این نواحی همچنان وجود دارد. هر سلیقه‌ای که داشته باشید، لذت بردن از سواحل زیبای نور برای شما لحظات خوشی را به ارمغان می‌آورد.

تفریحات ساحلی نور چندسالی است که رونق بیشتری پیدا کرده است. اسکله تفریحی، اتوبوس‌های دریایی و شناورهای تفریحی، رستوران دریایی، امکانات ورزش‌های آبی نظیر جت اسکی، قایق سواری، والیبال و فوتبال ساحلی و هتل ساحلی از جمله تفریحاتی هستند که در چند سال اخیر در نور رونق گرفته‌اند.

شهرستان نور با جاذبه‌های گردشگری بسیارش به عنوان یکی از مقاصد مناسب برای قایق‌ سواری و تفریحات ساحلی از سوی گردشگران در نظر گرفته می‌شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *