تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول, رپورتاژ آگهی

بهترین زمان سفر به استانبول چه زمانی می باشد؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تور استانبول را می توان یکی از محبوب ترین و بهترین تورهای خارجی دانست که گردشگران بسیاری از کشور ایران به این نوع سفر علاقه نشان می دهند. دلیل این استقبال بالا از سمت هموطنان نیز همانطور که می دانید آسانی سفر به این کشور از نظر نیاز نبودن به ویزا برای گردشگران می باشد.

تور استانبول با انواع مختلف صورت می گیرد که قیمت های متفاوتی نیز دارد. اما موضوعی که ما در این مقاله سعی داریم توضیحاتی درباره آن بدهیم، زمان بهتر برای سفر به این شهر توریست پذیر می باشد. محدودیت زمانی در سفر سبب می شود تا افراد نتوانند سفری دلنشین مطابق با علایق خود را سپری کنند. با این وجود اگر دچار محدودیت زمانی نمی باشید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بهترین فصل برای سفر با تور استانبول

تور استانبول مطابق با سلیقه و نیاز های گردشگران ممکن است در فصل های مختلف لذت بخش باشد. بنابراین نمی توان تنها یک فصل یا ایام مجزا را برای سفر به این شهر پیشنهاد نمود. با این حال طبق بررسی های آماری رزرو هتل استانبول و یا سفر با تور در فصل های بهار و تابستان مورد استقبال بیشتری از سمت گردشگران قرار می گیرد.

تور استانبول و بهترین زمان سفر
تور استانبول و بهترین زمان سفر

برای آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند هستند در طول زمان تور استانبول با لباس های آزادانه در سطح شهر تردد کنند و علاقه ای به سرما نشان نمی دهند، سفر در فصل تابستان بهترین زمان است. زیرا در پاییز و زمستان به دلیل سرد سیر بودن منطقه شهری استانبول، هوا در این شهر بسیار سرد خواهد بود و ممکن است شما را از برخی تفریحات نیز محروم کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

دلیل انتخاب تور استانبول در فصل تابستان از سمت گردشگران چیست؟

تور استانبول در فصل های مختلف جذابیت های مخصوص به خودش را دارد که اغلب افراد مزیت های آن در تابستان را نسبت به فصل زمستان ترجیح می دهند. زیرا در این فصل گردشگران می توانند از تفریحات متعدد در شهر نهایت لذت را ببرند و بدون نگرانی از سرما بهترین خاطرات را در کنار عزیزان خود رقم زند.

یکی از دلایل دیگر انتخاب تور استانبول توسط گردشگران در فصل تابستان شب زنده داری در این شهر می باشد. آن دسته از افرادی که به گشت و گذار در شب بیش از روز علاقه مند هستند و یا می خواهند از تمامی وقت خود در طول سفر نهایت بهره را ببرند، فصل تابستان را برای سفر انتخاب می کنند. زیرا در این فصل یا فصل بهار هوا متعادل می باشد و امکان قدم زدن در شب نیز وجود دارد.

تور استانبول در فصل های مختلف
تور استانبول در فصل های مختلف

مزیت های سفر به استانبول در فصل زمستان چیست؟

تور استانبول در فصل زمستان نیز مزیت های مخصوص به خودش را دارد که بنا به همین مزیت ها جمعی از گردشگران نیز زمستان را برای سفر ترجیح می دهند. مهم ترین دلیل انتخاب فصل زمستان و پاییز برای سفر به استانبول قیمت های پایین در این فصل می باشد.

بیشتر بدانید : چرا با تور به استانبول سفر کنیم؟

تور استانبول در فصل هایی مانند بهار و تابستان بسیار پر رونق است و از این رو قیمت ها در این فصل ها به اوج خود می رسند. اما بلعکس به دلیل استقبال کم گردشگران در زمستان قیمت ها کاهش یافته و از هزینه های سفر شما کاسته می شود. به همین دلیل افرادی که از محدودیت زمانی برخوردارنمی باشند و قصد دارند کمترین هزینه را برای سفر پرداخت کنند اغلب تور های متعدد در پاییز و زمستان را مورد انتخاب قرار می دهند.

اسکی سواری، یکی از دلایل انتخاب تور استانبول در زمستان

برخی از افراد هستند که به اسکی روی یخ علاقه بسیاری دارند و این موضوع را برای سفر خود در اولویت قرار می دهند. از این رو در بین تور های متعددی که به استانبول در فصل های مختلف از سال ایجاد شده است، تور استانبول در زمستان را مورد انتخاب قرار می دهند.

تور استانبول و بازدید از تنگه بسفر
تور استانبول و بازدید از تنگه بسفر

استانبول همانطور که گفته شد شهری سرد سیر محسوب می شود که زمستان در این شهر بیش از بقیه فصول سال، زیبایی منحصر به فردی دارد. اسکی روی یخ نیز از مزیت هایی است که هنگام سفر در زمستان سرتاسر این شهر قابل انجام است. البته ناگفته نماند که هنگام سفر در این فصل لباس گرم را فراموش نکنید.

تور استانبول را از چه سایتی رزو نماییم؟

سایت های مختلفی وجود دارند که تور استانبول با قیمت های متفاوت را ارائه می دهند. اما با توجه به هزینه های بالای این سفر برای رزرو خود می بایستی به دنبال سایت های معتبر و امتحان شده باشید. سایت پرشین هتل با بیش از 30 سال سابقه در امر هتلداری و رزرو هتل؛ اطمینان خاطر از رزو تور استانبول به همراه سفری فوق العاده را برای شما فراهم می کند. شما می توانید به منظور رزرو و مشورت از پشتیبانی سایت با شماره 02143000020 تماس حاصل فرمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *