تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, راهنمای مراکز خرید, سنگاپور

آشنایی با بهترین مراکز خرید سنگاپور | singapore 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین مراکز خرید سنگاپور

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین مراکز خرید سنگاپور ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

جمهوری سَنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیا به پایتختی شهر سنگاپور است. سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است.

سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد. کشوری ثروتمند و مدرن است. مالزی و اندونزی تنها همسایه‌های سنگاپورند. پیش از حضور کشورهای اروپایی در منطقه، منطقه‌ای که امروزه به عنوان سنگاپور شناخته می‌شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در ریزشگاه رودخانه سنگاپور بود. سنگاپور پر از مراکز خرید لوکسی است که با برندهای مطرح جهانی هر کسی که به خرید علاقه دارد را وسوسه می‌کنند.

طیف مراکز خرید سنگاپور به قدری وسیع است که برخی از بازدیدکنندگانِ این جزیره کوچک تنها به خاطر خرید کردن تا آخرین توان، بلیط هواپیمای خود را رزرو می‌کنند. سنگاپور مراکز خرید لوکس زیادی دارد که نسبت به هر جای دیگر آسیا تعدادشان بیشتر بوده و گردشگران به خاطر گزینه‌های متعدد با کیفیتی که پیش رو دارند ممکن است سردرگم شوند. برای آشنایی با بهترین مراکز خرید سنگاپور با ما همراه شوید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید :

مرکز خرید آیون اورکارد

«آیون اورکارد» (ION Orchard) یک شکوه معماری شیک است که در انتهای خیابان اورکارد به زیبایی می‌درخشد و علاقه‌مندان مد و خریداران محصولات لوکس را برای بازدید وسوسه می‌کند. به مجلل‌ترین مرکز خرید سنگاپور که از شیشه، مرمر و استیل ساخته شده خوش آمدید.

در اینجا حتی برای مشتریان و چهره‌های مشهور توالت‌هایی منحصر به فرد در نظر گرفته‌اند. باید حتماً به رستوران لوکسی که توسط یک سرآشپز معروف اداره می‌شود نیز سر بزنید. تازه‌ترین نام‌های برجسته صنعت مد و نمایشگاه‌های هنری جمعیت زیادی را به سمت آیون اورکارد می‌کشانند. از میان برند‌های معروفی که می‌توانید در اینجا پیدا کنید باید به «لویی ویتون»، «میو میو»، «ایو سن لوران» و «پرادا» اشاره کنیم.

بهترین مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

ویوو سیتی

سنگاپور به خاطر بهترین مراکز خرید آسیایی شهرت دارد و هیچ‌کدام از «ویوو سیتی» (VivoCity) بزرگ‌تر و درخشان‌تر نیستند. این مرکز خرید که در «هاربر فرانت» (HarbourFront) قرار گرفته سه مقصد خرید، تفریحی و سبک زندگی را در یک جا گردآورده است.

بزرگ‌ترین سینمای سنگاپور، بزرگ‌ترین فروشگاه اسباب بازی، یک آمفی تئاتر و چهار فودکورت از نقاط قوت اینجا هستند. با توجه به این اندازه و امکانات زیاد می‌توان ویوو سیتی را یک مگامال دانست. معتادان خرید در این بهشتی که پر از فروشگاه برندهای معروف و محصولات لوکس است بهترین تجربه را خواهند داشت.

ویوو سیتی جوایز زیادی را در طبقه‌بندی مقاصد خرید جهان به خود اختصاص داده و حتی اگر قصد خرید ندارید، باید حتماً به آن سر بزنید. «اسکای پارک» (Sky park) روی بام هم می‌تواند سرگرمی خوبی برای کودکان باشد.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید پاراگون

«پاراگون» (Paragon) مرکز خرید لوکسی می باشد که کالاهای گران قیمتی از برترین برندهای جهان را به مشتریان عرضه کرده و جوایز مختلفی را در کارنامه‌اش دارد. این مرکز خرید شش طبقه فروشگاه‌های مد، غذاخوری، مراکز اوتلت‌های دیزاینرها و بوتیک‌های ورزشی را در خود جا داده است.

والدین می‌توانند برندهای زیادی مختص مد کودکان را در اینجا پیدا کنند. در میان خرید در یکی از رستوران‌های عالی، کافه‌های مختلف یا حتی فودکورت رفع خستگی کنید. پاراگون توانسته جایزه باشکوه‌ترین مرکز خرید «مجله IS» را به خود اختصاص دهد.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید نایتس بریج

«نایتس بریج» (Knightsbridge) از نظر طراحی بسیار مدرن بوده و فروشگاه‌های بزرگی در چهار طبقه آن گسترده شده‌اند که تنها بر روی مد و جواهرآلات تمرکز دارند. برای صرف غذا توصیه می‌کنیم به رستوران مجلل هتل پنج ستاره کنار مرکز خرید بروید که آن هم به اندازه این مجموعه شکوه خاصی دارد.

نایتس بریج جدیدترین عضو مراکز خرید خیابان اورکارد به شمار رفته و از همه چشمگیرتر است. در اینجا برخی از برترین برندهای مد و دو جواهرفروشی مجلل را پیدا می‌کنید. «آور گلاس لیمیتد» (The Hour Glass Ltd) نیز که از سال ۱۹۷۹ لوکس‌ترین ساعت‌ها را در آسیا می‌فروشد در اینجا فروشگاه دارد.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

مصطفی سنتر

مرکز خرید «مصطفی سنتر» (Mustafa Centre) بیست و چهار ساعته باز بوده و تجربه خریدی بی‌همتا شبیه به یک بازار را به مشتریان پیشنهاد می‌کند. محصولات دیزاینرها با قیمتی پایین و تنوعی بالا از پارچه گرفته تا لوازم الکترونیکی برای فروش گذاشته شده‌اند. این مرکز خرید در حقیقت دو فروشگاه بزرگ است که با فروش کالاهایی تحت نام مشترک مصطفی به هم پیوند می‌خورند.

یکی از جاذبه‌های اصلی بخش‌ جواهرآلات خواهد بود که می‌توانید در آن‌ طلاهایی با قیمت مناسب بخرید. اگر دنبال هدایای عالی آسیایی بودید هم می‌توانید روی اینجا حساب کنید. خرید کردن در مصطفی مانند خرید در یک بازار سرپوشیده با راهروهای باریک است که با همه جور محصولی پر شده‌اند. قیمت‌ها به طور کل در اینجا به نسبت سایر مراکز خرید بسیار پایین‌تر هستند.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید ماندارین گالری

«ماندارین گالری» (Mandarin Gallery) باشکوه بهترین تجربه خرید از طراحان بین‌المللی و خریدهای مناسب با نیازهای شخصی را برای مشتریانش رقم می‌زند. این مرکز خرید در کنار هتل لوکس «ماندارین اورکارد» واقع شده و محصولاتی گران‌قیمت را به نمایش می‌گذارد.

در بین بیش از پنجاه بوتیک عالی ماندارین گالری بگردید و از خدمات VIP برخی فروشگاه‌های لذت ببرید. محصولات اینجا از گوشی‌های موبایل الماس‌نشان تا خودنویس‌های لوکس «مون بلان» متغیر هستند.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

بوگیس جانکشن

«بوگیس جانکشن» (Bugis Junction) یکی از سرزنده‌ترین و بهترین مرکز خرید های سنگاپور است که بخشی از آن دیپارتمنت استوری پوشیده و بخش دیگر یک خیابان خرید روباز بوده و ترکیبی از بازاری خیابانی و مرکز خرید را به نمایش می‌گذارد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد اینجا می‌توانیم به سقف شیشه‌ای بزرگش اشاره کنیم. در بوگیس برندهایی مانند «آدیداس»، «کانوِرس» یا «لیوایز» را می‌بینید که با بوتیک‌هایی که طراحی‌های بومی می‌فروشند کامل می‌شوند.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

فار ایست پلازا

«فار ایست پلازا» (Far East Plaza) هم در خیابان اورکارد واقع شده و یکی از مجموعه‌های خرید قدیمی سنگاپور به شمار می‌رود که جمعیت جوان را به خود جذب می‌کند. حدود ۸۰۰ فروشگاه در شش طبقه این مرکز خرید وجود دارند که به ترکیبی از دانشجویان جوان و گردشگرانی که به دنبال چیزهای متفاوت هستند خدمات‌رسانی می‌کنند.

باید حتماً از کیف‌ها، کمربندها و جواهرآلات ویژه‌ای که در اینجا به فروش می‌رسند دیدن کنید. اگر دنبال مرکز خریدی با تخفیف‌های خوب هستید، می‌توانید روی فار ایست پلازا حساب کنید. اگرچه برندهای معروفی را از صنعت مد در آن نمی‌بینید اما لباس‌های خلاقانه و کفش‌های منحصر به فردی که در آن به نمایش درآمده جالب توجه هستند.

نیان سیتی

«نیان سیتی» (Ngee Ann City) یکی از مرکز خرید های مهم خیابان اورکارد است که برندهای معروف، کتاب‌ فروشی‌ها و رستوران‌هایی لوکس را در کنار هم گردآورده تا مشتریان خاصش را خشنود کند.

این مرکز خرید بخش هنر و خلاقیت هم دارد و همچنین می‌توانید از «تاکاشیمایا» (Takashimaya)، یک مرکز خرید هفت طبقه در آن دیدن کنید. در نیان سیتی برندهایی مانند «هوگو باس»، «دیور» و «گوچی» به فروش می‌رسند. البته برندهای ارزان‌تری مانند «زارا» یا «منگو» هم در این میان حضور دارند.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید سانتک سیتی

«سانتِک سیتی» (Suntec City) مجموعه‌ای وسیع و بزرگ است که شامل یک مرکز خرید، یک نمایشگاه، یک مرکز کنفرانس و بلوک‌های برج اداری می‌شود. جدای از فروشگاه‌های گوناگون، هایپر مارکت «کارفور» (Carrefour) و یک سینما را نیز در اینجا پیدا می‌کنید.

سانتک سیتی بعد از ویوو سیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید سنگاپور بوده و بیش از ۳۶۰ فروشگاه را در خود جا داده است. در این میان برندهای مطرح، فروشگاه‌های بزرگ و رستوران‌های متعددی را می‌بینید. می‌توانید از کارت‌های مخصوص توریست‌ها استفاده کنید و تخفیف بگیرید.

مراکز خرید سنگاپور
بهترین مراکز خرید سنگاپور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *