تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رامسر

۵ ایده تفریح در ویلا رامسر 

اجاره ماشین در دبی تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

رامسر یکی از جذابترین شهرهای شمال کشور ایران است که علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، بناهای تاریخی بسیار مهمی نیز دارد. از طرفی هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر رامسر از امکانات بیشتری نسبت به اکثر شهرهای شمالی کشور بهره‌مند هستند و لذت سفر به شمال را دو چندان می‌کنند. به همین علت، امکانات تفریحی بسیار زیادی در این شهر به وجود آمده است.

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی 5 ایده تفریحی مناسب در شهر رامسر بپردازیم. این مطلب دسته بندی تفریحات را به شما ارائه خواهد کرد و در صورت علاقه به هر کدام از این تفریحات می‌توانید زیرمجموعه‌های آن را در برنامه سفر خود به رامسر قرار دهید.

اگر قصد سفر به رامسر را دارید پیشنهاد ما اجاره ویلا رامسر از علی بابا می باشد که بسیار معتبر است.

5 ایده تفریح در ویلا رامسر

فعالیت‌های تفریحی

شهر رامسر به علت توسعه شدید گردشگری و رشد قابل توجه صنعت توریسم در سال‌های اخیر، به یکی از مراکز مهم فعالیت‌های تفریحی در ایران تبدیل شده است. شما می‌توانید هنگام سفر به رامسر به فعالیت‌هایی مانند تله‌کابین سواری، رفتن به پلاژ، استفاده از امکانات کلوپ‌های دریایی و… بپردازید. همچنین در هوایی تمیز و طبیعتی بکر تجربه لذت بردن از شهربازی و پینتبال را داشته باشید.

تجربه طبیعت گردی

اگر به رامسر سفر کرده‌اید، قطعا مهم‌ترین دلیلتان استفاده از طبیعت بکر این شهر بوده است. رامسر مانند بسیاری از شهر‌های شمالی کشور، دارای جنگل، دریا و رودخانه است. در نتیجه شما می‌توانید به جنگل بروید و در کنار خانواده یا دوستانتان به فعالیت‌های جنگلی مانند روشن کردن آتش، درست کردن کباب، بازی‌های گروهی و… بپردازید. همچنین می‌توانید در پلاژ‌های امن در سواحل شنی جذاب این شهر شنا و تفریحات آبی را تجربه کنید. در کنار رودخانه‌های این شهر نیز می‌توانید به فعالیت‌هایی مانند ماهیگیری بپردازید.

5 ایده تفریح در ویلا رامسر

روستا گردی

برای افرادی که به فرهنگ‌های سنتی ایران و آداب و رسوم علاقه‌مند هستند، تجربه روستا گردی بی‌نظیر است. این فعالیت بیشتر برای خانواده‌ها و کودکان مطلوب است و شما می‌توانید افراد جوان خانواده را با گردش در روستا به یک فعالیت امن و جذاب دعوت کنید. همچنین توجه داشته باشید که روستا گردی برای کودکان یک تجربه و محیطی برای یادگیری خواهد بود. روستاهای نزدیک به رامسر شامل روستاهایی مانند روستای جنت رودبار، روستای گرسماسر رامسر، روستای جواهرده رامسر و… می‌شوند.

اگر تجربه روستا گردی برایتان مهم است پیشنهاد می‌شود در اقامتگاه‌های نزدیک روستاها ساکن شوید تا رفت و آمد برایتان سخت نباشد. برای مشاهده اقامتگاه‌های نزدیک روستا می‌توانید روی لینک روبرو کلیک کنید: اجاره ویلا علی بابا

بازدید از جاذبه‌های تاریخی

شهر رامسر از شهرهای تاریخی شمال ایران محسوب می‌شود و شما می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی بسیاری علی‌الخصوص بناها دیدن کنید. برای مثال کاخ موزه رامسر یکی از این بناهای جذاب است که بسیاری از آثار تاریخی مربوط به دوران پهلوی اول و دوم را ببینید. این کاخ که یک اقامتگاه سلطنتی در آن دوره بوده؛ یکی از معدود موزه‌های مربوط به تاریخ معاصر ایران است. ورودی این کاخ 24 هزار تومان است و بازدید از آن حدود یک الی دو ساعت زمان می‌برد.

جاذبه دیگری که می‌توانید حین سفر خود به رامسر از آن دیدن کنید، قلعه مارکوه رامسر است. بازدید از این لوکیشن تاریخی رایگان است و لوکیشن آن در بخش کتالم این شهر رامسر است.

5 ایده تفریح در ویلا رامسر

تجربه خرید

شاید برایتان مهم نباشد که حین سفر به شمال کشور به خصوص رامسر خرید کنید اما خوب است بدانید که قیمت پوشاک در شمال ایران نسبت به سایر شهرها ارزان‌تر است. در نتیجه اگر زمان کافی دارید، شاید بهتر باشد که سری به مراکز خرید رامسر هم بزنید. بعضی مراکز خرید مانند مرکز خرید مروارید سبز و مرکز خرید آرامش رامسر، تجربه لذت خرید ارزان و متنوع را برایتان رقم خواهد زد.

توجه داشته باشید که هر دو مرکز خرید نامبرده در مرکز شهر قرار دارند و شما می‌توانید بعد از خرید از جاذبه‌هایی مانند بلوار معلم نیز دیدن کنید.

همچنین می‌توانید به بازارهای سنتی این شهر بروید و با خرید اقلام خوراکی مانند سبزی تازه، انواع ترشی‌ها، لبنیات محلی و ماهی‌های دریایی یک تجربه بی‌نظیر برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. قطعا تجربه‌ای که در بازارهای سنتی خواهید داشت، شما را با فرهنگ مردم شمال آشنا خواهد کرد و می‌توانید ارتباط بهتری با جامعه محلی شهر رامسر بگیرید.

رامسر، شهر رنگین‌کمانی شمال

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا رامسر همیشه و در تمام فصل‌های سال شلوغ و پر از مسافر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رامسر برای هر سبک و سلیقه‌ای تفریحات مخصوص به خودش را دارد. از پیر تا جوان در هر سن و سالی که باشید، می‌توانید تفریحاتی را متناسب با سلیقه خودتان شناسایی کنید و در هوای بی‌نظیر این شهر پاک شمالی از آن لذت ببرید. در این مطلب سعی کردیم تا دسته بندی قابل قبولی برای تفریح در رامسر ارائه کنیم و شما را اندکی با فضای جذاب این شهر آشنا کنیم. پیشنهاد می‌شود برای استفاده بهینه از تایم کوتاه سفر به رامسر، قبل از آغاز سفر اقدام به اجاره ویلا علی بابا در شهر رامسر کنید تا بتوانید به بهترین نحوه از سفر خود لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *