تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آمریکا

چشمه آب گرم فلای در نوادا ، آمریکا | Fly Geyser 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

چشمه آب گرم فلای

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با چشمه آب گرم فلای یکی از عجیب ترین چشمه هاب آب گرم جهان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

عجیب ترین چشمه آب گرمی که تابحال دیده اید چشمه آب گرم فلای واقع در نوادا ایالت متحده آمریکا می باشد .چشمه آب گرم فلای در دهه ۱۹۶۰ به طور طبیعی در دره هوآلاپای ایجاد شده و گردشگرپذیرترین و جذاب ترین جاذبه گردشگری ایالت نوادا می باشد.

این چشمه فوق العاده زیبا و سرشار از رنگ های مختلف، در ادامه فعالیت هایی که برای یافتن منابع انرژی زمین گرمایی در این منطقه صورت پذیرفت، به صورت کاملا تصادفی به وجود آمد، هرچند که هنوز به طور دقیق مشخص نشده که چطور این چشمه آب گرم بوجود آمده است، اما پیش بینی ها حاکی از آن است که تجمع مواد معدنی محلول در پی فعالیت هایی، به سطح رسیده و این چشمه را بوجود آورده است.چشمه آب گرم فلای


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

چشمه آب گرم نوادا آمریکا  علاوه بر زیبایی فوق العاده که هر بیننده ای را به خود خیره می کند با داشتن املاح معدنی خاص که با رنگ های مختلفی در هم آمیخته می شوند و زیبایی غیرقابل توصیفی را می سازند خواص درمانی نیز دارد.

گردشگرانی که قصد سفر به این آب گرم شگفت انگیز را دارند، معمولا ساعات ظهر را برای این کار انتخاب می کنند چون در این صورت آب و آفتاب تصویری خلق می کند که نمونه اش را هیچ جای دیگر نمی توان دید.

آب تا ارتفاع 2متری پاشیده می شود و قطرات ریز آن به همه جا می پاشد. خورشید هم با تابیدن به این آب معدنی نمایی هزار رنگ به آبگرم می دهد.جالب است بدانید که این چشمه آب گرم حدود یک مایل از جاده فاصله دارد اما آنقدر بزرگ است که از ده ها متر دورتر دیده می شود.چشمه آب گرم فلای


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *