تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, راهنمای سفر, رپورتاژ آگهی

 بهترین مقاصد اروپایی در زمستان کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین مقاصد اروپایی در زمستان سخن خواهیم گفت. پس اگر تصمیم به سفر در فصل زمستان را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

افرادی که مایلند طبیعت زیبای برفی یا بازارهای رویایی کریسمس در اروپا را از نزدیک ببینند یا می‌خواهند از سرمای هوا به مناطق گرم و ساحلی پناه ببرند، شهرهای دیدنی اروپا مقصدی ایده‌ آل برای سفر در زمستان هستند.

زمستان در اروپا چهره‌های مختلفی دارد؛ در قطب شمال به‌صورت بارش سنگین برف و هفته‌هایی بدون نور خورشید است، درحالی‌که در نواحی مدیترانه‌ای می‌توان از نور آفتاب لذت برد. در کشورهای اروپای مرکزی حال‌وهوای کریسمس و کافه‌های رنگارنگ افراد را به وجد می‌آورند. سفر به اروپا در زمستان، زمانی ایده‌آل برای بازدید از شهرهای بزرگ و دهکده‌های جذاب اروپایی است؛ در این فصل با موج جمعیت گردشگران و قیمت‌های بالای اقامتگاه‌ها مواجه نمی‌شوید و می‌توانید در ماه‌های نوامبر، دسامبر، ژانویه و فوریه سفری ارزان‌ به اروپا داشته باشید.

لیست تورهای اروپای آژانس گردشگری ایوار در سایت این مجموعه قابل مشاهده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقاصد اروپایی در زمستان

بازارهای کریسمس در آلمان و اتریش

با آغاز ماه دسامبر، بازارهای زیبا و تاریخی کریسمس در سراسر آلمان، اتریش و دیگر کشورهای اروپای مرکزی برپا می‌شوند. در غرفه‌های کوچک و جذاب این بازارها در میان شادی و سرور مردم می‌توان اجناس زیادی، از نان زنجبیلی گرفته تا زنگوله‌های سورتمه را دید. معروف‌ترین بازارهای کریسمس در کلن (Cologne)، وین و مونیخ برپا می‌شوند. این بازارها جمعیت زیادی را به خود جذب می‌کنند اما تماشای بازارهای کریسمس در شهرهای کوچک هم خالی از لطف نیست.

مقاصد اروپایی در زمستان

بوداپست در مجارستان

زوج‌هایی که در هوای سرد زمستان دست در دست یکدیگر اسکیت‌سواری می‌کنند؛ در هیچ نقطه‌ی دیگری از دنیا به‌اندازه‌ی پیست اسکیت روی یخِ پارک شهر (Városligeti Műjégpálya) نمی‌توانند چنین مناظر زیبایی را ببینند.

اگر پس از اسکیت‌سواری احساس سرما کردید می‌توانید سری به حمام‌های گرمِ بوداپست بزنید. سعی کنید حتما در هنگام شب به روین پاب (Ruin Pub) بروید و یک نوشیدنی در این بارِ جذاب که در یک ساختمان قدیمی و متروکه واقع شده است، بنوشید.

مقاصد اروپایی در زمستان

ونیز در ایتالیا

گردشگرانِ کمتر، زیباییِ بیشتر! ونیز در ماه‌های سردتر هم جذابیت‌های خود را دارد. زمانی که به این شهر سفر می‌کنید، امکان ندارد عاشق زیبایی‌های آن نشوید. بخش‌های توریستی عمدتا در پیاتزا سان مارکو (Piazza San Marco) قرار دارند و از طریق خیابان اصلی می‌توانید به سمت ایستگاه قطار بروید. سعی کنید در سفر به ونیز برنامه‌ریزی‌های پیچیده برای سفرتان نداشته باشید و فقط از لحظه‌ لحظه‌ی آن لذت ببرید. فراموش نکنید در سفر به ونیز از قصر دوک (Doge’s Palace) حتما دیدن کنید.

مقاصد اروپایی در زمستان

لیسبون در پرتغال

لیسبون مقصدی ایده‌آل برای سفرهای زمستانی است. جولای و آگوست شلوغ‌ترین ماه‌ها برای سفر هستند و جمعیت زیادی از گردشگرانی که به سفر تابستانه آمده‌اند در این شهر به‌چشم می‌خورند. در فصل زمستان می‌توان از خلوت بودن و آرامش این شهر لذت برد. در فرهنگ لیسبون غرق شوید و نهایت لذت را از غذاهای خوشمزه و تفریحات شبانه‌ی این شهر ببرید.

مقاصد اروپایی در زمستان

بارسلون در اسپانیا

در تور اروپای ایوار کمی که به سمت شمال بروید، به شهر کمی سرد اما شگفت‌انگیز بارسلون می‌رسید. بارسلون را در هر فصلی از سال می‌توان بازدید کرد. هنگام روز دمای هوای بارسلون ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ی سانتی‌گراد است.

سردترین ماه‌های سال ژانویه و فوریه هستند و ممکن است شاهد بارش برف باشید. البته بارش برف هر یک دوسال اتفاق می‌افتد و معمولا برف را به‌صورت دانه‌های ریز برف می‌بینید. در ماه‌های سردتر می‌توان از بارسلونِ خلوت با گردشگران کمتر و قیمت‌های پائین‌تر لذت برد. اگر کمی شانس داشته باشید می‌توانید با کمتر از ۱۰ یورو بلیط‌ هواپیمای بارسلون را خریداری کنید. به‌علاوه قیمت اقامتگاه‌ها تا میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مقاصد اروپایی در زمستان

پراگ در جمهوری چک

پراگ، سرزمین جادوییِ برفی، یکی دیگر از جذاب‌ترین مقاصد اروپایی برای سفر در زمستان است. البته مهم نیست در چه فصلی به این شهر سفر کنید؛ پراگ در هر زمان از سال زیباییِ خاص خودش را دارد و هرکدام تجربه‌ی متفاوتی محسوب می‌شوند.

در فصل زمستان شهر قدیمی (محله قدیمی) پراگ خلوت‌تر است و معمولا با برف و یخ پوشیده می‌شود. شهر قدیمی پراگ در فصل زمستان مقصدی رمانتیک برای فرار از شلوغی شهر به‌شمار می‌رود. بر روی پل چارلز قدم بزنید و در یکی از تورهای گردشگریِ قلعه‌ پراگ شرکت کنید. این قلعه یکی از نقاط برجسته‌ی تاریخ چک است.

مقاصد اروپایی در زمستان

آمستردام در هلند

فهرست بهترین شهرهای اروپا برای سفر در زمستان بدون آمستردام تکمیل نمی‌شود. آمستردام یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. در این شهر هم می‌توانید از جذابیت‌های شهری لذت ببرید هم در فرهنگ این شهر غرق شوید؛ از هنر گرفته تا موزه‌ها، تاریخ و معماری. آمستردام مقصدی شگفت‌انگیز است.

مقاصد اروپایی در زمستان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *