تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, جهانگردی

بهترین جزایر اروپا برای سفر در این تابستان | Europe 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین جزایر اروپا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین جزایر اروپا ، سخن خواهیم گفت. پس اگر قصد سفر به یکی از جزایر زیبا و بی نظیر اروپا را دارید با تاپ تراول همراه باشید.

برای رفتن به یک تعطیلات تابستانی نیازی به سفر به سراسر جهان نیست. کافیست یکی از این جزایر زیبا در اروپا را کشف کنید. از سواحل گرمسیری، قله های ناهموار، روستاها و دهکده های زیبا و ساعات بی پایان آفتاب گرفتن و صحنه های فوق العاده برای عکاسی لذت ببرید. در ادامه بهترین جزایر اروپائی را به شما معرفی می کنیم که می توانید تابستان امسال به آنجا بروید.

جزیره فلورس پرتغال – Flores, Portugal

جزیره فلورس (Flores) یکی از بهترین جزایر اروپا می باشد، که به معنی گل ها است، یکی از جزایر گروه غربی آزورس پرتغال است. اگر که عاشق طبیعت هستید، مطمئنا عاشق فلورس خواهید شد، که ویژگی هایی چون دره های عمیق و صخره های بلند دارد و در تابستان این جزیره با صدها هزار گل ادریس پوشیده می شود. فلورس با هوای مناسب خود برای کسانی که قایقرانی، پیاده روی، گشت و گذار، موج سواری، تماشای پرنده ها و نهنگ ها را دوست دارند، بسیار ایده آل است. جزیره فلورس قطعا مکانی فوق العاده است اگر که به دنبال سواحل مخفی و مناظر آرام هستید.

لوکیشن و موقعیت جزیره فلورس پرتغال را در لینک زیر ببینید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جزیره آندروس یونان – Andros, Greece

حتی مشهورترین مجمع الجزایرهای یونان هم جزایر نسبتا ناشناخته ای دارند. در میان جزایر جنوب دریای اژه، جزیره آندروس (Andros) ، یک بهشت سبز است، و در واقع  نسبت به جزایر دیگر نزدیک به شبه جزیره آتیکا است. با آب های شفاف و کریستالی، سواحل شنی و دره های سرسبز، و با توجه به شبکه وسیعی از مسیرهای باستانی، آندروس انتخابی عالی برای مسافران است. عمارت ها و خانه های فوق العاده را هم باید به ویژگیهای این جزیره اضافه کرد که نشان می دهند چرا این جزیره مقصدی اسرارآمیز است.

لوکیشن و موقعیت جزیره آندروس یونان را در لینک زیر ببینید:

بهترین جزایر اروپا
بهترین جزایر اروپا

جزیره البا ایتالیا – Elba, Italy

جزیره البا (Elba) یک واحه سبز است. این جزیره به عنوان جایی که ناپلئون به تبعید فرستاده شده است شناخته شده و دارای سواحل شنی طلایی، شفاف، سواحل شلوغ و صخره های ناهموار است. ما به شدت توصیه می کنیم که از قدیمی ترین کارخانه شراب سازی در جزیره به نام  Tenuta La Chiusa دیدن کنید تا شراب بی نظیر جزیره را امتحان کنید.

لوکیشن و موقعیت جزیره البا ایتالیا را در لینک زیر ببینید:

بهترین جزایر اروپا

بهترین جزایر اروپا

جزیره ایل د پوکیرولز فرانسه – Ile de Porquerolles, France

واقع در خلیج ساحلی فرانسه بین کن و مارسی، جزیره ایل د پوکیرولز (Ile de Porquerolles) جزیره ای کوچک است اما دارای سواحل کوچک زیبا در شمال است و در جنوب توسط اکالیپتوس و درختان کاج و صخره های ناهموار احاطه شده است. این جزیره فقط یک روستا دارد که متعلق به دهه 1820 است و مقصد محبوب سفر روزانه برای خانواده ها و دوستانی است که از سواحل شنی لذت می برند و این جزیره را با دوچرخه سواری و یا پیاده می گردند. شما می توانید یک اتاق لوکس در هتل های جزیره رزرو کنید، و یا مانند مردم محلی از یک سفر یک روزه به این جزیره لذت ببرید.

لوکیشن و موقعیت جزیره البا ایتالیا را در لینک زیر ببینید:

بهترین جزایر اروپا
بهترین جزایر اروپا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *