تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ویلا

نکات مهم و کاربردی در اجاره ویلا و سوئیت 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

نکات مهم در مورد اجاره ویلا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول به معرفی نکات مهم در مورد اجاره ویلا خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

نکات مهم و کاربردی در اجاره ویلا و سوئیت

اجاره ویلا و سوئیت یکی از انتخاب های مهم برای خانواده ها و گردشگران در همه دنیا می باشد که این انتخاب برای راحتی و هزینه کمتر نسبت به هتل می باشد. اگر چه در ایران شاید انتخاب بیشتر باشد زیرا امروزه اکثر ویلاها و سوئیت ها دارای امکانات قابل قبول و حتی رقابتی با هتل ها هستند و چه بسا دیده شده حتی بهتر نیز هستند. برای خانواده ها اجاره ی این نوع خانه ها آزادی عمل بیشتری به همراه دارد و هم فضای آن نسبت به هتل بیشتر است و هم قیمت آن مناسب تر است. شما با مطالعه متن پایین نکاتی را می توانید بیاموزید که می تواند شما را در انتخاب یک ویلا مناسب کمک نماید.

انتخاب نوع ویلا

قطعا برای همچین ویلاهایی نیاز به هزینه بیشتر و جستجوی بیشتر است. توجه داشته باشید برای اجاره این نوع ویلاها سعی کنید ویلاهایی را انتخاب کنید که امنیت مناسب داشته باشند چون بیشتر ویلاهای کنار ساحل دارای نگهبان نبوده و شما خودتان باید امنیت ویلا رو تامین کنید پس سعی کنید تا آنجا که می توانید در انتخاب ویلا دقت بیشتر نمایید.

نکات مهم در مورد اجاره ویلا
نکات مهم در مورد اجاره ویلا

از امکانات اولیه ویلا مانند آب، برق و گاز مطمئن شوید

معمولاً اکثر ویلاهای عرضه شده از امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز برخوردارند و با یک بازدید ساده می‌توانید از آنها مطمئن شوید. اگر قصد اجاره ویلا در شمال و جنگل را دارید ممکن است برخی از این امکانات را نداشته باشد، بنابراین برای آنها تمهیدات لازم را در نظر بگیرید. در برخی مواد برای تأمین آب از چاه آب استفاده می‌شود که توصیه می‌شود موارد بهداشتی را در نظر بگیرید و سطح سلامت آن را بسنجید. ترجیحاً سعی کنید ویلایی را خریداری کنید که شبکه فاضلاب آن به دریا ریخته نشود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

قیمت و امکانات ویلاها

قطعا ویلای خوب با امکانات بیشتر طلب قیمت بیشتری می کنند. سعی کنید با توجه به بودجه ایی که برای سفر در نظر گرفته اید ویلا یا سوئیت انتخاب کنید.اگر برای اقامت چند روزه ویلا رو اجاره می کنید به دنبال ویلاهای با امکانات بالا نباشید چون هزینه سفر شما بیشتر خواهد شد و در نهایت شما می بینید که تمام هزینه ایی که برای سفر می خواستید انجام دهید صرف اقامت خود کرده اید. در نظر داشته باشید خانه های اجاره ایی دارای حدقل امکانات هستند از جمله : تلویزیون،دستگاه دیجیتال،آنتن، تخت خواب،سرویس اضافه کف خواب،ظروف آشپزی،یخچال و …. که برای اقامت ۱ یا ۲ روز مناسب هستند و اگر خواسته های شما را برطرف نمی کنند باید خانه هایی را انتخاب کنید که دارای امکانات بالاتری هستند نظیر ماشین لباسشویی، چای ساز، استخر،سرویس کامل هتلی و …

نکات مهم در مورد اجاره ویلا
نکات مهم در مورد اجاره ویلا

موقعیت مکانی و منطقه‌ی جغرافیایی ویلا

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در اجاره ویلا موقعیت مکانی ویلا است که از چند لحاظ می‌تواند اهمیت داشته باشد. اول اینکه قطعاً شما تمام ساعات خود را در داخل ویلا نمی‌مانید؛ گاهی اوقات پیش می‌آید که با دیدن نمای بیرونی و داخلی ویلا، فریب ظاهر امر را می خورید، فارغ از اینکه ویلایی که اجاره کرده‌اید و برایش پول هم پرداخت کرده‌اید دارای موقعیت جغرافیایی مناسب نیست مثلا نه به مسیرهای اصلی دسترسی دارد و نه به هیچ یک از مراکز خرید نزدیک می‌باشد.

قوانین ویلاها و سوئیت ها

شاید برای اجاره یک هتل شما از هتل قوانین مربوط به آن را سوال نکنید چون قوانین آن با تمام هتل ها یکی است و از یک متد و روش استفاده می کنند مثلا ساعت تخلیه در همه هتل ها ساعت ۱۲ ظهر می باشد و اینکه اگر تعداد نفرات اتاق اگر بیشتر شود قطعا قیمت اتاق بیشتر خواهد شد. اما ویلاداران دارای قوانین مخصوص به خود هستند و این قوانین در همه خانه ها یکی نیست.قبل از اجاره ویلا حتما در مورد قوانین ویلا از صاحب ویلا سوال کنید. در هر منطقه که اجاره می کنید سعی نمایید که قوانین آن منطقه را رعایت فرمایید. به طور معمول ساعت تخلیه در سوئیت های شخصی ساعت ۲ می باشد که موقع اجاره حتما سوال کنید.ویلاداران در مورد نظافت ویلا و تعداد نفرات خیلی حساس هستند قبل از هرگونه دعوت مهمان به ویلای خود از صاحب ویلا کسب اجازه نمایید. بعضی صاحبان خانه های اجاره ایی در ابتدا اجاره نامه موقتی دارند سعی نمایید یک نسخه از آن را تا خروج از ویلا با خود همراه داشته باشید و کاملا آن را مطالعه نمایید.

نکات مهم در مورد اجاره ویلا
نکات مهم در مورد اجاره ویلا

نزدیکی و دسترسی سریع و آسان به جاذبه های گردشگری و توریستی

بکر بودن و توریستی بودن منطقه را در نظر داشته باشید؛ یکی از نکات مهمی که باید در هنگام جاره ویلا به آن توجه شود نزدیکی به مکان های توریستی و گردشگری می باشد. دسترسی آسان و سریع یکی از ویژگی های مهم در هنگام اجاره ویلا می باشد .


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *