تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

بام لند | یکی از بزرگترین و جذاب ترین مراکز تفریخی تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مجمموعه تفریحی بام لند از جاذبه‌های بسیار زیبا شهر تهران بوده که نزدیک به دریاچه چیتگر واقع شده است. آب و هوای این مجتمع تفریحی به دلیل قرارگرفتن در کنار دریاچه، بسیار معتدل و دلپذیر است. همچنین شما می‌توانید در این مجتمع یک خرید تمام عیاری داشته داشته باشید. وجود کافه و رستوران‌های مختلف، قایق سواری، ماهیگیری و برنامه‌های فرنگی، باعث شده بام‌ لند نسبت به دیگر مراکز تفریحی در تهران متفاوت‌ تر خود را نشان دهد.

بام لند تهران

معرفی بام لند

اگرچه زمان زیادی از ساخت بام لند نمی‌گذرد اما دارای طرفدارن بسیاری است. مساحت بام لند 60 هزار مترمربع بوده که 13 هزارمتر مربع از فضا، مختص به محیط تجاری است. جالب است بدانید که بام لند اولین مرکزی است که به صورت خطی در فضای باز فعالیت می‌کند. معماری این مرکز تفریحی از ترکیب معماری قدیمی مانند ستون‌های تخت جمشید و بادگیرهای یزد الهام گرفته شده و همچنین المان‌های لوکس و مدرن نیز در این معماری وجود دارد. باملند از 12 ساختمان دو طبقه به صورت مستقل تشکیل شده است که برندهای متفاوتی از لوازم خانگی و موتور سیکلت و پوشاک مناسب با هرسلیقه‌ای گرد هم آمده‌اند.

مراکز خرید بام لند

در مجموعه باملند تعداد کثیری از فروشگاه‌های جواهرات و لوازم خانگی و مد و لباس وجود دارند که گزینه بسیار مناسبی برای افراد سخت پسند محسوب می‌شود. به طورکلی فروشگاه‌های مجموعه بام لند در زیر همکف و همکف قرار دارد که ورودی آن‌ها به سمت دریاچه چیتگر است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

فروشگاه‌های پوشاک و مد

فروشگاه‌های پوشاک و مد در طبقه زیر همکف فعالیت می‌کنند. از برندهای موجود در این فروشگاه‌ها می‌توان به اسکای اسکارف و سرژه و زیبو و سله بن و کانی راش و منگو و کالینز و… اشاره کرد. همچنین برند آدیداس و ریباک نیز در این مرکز خرید شعبه دارند و شما می‌توانید بهترین وسایل ورزشی را تهیه کنید.

فروشگاه‌های ساعت و جواهرات

افرادی که به جواهرات طلا و ساعت علاقه دارند، می‌توانند بهترین خرید را در این مجموعه تجربه کرده و مطمئن باشند که دست خالی از آن بیرون نخواهند آمد. از برندهای مطرح در این فروشگاه می‌توان به ریما گالری و کیا گالری و سواچ و سواروسکی و… اشاره کرد.

فروشگاه‌های لوازم خانگی و الکتریکی

در طی گشت گذار از مجوعه بام لند اگر علاقه داشتید می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خانگی نیز سری بزنید که در قسمت همکف و زیر همکف قرار دارد. تاتی (لوازم خانگی) و سام لند (لوازم الکترونیکی و تکنولوژی) از فروشگاه‌هایی هستند که اجناس بسیار باکیفیتی را به فروش می‌رسانند.

تفریحات بام لند

مرکز تجاری بام لند فقط برای خرید کردن نبوده و شما می‌توانید بهترین سرگرمی‌ های هیجان‌ انگیز را تجربه کنید. تفریحات مختلفی مانند واقیعت مجازی و بازی‌های دیجیتالی و بازی‌های همگانی در این مجوعه وجود دارد که قادر هستید اوقات خوشی را با خانواده یا دوستانتان سپری کنید.

وی آر لند

وی آر لند از قسمت‌های جالب و متفاوت بام لند محسوب می‌شود که در محوطه بام لند و شرق دریاچه چیتگر واقع شده است. دستگاه وی آر بدون کابل متصل می‌شود و قابلیت وای‌فای نیز دارد. شما می‌توانید با زدن عینک واقیعت مجازی، در یک محیط 360 درجه قرار بگیرید و به محیط‌های متنوع مانند اسکی و قدم زدن روی موج دریا و بالا قله سر بزنید.

شهر بادی بام لند

در شهر بادی بام لند، بازی‌های متنوعی مانند فوتبال صابونی و فوتبال حبابی و دارت بادی وجود دارد که طرفداران آن می‌توانند اوقات خوشی را برای خود فراهم سازند. فوتبال گروهی حبابی به گونه‌ای است که افراد لباس مخصوصی به شکل حباب تن می‌کنند که به صورت 6 نفره انجام می‌شود. فوتبال صابونی نیز در زمین مملو از کف و آب صورت می‌گیرد که افراد در زمان 15 دقیقه و در دو تیم 6 تا 8 نفره بازی را شروع می‌کنند. دارت بادی طرفداران خاص خود را دارد که برای تمام گروه سنی مناسب است که تنها فرقی که دارد بجای دارت از توپ فوتبال برای پرتاپ به صفحه دارت استفاده می‌شود.

فوتبال دستی انسانی بام لند

فوتبال دستی انسانی نسبت به فوتبال دستی معمولی شباهت بسیاری دارد؛ اما تفاوتی نیز شامل می‌شود که بجای آدمک‌های پلاستیکی از انسان واقعی استفاده می‌شود. این بازی متفاوت، نزدیک فروشگاه کیدز گاردن بام لند واقع شده و برای افراد بالا 8 سال معقول و مناسب است.

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن بام لند

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، در قسمت ضلع شرقی دریاچه چیتگر واقع شده است. این شهربازی بسیار مدرن است و از سرگرمی‌های نشاط آور برای کودکان محسوب می‌شود. از امکانات این شهربازی می‌توان به ایرهاکی و سرسره و ترامپولین و فوتبال دستی کودکان اشاره کرد. این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمت به شما است.

پرش آزاد

شما می‌توانید در مجتمع تفریحی باملند، پرش آزاد روی تشک بادی را تجربه کنید. این تفریح بسیار دلهره‌آور و مهیج است. این قسمت از بام لند را امیر بدری که رکورد پرش آزاد در جهان رادارد افتتحاح کرد.

رستوران‌های بام لند

مجموعه تفریحی باملند فقط مختص به سرگرمی و خرید نیست؛ بلکه مملو از رستوران و کافه بوده که برای رستوران گردی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این مجموعه بیش از 30 رستوران فعالیت می‌کند که در مطالب زیر برای شما بازگو خواهیم کرد.

بام لند

کافه‌های بام لند

امیر شکلات، کافه آله، کافه رستوران بلک لانژ، کافه قمر، کافه رستوران ونوشک، کافه لایم پلاس، کافه شمرون، کافه دوکاتی، کافه روژ، کافه رستوران لانجین، کافه امضا، کافه آمفی، بستی ورف، چای بار رستا، کافه بونو، آنتیکا کافه، بابا کافه، ایلی کافه

فست فودهای بام لند

نایابارا، رولینجا، سالادبار ورف، برگر فکتوری، چیکن فکتوری، باروژ، جوگریل، مم‌مد استیک هاوس

رستوران‌های ایرانی بام لند

رستوران سماک، رستوران چراغان، رستوران ته دیگ، چلوکباب رفتاری، دروازه طهرون

رستوران‌های بین‌المللی بام لند

وارطان لند، کشتی رستوران رویال لانژ، رستوران رومانا پلاس ایتالیایی، رستوران هندی روتی، رستوران تومو، رستوران کوبابا، رستوران باب البحر لبنانی، رستوران زاهد العراقی عربی، رستوران چیناباکس چینی، رستوران بی کباب ترکی

نحوه دسترسی به بام لند تهران

 باملند در قسمت شمال غرب تهران قرار دارد که با ماشین شخصی یا انواع وسایل عمومی نقلی می‌توانید به آنجا بروید. بهتر است با ماشین شخصی وارد اتوبان آزادگان به سمت شمال شوید و تا بلوار کاشان و بلوار موج و بلوار صدف ادامه دهید. سپس وارد اتوبان شهید همت و بعد اتوبان شهید خرازی شده و از خروجی کاشان جنوب دریاچه چیتگر خود را به باملند برسانید. با مترو نیز می‌توانید از پایانه چیتگر به بام لند برسید و با اتوبوس نیز سوار اتوبوس‌های پایانه آزادی – شهید باقری شوید.

ساعت کاری و هزینه ورود به بام لند

این مجموعه دارای هیچ هزینه‌ای برای ورود افراد نیست و شما تنها باید برای استفاده از امکانات بلیط تهیه کنید. ساعت کاری فروشگاه‌های بام لند از 10 تا 23 و روزهای تعطیل 10 تا 24 است. ساعت کاری رستوران و کافه‌های باملند در روزهای عادی 10 تا 24 و روزهای تعطیل 10 تا 1 بامداد است.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به بام لند

  • پارک چیتگر
  • باغ گیاه شناسی ملی ایران
  • شهربازی ارم
  • آبشار تهران
  • پارک جوانمردان
  • پارک باغ اناری

هتل‌های نزدیک بام لند

  • هتل پژوهش
  • هتل المپیک
  • هتل ایران مال
  • هتل بستان
  • هتل لکسون

سخن پایانی

مجموعه تفریحی باملند مکانی است که برای مدتی شما را شاد و با نشاط کرده و از دغدغه‌های روزگار شما را دور می‌کند. این مجموعه برای بزرگسالان و کودکان امکانات بسیار مناسبی دارد و هرکسی را سرگرم می‌کند. بام لند شامل انواع فروشگاه لباس و جواهرات و لوازم خانگی است که شما می‌توانید خرید بسیار جامعی انجام دهید. تفریحات این مجوعه نیز بسیار جذاب و متفاوت است و با دوستانتان و خانواده‌تان اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. ضمن تشکر امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *