تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, یونان

آشنایی با باغ ملی آتن ، یونان | National Garden 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ ملی آتن

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی یونان یکی از جاذبه های بسیار زیبای شهر آتن یعنی باغ ملی آتن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

باغ ملی آتن که در سال ۱۹۲۳ تاسیس شده مکانی امن و آرام به دور از هیاهوی شهری سایبانی سبز از درختان تنومند و گیاهان گوناگون ان را فرا گرفته است.

سراسر باغ با مجسمه ها، انواع گل ها و نیز ساختمان های کوچک از دوران باستان مزین شده است. باغ های زاپئون نیز در آنجا قرار دارد که به وسیله ی ساختمان باستانی کنگره احاطه و آن نیز در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است.

باغ ملی آتن یونان


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

باغ ملی یا Vassilikos Kipos ( که قبلا به عنوان باغ سلطنتی در یونان شناخته می شد) یک محیط سبز و آرامش بخش در فضایی به مساحت 15.5 هکتار در مرکز آتن است. این باغ دقیقا در پشت ساختمان پارلمان یونان ( کاخ قدیمی) قرار گرفته و در ادامه از جنوب به Zappeion می رسد. ویرانه های باستانی، سرستون های قرنطی، موزاییک ها و … از مواردی هستند که در این باغ دیده می شوند.

در جنوب شرقی این باغ نیم تنه هایی از Capodistrias نخستین فرماندار یونان، همچنین در قسمت جنوبی باغ مجسمه نیم تنه Dionysios Solomos از شاعران مشهور یونانی و نویسنده سرود ملی یونان نیز قرار دارد.باغ ملی آتن

باغ ملی National Garden به دستور آمالیا Queen Amalia، نخستین ملکه یونان در سال 1840 در زمینی در مرکز آتن ساخته شد. او حتی به نیروی دریایی جدید یونان دستور داد تا از ایتالیا 15000 نهال برای استفاده در این باغ بیاورند.

در سال 1923 وقتی که کاخ سلطنتی به یک مکان جدید انتقال پیدا کرد این باغ نیز برای عموم مردم گشوده شد و در همان زمان نامش به “باغ ملی” تغییر پیدا کرد.

مردم برای تفریح به این پارک می آیند و معمولا در کنار یکی از دو حوضچه اردک استراحت می کنند. کودکان نیز در زمین بازی مخصوص مشغول می شوند. همچنین یک باغ وحش کوچک نیز در این باغ وجود دارد. تزئین و طراحی این باغ به وسیله ی فردریش اشمیت Friedrich Schmidt مردی که برای جمع آوری گیاهان گوناگون در دنیا سفر می کرد انجام گرفته است.

باغ ملی آتن یونان

چگونه به باغ ملی برویم؟

با استفاده از مترو و با پیاده شدن در ایستگاه سینتاگما (syntagma) به راحتی به باغ ملی آتن بروید.

آدرس 

Amalias 1, Αμαλίας 1, Athina 105 57, Greece آتن, یونان

ساعت کار 

همه روزه میتوانید از باغ زیبای ملی آتن دیدن فرمایید.

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *