تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

با بهترین کافه‌ های شهرهای توریستی ایران آشنا شوید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین کافه‌ های شهرهای توریستی ایران را بیشتر بشناسید

در این مقاله از راهنمای سفر شما کاربران عزیز را با بهترین کافه های شهرهای توریستی ایران آشنا خواهیم کرد پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .

چند سالی است که کافه‌ گردی سرگرمی محبوب خیلی‌ها، مخصوصا جوانان شده. بسیاری از مسافران دوست دارند وقتی به شهری سفر می‌کنند پس از گشت وگذار در شهر و رفتن به جاهای دیدنی ، در یک کافه خوب خستگی درکنند. اما از کجا بدانیم بهترین کافه‌ های هر شهر کدامند؟ اسنپ تریپ در این مطلب به این پرسش، پاسخ می‌دهد.

شیراز 

شیراز کافه‌های خوب زیادی دارد که کافه این، یکی از بهترین‌هایشان است. کافه این دکوراسیون خاص و متفاوتی دارد و یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین کافه‌های شیراز است. از بین خوردنی‌های خوش‌مزه مختلفی که کافه این دارد قهوه‌ها و اسنک‌هایش چیز دیگری است. این کافه در خیابان معالی‌آباد شیراز و در مجتمع تجاری آرین قرار دارد.

نمی‌شود حرف از کافه‌های خوب شیراز زد و از کافه فردوسی نام نبرد. کافه‌ای زیبا و دنج در خیابان فردوسی شیراز که هم محیط آرام و دنجی دارد و هم منویی متنوع. کافه فردوسی به دلیل معماری جذابش پاتوق خیلی از کافه‌گردها در شیراز شده است. یک ویژگی مثبت دیگر کافه فردوسی اینترنت رایگان است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه استریت لانژ نیز یکی دیگر از بهترین کافه‌های شیراز است. استریت لانژ هم فضا و دکوراسیون زیبایی دارد و هم خوردنی‌های لذیذ. صبحانه‌های کافه استریت لانژ هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

کافه هدایت، کافه یوگا، کافه بهمن و کافه چیل از دیگر کافه‌های خوب شیراز هستند.

بهترین کافه های شهرهای توریستی ایران
بهترین کافه های شهرهای توریستی ایران

اصفهان

یکی از بهترین کافه‌های اصفهان شربت‌سرای روزگار است. این کافه دنج و آرام در میدان نقش جهان و پشت مسجد شیخ لطف‌الله است. شربت‌سرای روزگار محیط و فضای جالبی دارد و نوشیدنی‌های متنوع و خوب یهم سرو می‌کند.

کافه لیمو هم یکی دیگر از بهترین‌های اصفهان است. کافه‌ای رنگارنگ و جذاب که صبحانه‌های معروفی دارد. این کافه در محله مرداویج اصفهان قرار دارد. یکی دیگر از بهترین کافه‌های اصفهان نیز در محله مرداویج است. کافه بلانش از آن کافه‌های خاص و متفاوتی است که حتما باید امتحان کنید. کافه‌ای زیبا و جالب که در یک هواپیمای قدیمی درست شده و منوی جذاب و متنوعی هم دارد. کافه آنی، کافه میوه، کافه کامو و کافه رادیو از دیگر کافه‌های خوب اصفهان هستند.

اگر قصد دارید به اصفهان سفر کنید از صفحه رزرو هتل در اصفهان با تخفیف بازدید کنید.

بهترین کافه های شهرهای توریستی ایران
بهترین کافه های شهرهای توریستی ایران

مشهد

سفر به مشهد علاوه بر این که جنبه زیارتی دارد، جنبه سیاحتی هم دارد. گرچه مهم‌ترین جاذبه مشهد حرم امام رضا (ع) است اما این شهر غیر از حرم دیدنی‌های دیگری هم دارد که پس از گشت وگذار و بازدید از آن‌ها می‌توانید راهی کافه‌های خوب مشهد شوید و در یک محیط خوب خوردنی‌های خوش‌مزه‌ بخورید. یکی از بهترین کافه‌های مشهد کافه نانو است. کافه نانو که در خیابان احمدآباد مشهد واقع شده هم فضای باز دارد و هم فضای بسته. اگرچه فضای باز کافه نانو کوچک است اما در عوض جایی دنج و زیبا است. وانیلا کافی‌شاپ هم یکی دیگر از بهترین‌ کافه‌های مشهد، در بولوار جلال آل احمد، است که محیطی آرام و دوست‌داشتنی دارد. قهوه‌ها و دمنوش‌های این کافی‌شاپ میان کافه‌گردهای مشهد معروف است. کافه لئون نیز نامی آشنا برای مشهدی‌هایی است که اهل کافه‌گردی هستند. کافه‌ای خوب و باکیفیت در مجتمع توریستی آبادگران مشهد که چشم‌انداز زیبایی دارد.

کافه کوک، کافه مان، کافه تراس و کافه سیب از دیگر کافه‌های خوب مشهد هستند.

برای رزرو هتل در مشهد و برخورداری از تخفیف مناسب، به هتل های تخفیف دار مشهد بروید.

بهترین کافه های شهرهای توریستی ایران
بهترین کافه های شهرهای توریستی ایران


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *