تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

بهترین جاهای دنیا برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت کجاست؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

همین که اسم تعطیلات آخر هفته و یا مسافرت های برون شهری به میان می آید. بسیاری از افراد به این فکر می کنند که برای آخر هفته خود برنامه ای برای سفر به مشهد داشته باشند. خوشبختانه شهر مشهد یکی از بزرگ ترین و بهترین شهرهای ایران است که جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری دارد. این شهر دوست داشتنی علاوه بر بارگاه ملکوتی امام رضا جاهای دیدنی و گردشگری فراوانی را در خود جای داده که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

1-باغ گیاهشناسی مشهد، بهشتی دل شرق کشور

بدون شک باغ گیاهشناسی مشهد یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد به شما می رود چرا که این بهشت دوست داشتنی همانند یک معدن طلا در مشهد می درخشد. این باغ دوست داشتنی یک جای تفریحی و جایی برای تنفس و حس خوب در مشهد است چرا که مسافران در این باغ زیبا و دوست داشتنی می توانند با انواع گیاهان و گل های نادری که در کشور می روید آشنا شوند و دوست داشتنی ترین روز سفر را در آنجا بگذرانند.

اگر شما برای رفتن به این محیط جذاب و دوست داشتنی به اندازه کافی هیجان دارید، پیشنهاد می کنم حتما به مقاله معرفی باغ گیاهشناسی مشهد سر بزنید تا اطلاعات کامل تری در این خصوص پیدا کنید.

بهترین جاهای دنیا


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

2- طرقبه و چالیدره مشهد، بهترین جاهای مشهد برای گردش و تفریح در دل طبیعت

طرقبه و چالیدره مشهد دو مورد از بهترین جاهای دیدنی این شهر هستند که این امکان را ایجاد کرده اند تا مسافران بتوانند بهترین و زیباترین طبیعت اطراف مشهد را در یک محیط تفریحی تماشا کنند. شما می توانید در طول سفر خود به مشهد به این محیط دلنشین سر بزنید و ضمن لذت بردن از طبیعت زیبا و جذاب طرقبه و چالیدره مشهد از تفریح هایی مانند بانجی جامپینگ، پینت بال، تله کابین، زیپ لاین، غواصی، قایق روپایی قایق پدالی و سایر امکانات تفریحی آن استفاده کنید.

بهترین جاهای دنیا

اگر شما قصد دارید در مورد چالیدره و طرقبه اطلاعات بیشتری کسب کنید و در مورد نحوه دسترسی به این جای جذاب اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنم حتما به مقاله چالیدره مشهد نگاهی بیندازید تا در مورد این جای دیدنی و تفریحی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3- مجتمع تفریحی گردشگری سپاد مشهد، جایی برای تفریح و تماشا

مجتمع تفریحی گردشگری سپاد مشهد یکی از جذاب ترین مناطق دیدنی و تفریحی در شهر مشهد است که همه آنچه یک مسافر ایرانی و خارجی برای سفر به آن نیاز دارند را در خود جای داده است. این مکان تفریحی و گردشگری شامل رستوران، مرکز خرید، باغ پرندگان، تونل باد صبا، شهربازی و پارک آبی است که همگی شرایط را برای گذراندن اوقاتی خوش در مشهد فراهم کرده اند. در نظر داشته باشید که این مجتمع تفرحی و رفاهی بزرگ در قسمت شمالی مشهد و در نزدیکی مجتمع خرید معروف الماس شرق مشهد قرار گرفته تا مسافران ایرانی و خارجی بتوانند بهترین لحظات سفر خود را در محیطی گرم و صمیمی بگذرانند.

مقبره آتاتورک، بهترین جای تاریخی و دیدنی برای سفرهای خارجی در همسایگی ایران

حالا که در مورد جاذبه های طبیعی و گردشگری شهر جذاب مشهد صحبت کردیم، بد نیست تا کمی در مورد کشورهای خارجی اطراف ایران که جاهای جذاب و حیرت انگیزی برای گردش و تفریح دارند نیز حرف بزنیم.

بهترین جاهای دنیا

ترکیه یکی از کشورهای جذابی است که در همسایگی ایران قرار گرفته است. این کشور دوست داشتنی یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی دنیا را دارد. برای مثال آرامگاه و مقبره آتاتورک یکی از جاهای دیدنی جذابی است که برای ایرانیان هم جذابیت فراوان دارد. شما می توانید برای تماشا و دیدن این مکان دیدنی و دوست داشتنی یکی از مقصد های سفر ارزان خارجی خود را ترکیه قرار دهید تا از فرهنگ و تاریخ دوست داشتنی کشورهای اطراف ایران اطلاع پیدا کنید و لحظات دلنشین خود را در طول سفر بگذرانید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *