تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, کیش, معرفی تور

قبل از خرید تور کیش لحظه آخری حتما بخوانید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به هر گوشه از ایران به دلیل تنوع بسیار بالا در شرایط اقلیمی و وجود بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی مزایای خاص خودش را دارد، اما جزیره زیبای کیش از این نظر جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. به همین دلیل در تمام طول سال گردشگرانی از اقصی نقاط کشورمان به شیوه های مختلف به آن سفر می کنند. خرید تور کیش لحظه آخری یکی از شیوه های پرطرفدار برای سفر به این جزیره می باشد که مزایا و محدودیت هایی دارد که عدم توجه به آنها می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. سایت خرید آنلاین تور رسپینا24 در ادامه به مهم ترین نکاتی که باید در خرید تورهای لحظه آخری کیش به آن توجه داشته باشید اشاره خواهد نمود.

چرا خرید تور لحظه آخری کیش؟

تورهای ارائه شده برای کیش را می توان با توجه به نوع پرواز آنها به دو گروه تورهای چارتری و سیستمی تقسیم بندی کرد. به عنوان مثال، اگر با خرید تور، بلیط هواپیما تهران کیش چارتری ارائه میشود، این تورها از قوانین بلیط های چارتر تبعیت می کنند و برای بلیط های سیستمی نیز به همین صورت قوانین تغییر خواهد کرد. در برخی از شرایط ممکن است بلیط های چارتری منتهی به کیش تا لحظات نزدیک به پرواز به فروش نرسند و به همین دلیل با کاهش قیمت زیادی مواجه خواهند شد. تورهایی که چنین بلیط هایی را ارائه میدهند، تحت عنوان تور لحظه آخری به فروش می رسند که تفاوت قیمت زیادی با سایر تورها دارند.

مهم ترین دلیلی که اغلب افراد به دنبال خرید این گروه از تورها هستند، ارزان بودن قیمت آنها می باشد، اما توجه داشته باشید که این تورها بسیار اندک بوده و برای خریدشان باید سرعت عمل بالایی داشته باشید.

خرید تور کیش لحظه آخری


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

معایب تور کیش لحظه آخری

علیرغم قیمت ارزان تورهای لحظه آخری کیش، در بسیاری از مواقع بهتر است از خرید آنها صرف نظر کنید. دلایل زیادی برای عدم خرید تور لحظه آخری وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

شرایط استرداد تور کیش

از مهم ترین و اصلی ترین محدودیت های موجود در تورهای لحظه آخری، شرایط استرداد آنها می باشد. با توجه به اینکه پروازهای چارتری اغلب غیر قابل استرداد می باشند، لذا نمی توان تور را کنسل کرد و با تغییر برنامه سفر ضرر مالی زیادی را به همراه دارد. توجه داشته باشید که با کنسل نشدن تور، در واقع باعث میشود تا هزینه پرواز و رزرو هتل کیش که برای مدت زمان سفر شما انجام شده است، قابل برگشت نباشد. لذا نباید تنها ارزان بودن تور را ملاک برای انتخابشان در نظر بگیرید. تورهای لحظه آخری یکی از بهترین گزینه ها برای افرادیست که از برنامه سفر خود اطمینان صد در صد دارند.

قیمت تور کیش برای کودکان

از دیگر معایب تور کیش لحظه آخری می توان به قیمت آنها برای کودکان اشاره نمود. بر اساس قوانین تعریف شده برای پروازهای چارتر، بلیط کودکان و بزرگسالان یکسان محاسبه میشود. در نتیجه اگر تورهای چارتری را انتخاب کنید، تنها تفاوت در قیمت تور کودکان و بزرگسالان در تخفیف های ارائه شده توسط هتل ها می باشد.

چطور تور ارزان کیش بخریم؟

با توجه به محدودیت هایی که در تورهای لحظه آخری وجود دارد، ممکن است این سوال برایتان بوجود آید که چطور می توان تور را ارزان خرید اما لحظه آخری نباشد؟ برای خرید تورهای ارزان قیمت کیش از هر نقطه از کشورمان لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

تور کیش با پرواز سیستمی بخرید

یکی از تصورات اشتباهی که اغلب افراد درباره پروازهای چارتری دارند، ارزان بودن آنها نسبت به پروازهای سیستمی می باشد. واقعیت این است که پروازهای چارتری همیشه ارزان تر از سیستمی نمی باشند، در نتیجه ممکن است تور کیش چارتری تفاوت قیمت زیادی با سایر تورها نداشته باشد. این مسئله مخصوصا در سفرهای خانوادگی که کودکان همراهتان می باشند از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر تفاوت قیمت تورهایی که پرواز آنها سیستمی می باشد، شرایط استرداد بلیط نیز تاثیر زیادی بر کاهش ضررهای مالی در صورت تغییر برنامه سفر دارد.

به قیمت هتل برای کودکان توجه کنید

علاوه بر دقت در نوع بلیط پرواز و تفاوت هایی که در قیمت بلیط کودکان با بزرگسالان وجود دارد، لازم است به شرایط هتل ها نیز در این زمینه توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که هر یک از هتل ها قوانین متفاوتی برای محاسبه قیمت اقامت کودکان و بزرگسالان در شرایط سنی مختلف دارند. به عنوان مثال، ممکن است هتل مورد نظر شما هزینه اقامت کودکان زیر 8 سال را نیم بها محاسبه کند و سایر هتل ها این شرایط را برای کودکان زیر 12 ارائه دهند. در نتیجه می توان تورهایی که هتل های گروه دوم را ارائه می دهند را با قیمت ارزان تری برای سفرهای خانوادگی خرید.

خرید تور کیش لحظه آخری

تور را در زمان مناسب بخرید

تاثیر زمان سفر بر قیمت تورها و سایر خدمات گردشگری مسئله ای غیر قابل انکار می باشد. به طوریکه در روزهای پیک سفر با افزایش قیمت بلیط پرواز و هتل ها در مقصد مورد نظر مواجه خواهید شد. افراد حرفه ای از این شرایط به نفع خودشان استفاده می کنند و در بازه ای خارج از پیک تور ارزان کیش را با بهترین پروازها و هتل های لوکس رزرو می کنند. به عنوان مثال، برای خرید تور ارزان کیش تعطیلات نوروز، پاییز و زمستان زمان مناسبی نخواهد بود و در مقابل می توان در تابستان سفر ارزانی را تجربه کرد.

تور لحظه آخری کیش را هوشمندانه بخرید

علیرغم وجود محدودیت هایی که برای تورهای لحظه آخری وجود دارد، با کمی دقت و جستجو و مقایسه می توان با خرید این تورها سفری کاملا ارزان را تجربه کرد. در مرحله اول باید از برنامه سفرتان مطمئن باشید و چمدان و کوله بار سفرتان آماده باشد تا به محض برخورد با این تورها سفر را شروع کنید. علاوه براین، اگر همسفرهایتان کودکان نمی باشند، با خیال آسوده می توانید این تورها را انتخاب نمایید.

رسپینا24 یکی از جامع ترین سامانه های ارائه دهنده امکان رزرو آنلاین تور داخلی و خارجی می باشد که شرایطی را فراهم می کند تا تصمیم گیرنده نهایی در انتخاب نوع سفر (هوایی یا زمینی)، تعداد روزهای سفر و همچنین هتل و محل اقامت، مسافر می باشد. با این سامانه می توان انواع تور لحظه آخری چارتر و سیستمی کیش و سایر مقاصد را با جستجو و مقایسه شرایط آن با سایر تورها انتخاب و بهترین گزینه را خریداری کنید. لازم به ذکر است که تمام خدمات ارائه شده توسط این سامانه از قبیل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، خرید بلیط اتوبوس، خرید بلیط قطار داخلی و خارجی و تورهای داخلی و خارجی دارای امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته می باشد. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید…


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. سیما

    تا حالا تور لحظه آخری نگرفته بودم. اینکه همش باید سرچ کنی یکمی استرس آوره اما از آخر ارزششو داشت. سفرم خیلی ارزون در اومد.

  2. محبوب

    ترجیح میدم با خیال راحت تور بخرمو چندروز قبلش وقت داشته باشم که کارامو برنامه ریزی کنم.

  3. samaneh

    یک عمر اشتباه می رفتم کیش! خیلی لحظه آخری به صرفه تره.

  4. mahsa

    واقعا تاثیر زیادی تو هزینه داره. ولی اگر وسواس برنامه ریزی دارید همون بهتر که تور معمولی بگیرین.

  5. samadi

    خیلی هم عالی

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *