تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

پارک جنگلی خرگوش دره | بوستانی جذاب در نزدیکی ورزشگاه آزادی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک جنگلی خرگوش دره

در این مقاله از معرفی جاذبه های بسیار زیبای تهران تصمیم گرفتیم تا پارک جنگلی خرگوش دره را به شما علاقمند به تفریح و گردش معرفی کنیم. پس اگر برنامه سفر در تهران را دارید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید.

پارک جنگلی خرگوش دره یکی از پارک های جنگلی محدوده غربی پایتخت به شمار می رود که با مساحت بیش از 800 هزار متر مربع در جوار پارک جنگلی چیتگر واقع شده و یکی از ریه های تنفسی شهر تهران محسوب می شود.این پارک رسماً در سال 1343 تاسیس گردیده است.

پارک جنگلی خرگوش دره تهران
پارک جنگلی خرگوش دره تهران

پوشش گیاهی این مجموعه بیشتر از درختان کاج و سرو و اقاقیا و زبان گنجشک تشکیل گردیده است. این بوستان جزء کمربند سبز تهران محسوب شده و با هدف تلطیف هوای تهران احداث گردیده است.بوستان مسافران به مساحت ۱۲ هکتار و با هدف اسکان موقت مسافران و تماشاچیان مسابفات فوتبال در این پارک ساخته و راه اندازی گردیده است.

 امکاناتی نظیر زمین ورزش، زمین بازی برای کودکان، سکو جهت نشستن، سرویس بهداشتی، فضاهایی مناسب برای چادر زدن، مکان هایی برای بازی کردن و آلاچیق دارد. البته تعداد این امکانات رفاهی بسیار کم است. از امکانات این پارک جنگلی می باشد


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک جنگلی خرگوش دره تهران

دسترسی

آدرس: تهران شمال اتوبان تهران- کرج، پس از بلوار غربی استادیوم آزادی

پس از وارد شدن به اتوبان تهران – کرج و بعد از عبور از بلوار غربی استادیوم آزادی، به سمت بلوار چوگان که درب اصلی ورزشگاه آزادی است بروید پس از طی مسیر به این پارک می رسید.

به وسیله ی مترو نیز می توان در خط 5 مترو تهران به کرج در ایستگاه چیتگر پیاده شد و با استفاده از اتوبوس های پایانه مترو و یا تاکسی ها، به پارک جنگلی خرگوش دره رفت.

در صورت استفاده از وسیله ی نقلیه شخصی، مکان مورد نیاز برای پارک خودرو موجود است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *