مشهد مقدس، شهر زیارتی کشورمان به دلیل حضور بابرکت امام رضا (ع) یکی از پربازدیدترین شهرهای کشورمان بشمار می‌رود. فرقی ندارد چه موقع از سال باشد درهرصورت تعداد قابل‌توجهی زائر در مشهد حضور دارند؛ اما در برخی از ایام سال مثل تعطیلات عید نوروز تعداد زائران در مشهد چندین برابر می‌شود و همچنین شلوغی و ازدحام زیادی برقرار است، به همین دلیل پیدا کردن هتل ارزان مشهد نزدیک حرم برای عید 1403 کاری دشوار است.

در شهر مشهد به دلیل رفت‌وآمد مسافران، هتل ها و اقامتگاه‌های زیادی بناشده است از همین رو مسافران در سفر به مشهد دغدغه اقامتگاه نخواهند داشت؛ اما در ایام پر سفر مثل عید هتل های ارزان نزدیک حرم ظرفیتشان به‌سرعت تکمیل می‌شود.

پس اگر قصد دارید در تعطیلات نوروز به مشهد سفر کنید، بهتر است در قدم اول هتل ارزان مشهد نزدیک حرم را بشناسید و سپس اقدام به رزرو کنید.

هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم

در شهر مشهد به هر طرف که نگاه کنید، هتل های گوناگونی به چشم می‌خورد؛ از هتل های لوکس 5 ستاره تا اقامتگاه‌های معمولی ارزان؛ اما در میان این اقامتگاه‌ها هتل های 3 ستاره به خاطر امکانات مطلوب و هزینه مقرون‌به‌صرفه موردتوجه مسافران قرارگرفته است.

هتل ارزان مشهد نزدیک حرم برای عید 1403اگر هدفتان از سفر به مشهد زیارت حرم مطهر است، حتماً به موقعیت هتل توجه داشته باشید. توصیه می‌شود هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم انتخاب کنید تا بتوانید به‌راحتی به حرم رفت‌وآمد کنید.

در ادامه نزدیک‌ترین هتل های مشهد را معرفی کرده‌ایم، شما می‌توانید از سایت ایران هتل آنلاین https://www.iranhotelonline.com/mashhad-hotels/ هتل های مشهد را رزرو کنید.

هتل نیما مشهد

هتل نیما یکی از محبوب‌ترین هتل های 3 ستاره در مشهد به‌شمار می‌رود؛ این هتل در سال 1389 به هدف میزبانی از زائران در نزدیکی حرم امام رضا (ع) تأسیس شد و پس از چند سال فعالیت در سال 1396 جهت ارتقا کیفیت خدمات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

هتل نیما در 2 طبقه دارای 52 واحد اقامتی دو تا چهار تخته است که همگی از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند.

برخی از واحدهای اقامتی هتل نیما (اتاق‌های فولبرد) با سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ پس اگر به دنبال هتل ارزان مشهد نزدیک حرم با غذا هستید، هتل نیما انتخاب خوبی می‌تواند باشد.

امکانات رفاهی هتل

هتل نیما با در نظر گرفتن 3 ستاره بودنش خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی برای مهمانان خود فراهم کرده است و مسافران با اقامت در این هتل اقامت راحتی را تجربه خواهند کرد. این هتل علاوه بر سالن صبحانه خوری و رستوران دارای یک کافی‌شاپ آرام و دنج است.

از امکانات تفریحی جذاب هتل نیما می‌توان به فضای سبز، آلاچیق و فوتبال دستی اشاره کرد؛ مسافران مقیم هتل می‌توانند با قدم زدن در محوطه هتل یا فوتبال دستی ساعت‌ها خود را سرگرم کنند. در ضمن هتل نیما برای رفاه حال مهمانان خود محوطه‌ای را به پارکینگ اختصاص داده است.

هتل نیما امکانات دیگری نظیر صندوق امانات، اینترنت، فروشگاه و غرفه، لاندری و… برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

موقعیت مکانی هتل نیما مشهد

هتل نیما در 800 متری حرم واقع‌شده است و ازجمله هتل های نزدیک حرم امام رضا خیابان طبرسی محسوب می‌شود و مسافران با 20 دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهند رسید.

  • آدرس هتل نیما مشهد: مشهد، خیابان طبرسی، بین طبرسی 25 و 27

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن با بیش از 30 سال میزبانی از زائران یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل های 3 ستاره مشهد است که در سال 1366 فعالیت خود را آغاز نمود. اگر پا به هتل مدائن بگذارید، در نگاه اول شاید متوجه ساختمان قدیمی هتل شوید اما این هتل بر اساس استاندارد ایران‌گردی و جهانگردی بازسازی‌شده، پس نگران قدیمی بودن آن نباشید.

از ویژگی‌های هتل مدائن مشهد می‌توان به واحدهای اقامتی گوناگون آن اشاره کرد واحدهای اقامتی تمیز و مجهز با ظرفیت‌های متفاوت می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت انفرادی و گروهی نیز باشد. لازم است بدانید، هتل مدائن از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان است.

جالب است بدانید، هتل مدائن موردتوجه مسافران خارجی در سایت trivago نیز قرار گرفته است.

امکانات رفاهی هتل مدائن

هتل مدائن ازجمله هتل های نزدیک حرم است. امکانات رفاهی عالی هتل در ازای هزینه مناسب باعث شده این هتل به‌عنوان هتل ارزان مشهد نزدیک حرم شناخته شود.

اگر برای برگزاری جلسات کاری یا همایش به دنبال مکانی در مشهد هستید می‌توانید روی هتل مدائن حساب بازکنید؛ چراکه این هتل سالنی را برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها اختصاص داده است.

رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات محبوب هتل مدائن است. این رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت مهمانان را از دیگر رستوران‌های مشهد بی‌نیاز می‌کند.

هتل مدائن به فکر سرگرمی مهمانان کودک خود بوده است از همین رو پارک بازی و اتاق بازی برای سرگرم کردن آن‌ها فراهم کرده است.

امکانات رفاهی هتل مدائن تنها به همین موارد ختم نمی‌شود، بلکه در این هتل امکانات دیگری نظیر پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، لاندری و… وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل

هتل مدائن از هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب است که مسافت کوتاه این هتل با حرم باعث شده هتل مدائن انتخاب بسیاری از مسافران باشد. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند تنها با 7 دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر دسترسی خواهند داشت.

  • آدرس هتل مدائن مشهد: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 7

هتل آدینا مشهد

اگر می‌خواهید در هتل ارزان مشهد نزدیک حرم و درعین‌حال مدرن اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما هتل آدینا مشهد است.

این هتل لوکس و زیبا در سال 1397 به‌عنوان هتلی 3 ستاره فعالیت خود را آغاز نمود. بااینکه سال‌های زیادی از فعالیت این هتل نمی‌گذرد اما خدمات و امکانات رفاهی عالی این هتل باعث شده در مدت‌زمان کوتاه به یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های مشهد تبدیل شود.

هتل آدینا در 10 طبقه دارای 69 واحد اقامتی استاندارد و مجهز به امکانات روز دنیا می‌باشد. مسافران با در نظر گرفتن نیازشان می‌توانند هر یک از اتاق‌ها را برای اقامت به‌یادماندنی را تجربه کنند.

امکانات رفاهی هتل

هتل آدینا با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی با هتل های 4 ستاره مشهد رقابت می‌کند پس خیالتان از امکانات این هتل آسوده باشد. اقامت در هتل آدینا همراه با وعده صبحانه است، اما دیگر وعده‌ها را مسافران می‌بایست خودشان تهیه کنند.

البته جایی برای نگرانی نیست چراکه رستوران‌های هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست‌فود پذیرای شما خواهند بود. همچنین کافی‌شاپ هتل آدینا نیز واقع در لابی هتل به‌صورت 24 ساعته آماده میزبانی از مهمانان می‌باشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل آدینا می‌توان به اینترنت، لاندری، اتاق چمدان، ترانسفر با هزینه، پذیرش 24 ساعته و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل آدینا

هتل آدینا در خیابان امام رضا مشهد یکی از مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) واقع‌شده است این هتل علاوه بر حرم در نزدیکی بازارهای مشهد قرارگرفته است و مسافران با 15 دقیقه پیاده‌روی به حرم و بازارهای اطراف حرم دسترسی خواهند داشت.

  • آدرس هتل آدینا مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18، جنب بانک شهر

ارزانترین هتل های مشهد نزدیک حرم برای عید 1403

در اطراف حرم، هتل های متنوعی قرار گرفت است که هرکدام با ارائه بهترین خدمات و امکانات برای جلب رضایت مسافران تلاش می‌کنند. درست است در اطراف حرم هتل های زیادی وجود دارد اما هتلی باکیفیت درعین‌حال ارزان به‌سختی پیدا می‌شود.

ازآنجایی‌که هزینه‌ها حرف اول را در سفر می‌زنند تصمیم گرفتیم در ادامه ارزانترین هتل های مشهد نزدیک حرم معرفی کنیم.

هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل خاور مشهد نزدیک حرم

یافتن هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم شاید غیرممکن به نظر برسد اما اگر هتل خاور مشهد را بشناسید، می‌دانید که چیزی اصلاً عجیبی نیست. هتل خاور یکی از هتل های قدیمی مشهد است که در دهه 50 به‌عنوان هتلی 2 ستاره فعالیت خود را آغاز نمود. بااینکه سال‌های زیادی از فعالیت هتل خاور می‌گذرد اما در این هتل خبری از ساختمان و امکانات قدیمی نیست زیرا این هتل در سال 1401 به‌طور کامل بازسازی شد.

هتل خاور در 7 طبقه حدود 48 واحد اقامتی در خود جای‌داده است که این واحدهای اقامتی به دودسته معمولی و فولبرد تقسیم می‎شوند. اگر می‌خواهید در طول اقامت از 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام بهره‌مند شوید، اتاق‌های فولبرد را رزرو کنید.

امکانات رفاهی هتل

از هتل خاور، هتل ارزان مشهد نزدیک حرم و همچنین هتل 2 ستاره نباید انتظار امکانات متنوع و لاکچری داشته باشید، بااین‌حال این هتل امکاناتی را فراهم کرده است که مسافران بتوانند اقامت راحتی را در مشهد تجربه کنند.

رستوران هتل با ظرفیت 200 مهمان در طبقه منفی 2 واقع‌شده است در این رستوران انواع غذاها باکیفیت مطلوب سرو می‌شود.

اگر با ماشین خودتان به مشهد سفرکرده‌اید، با رزرو هتل خاور لازم نیست نگران جای پارک باشید؛ چراکه این هتل دارای پارکینگ می‌باشد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان مواردی را همچون تراس عمومی، اینترنت، صندوق امانات، اتاق چمدان و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل خاور مشهد

هتل خاور در یکی از بهترین مناطق مشهد و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرارگرفته است؛ فاصله کوتاه هتل با حرم باعث شده مسافران در هر ساعت از شبانه‌روز به‌راحتی با 13 دقیقه پیاده‌روی به حرم تردد نمایند. در ضمن این هتل دسترسی به مراکز خرید مشهد و جاذبه های دیدنی اطراف حرم را آسان می‌سازد.

آدرس هتل خاور مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16

هتل کوثر مشهد

هتل 2 ستاره کوثر به‌عنوان هتل ارزان مشهد نزدیک حرم معرفی می‌شود؛ این هتل یکی از باتجربه‌ترین هتل های مشهد است که از سال 1376 تاکنون به میزبانی از زائران امام رضا (ع) پرداخته است. هتل کوثر با 3 طبقه درمجموع دارای 59 واحد اقامتی را در خود جای‌داده است و مسافران اتاق‌های یک‌تخته تا 7 تخته را می‌تواند برای اقامت انتخاب کنند.

درصورتی‌که می‌خواهید اقامت همراه با 3 وعده غذایی داشته باشید، اتاق‌های فولبرد هتل کوثر را رزرو کنید و این واحدهای اقامتی وعدهای صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت رایگان به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

امکانات رفاهی هتل

هتل کوثر با توجه به اینکه از هتل های 2 ستاره مشهد است اما ازنظر ارائه خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوب عمل کرده است و همین موضوع باعث شده هتل کوثر در میان زائران بسیار محبوب باشد. این هتل به خاطر خدمات و امکانات عالی و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه در ایام پیک سفر ظرفیتش به‌سرعت تکمیل می‌شود.

هتل کوثر دارای یک رستوران و دو کافی‌شاپ است که در طبقه اول هتل قرارگرفته‌اند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. کافی‌شاپ بام یا لمکده یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل است که فضایی دنج و دل‌نشینی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

از دیگر خدمات و امکانات عالی هتل کوثر که در کمتر هتل 2 ستاره وجود دارد می‌توان به اتاق بازی، پارکینگ، اینترنت، خدمات ویژه معلولین، اتاق چمدان، صندوق امانات می‌توان اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل کوثر

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که موقعیت مکانی هتل برایتان بسیار بااهمیت است، می‌توانید بدون هیچ نگرانی هتل کوثر مشهد را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در فلکه بیت‌المقدس و در ضلع شمالی بازار رضا واقع‌شده است. مسافران مقیم هتل کوثر برای رسیدن به حرم کافیست 5 دقیقه پیاده‌روی داشته باشند همچنین ابن هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های دیدنی و مراکز خرید مشهد دارد.

  • آدرس هتل کوثر مشهد: مشهد، فلکه آب، ضلع شمالی بازار رضا

هتل جواد هتل مشهد نزدیک حرم

هتل 4 ستاره جواد در چند قدمی حرم مطهر یکی از بهترین هتل های مشهد معرفی می‌شود که در سال 1389 با ساختمانی مدرن و شیک و 105 باب واحد اقامتی به هدف میزبانی از زائران تأسیس شد.

این هتل در مشهد نزدیک حرم واقع‌شده است از همین رو به مسافرانی که به هدف زیارت امام رضا به مشهد سفرکرده‌اند، توصیه می‌شود.

نکته‌ای که باید در خصوص هتل جواد بدانید، این است که خدمات و امکانات این هتل بسیار فراتر از هزینه‌ی دریافتی است به همین دلیل به‌عنوان هتل ارزان مشهد نزدیک حرم شناخته می‌شود.

واحدهای اقامتی لوکس و مجهز هتل جواد مناسب افرادی می‌باشد که به دنبال اقامت لاکچری درعین‌حال اقتصادی هستند.

برخی از واحدهای اقامتی هتل جواد به حرم مطهر مشرف هستند و این چشم‌انداز بسیار زیبا قطعاً لذت اقامت را دوچندان می‌کند.

ارزانترین هتل های مشهد نزدیک حرم برای عید 1403امکانات رفاهی هتل

بدون شک هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند در این هتل فراهم‌شده است. این هتل 4 ستاره با ارائه خدمات و امکانات عالی چیزی از هتل های 5 ستاره مشهد کم ندارد؛ پس اگر به دنبال اقامتی بی‌نظیر هستید، با خیال راحت هتل جواد را برای اقامت رزرو کنید.

اقامت در هتل جواد همراه با وعده صبحانه رایگان است اما مسافران برای صرف دیگر وعده‌های غذایی می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کنند. همچنین اگر هوس دسر یا نوشیدنی خوشمزه می‌توانید روی کافی‌شاپ هتل جواد حساب بازکنید.

پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگاری‌ها، لاندری، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و… از دیگر امکانات هتل جواد مشهد می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است که به زائران این امکان را می‌دهند در هر ساعت از شبانه‌روز با 7 دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهند داشت. در ضمن این هتل، فاصله نزدیکی به جاذبه های دیدنی مشهد دارد.

  • آدرس هتل جواد مشهد: مشهد، نبش امام رضا 3

بهترین هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم

یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت اقتصادی در مشهد، هتل آپارتمان ها هستند. این اقامتگاه با هتل ها متفاوت هستند و بیشتر شبیه یک واحد آپارتمان می‌باشند. هتل آپارتمان ها معمولاً دارای آشپزخانه با امکانات پخت‌وپز و اتاق‌خواب هستند. اگر قصد اقامت طولانی‌مدت در مشهد دارید، هتل آپارتمان ها با هزینه مقرون‌به‌صرفه و امکانات مناسب گزینه خوبی برایتان خواهد بود. در نزدیک‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد به حرم را معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرمهتل آپارتمان افرا مشهد

هتل آپارتمان افرا یکی از اقامتگاه‌های باکیفیت در مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع‌شده است. اگر به دنبال هتل ارزان مشهد نزدیک حرم هستید، این هتل آپارتمان با امکانات مطلوب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل آپارتمان افرا در سال 1389 در 4 طبقه با 20 باب سوئیت میزبانی خود را از زوار آغاز نمود. در تمامی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان افرا صبحانه به‌صورت رایگان در اتاق سرو می‌شود اما برای دیگر وعده‌ها مسافران می‌توانند در آشپزخانه اتاق پخت‌وپز انجام دهند.

امکانات رفاهی هتل

اگر با ماشین شخصی خودتان به مشهد سفرکرده‌اید، بهتر است اقامتگاهی را انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد در شهرهای بزرگ و شلوغ جای پارک امن می‌تواند چالشی بزرگ برای مسافران باشد.

هتل آپارتمان افرا برای رفاه حال مهمانان خود پارکینگی با ظرفیت 15 خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده است.

اگر در طول اقامت در هتل آپارتمان افرا لباس‌هایتان نیاز به شستشو داشت کافیست لباس‌های کثیف را به خشکشویی تحویل دهید و لباس‌های تمیز و اتوکشیده را تحویل بگیرید.

هتل آپارتمان افرا امکانات دیگری مانند اینترنت، نمازخانه، خدمات ویژه معلولین، اتاق چمدان و… برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

موقعیت مکانی هتل افرا

هتل آپارتمان افرا در خیابان شیرازی و در نزدیکی باغ‌موزه نادری واقع‌شده است. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند با 14 دقیقه پیاده‌روی از بست طبرسی می‌توانند به حرم دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزیت‌های موقعیت مکانی هتل آپارتمان افرا می‌توان به فاصله کوتاه به ایستگاه مترو اشاره کرد که رفت‌وآمد را به سایر نقاط مشهد را آسان می‌سازد.

  • آدرس هتل افرا مشهد: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی 20، جنب هتل خیام، پلاک 580

هتل آپارتمان اریکا مشهد

هتل آپارتمان اریکا یکی از اقامتگاه‌های نوساز مشهد است که در سال 1398 به‌منظور خدمات‌دهی به زائران فعالیت خود را آغاز نمود.

بااینکه این هتل آپارتمان سابقه زیادی در هتلداری ندارد اما کادر مجرب و امکانات بسیار خوبش باعث شده در همان سال‌های اولیه افتتاح محبوبیت ویژه‌ای در دل مسافران کسب کند.

هتل آپارتمان در 7 طبقه شامل 49 باب واحد اقامتی است که در طبقات اول تا پنجم پراکنده‌شده‌اند؛ واحدهای اقامتی هتل اریکا علاوه بر فضای شیک و تمیز از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. همچنین برخی از واحدهای اقامتی هتل چشم‌انداز تماشایی را از گنبد طلایی امام رضا (ع) به ارمغان می‌آورند.

امکانات رفاهی هتل

هتل آپارتمان اریکا ازنظر خدمات و امکانات رفاهی با هتل های چند ستاره برابری می‌کند و این‌یکی از مهم‌ترین دلایل مسافران برای انتخاب هتل آپارتمان اریکا است.

هتل آپارتمان اریکا علاوه بر سالن صبحانه خوری دارای چندین رستوران با دکوراسیون‌های متفاوت است که در هرکدام انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط بهترین سرآشپزها سرو می‌شود.

هتل آپارتمان اریکا تنها یک اقامتگاه معمولی نیست بلکه این هتل با سالن‌های گوناگون میزبان خوبی برای مراسم‌های شما از قبیل جلسات کاری، همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی می‌باشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل آپارتمان اریکا می‌توان به کافی‌شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اینترنت، سالن تشریفات، آمفی‌تئاتر، خدمات ویژه معلولین، لاندری، اتاق چمدان و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل اریکا

هتل آپارتمان اریکا فاصله زیادی با حرم ندارد و مسافران مقیم هتل آپارتمان اریکا از باب‌الجواد با 10 دقیقه رانندگی به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهند رسید. هتل آپارتمان اریکا علاوه بر حرم دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری مشهد فراهم می‎کند.

  • آدرس هتل اریکا مشهد: مشهد، چهارراه مصلی، بلوار چمن، نبش چمن 48

هتل آپارتمان بشری مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان بشری به‌عنوان هتل ارزان مشهد نزدیک حرم معرفی می‌شود که در طی دو فاز احداث شد.

فاز اول در سال 1388 و فاز دوم با اضافه شدن چند واحد اقامتی در همان سال بنا شد. درحال حاضر این هتل آپارتمان دارای 10 طبقه و 300 واحد اقامتی می‌باشد.

اتاق‌ها و آپارتمان‌های این مجموعه اقامتی بر اساس خدمات و ظرفیتشان متفاوت هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌تان یکی از آن‌ها را رزرو کنید و اقامت به‌یادماندنی را تجربه کنید.

هتل آپارتمان بشری دارای واحدهای اقامتی فولبرد است به این معنی که اقامت در این اتاق‌ها همراه با 3 وعده غذایی می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل

هتل آپارتمان بشری ازنظر خدمات و امکانات رفاهی با بهترین هتل های چند ستاره رقابت می‌کند و چیزی از آن‌ها کم ندارد. یکی از بهترین امکانات این هتل آپارتمان دو رستوران شیک و مجلل است که در آن بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی توسط سرآشپزهای باتجربه سرو می‌شود.

گاهی ممکن است وقت کافی برای خرید سوغاتی نداشته باشید در این شرایط با مراجعه کردن به فروشگاه و غرفه هتل می‌توانید سوغاتی موردنظر خود را تهیه کنید.

اینترنت در اتاق، صندوق امانات، کافی‌شاپ، نمازخانه، لاندری، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و… ازجمله خدمات و امکانات هتل آپارتمان بشری می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل

از دیگر مزایای اقامت در هتل آپارتمان بشری می‌توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد؛ فاصله هتل بشری تا ورودی حرم (باب الجواد) تنها 300 متر می‌باشد.

  • آدرس هتل بشری مشهد: مشهد، خیابان خسروی نو، مقابل ورودی باب الجواد حرم مطهر، ابتدای بازار سرشور

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید در ایام پیک سفر مثل تعطیلات نوروز سیل عظیمی از مسافران به مشهد سفر می‌کنند از همین رو هتل های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه ظرفیتشان زودتر ازآنچه فکر کنید تکمیل می‌شود؛ بنابراین اگر شما هم در عید قصد سفر به مشهد مقدس دارید هر چه زودتر یکی از هتل های معرفی‌شده را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.