تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
هرمزگان

جاذبه های دیدنی شهرستان بشاگرد | Bashagard 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاهای دیدنی بشاگرد

شهرستان بشاگرد با جمعیت ۴۰هزارنفر از شرق به سیستان وبلوچستان -شمال به استان کرمان -غرب به میناب وجنوب به دریایی عمان وشهرستان جاسک منتهی میشود این شهرستان با وسعت ۱۲هزارکیلومترمربع  و۴۵۰روستای کوچک وبزرگ درجنوب شرقی استان هرمزگان واقع شده است . این شهرستان باداشتن اثار تاریخی و جاذبه های گردشگری همه ساله در ایام نوروز پذیرای تعدادی زیادی از گردشگران نوروزی است . در ادامه مطلب همراه تاپ تراول باشید تا با جاهای دیدنی بشاگرد بیشتر آشنا شوید.

امامزاده سید نجم الدین (ع)

امامزاده سید نجم الدین از نوادگان امام سجاد (ع) است و بارگاه این سید پاک در روستایی به نام “درکلاهو” در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد و در ۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد، شهر سردشت است.همه ساله شمار زیادی از مردم شهرستان بشاگرد و دیگر شهرستانهای استان سال جدید را در کنار بارگاه امامزاده سید نجم الدین (ع) آغاز می کنند.جاهای دیدنی بشاگرد

رودخانه انگهران

یکی دیگر از جاذبه هایی که شهرستان بشاگرد را به یک شهرستان زیبا تبدیل می کند وجود رودخانه های فصلی، دائمی، پرآب و زیبا است، که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی مخصوصا در ایام نوروز می باشد.بسیاری از مسافران در سفر به بشاگرد، چند ساعتی را در کنار رودخانه های این شهرستان می گذرانند و به صدای این رودخانه گوش فرا می دهند و به این ترتیب، آمدن به کنار رودخانه های بشاگرد موجب کسب آرامش و انرژی از این طبیعت زیبا می شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آبشار بابک

شهرستان بشاگرد دارای آبشارها و چشمه های طبیعی بسیاری است که معروف ترین آبشار این شهرستان آبشار بابک نام دارد.آبشار بابک زیباترین و پرآب ترین آبشار بشاگرد نیز به حساب می آید و ارتفاع این آبشار بیش از ۳ متر است.این مکان گردشگری در روزهای تعطیل و ایام نوروز میزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران هموطنمان است.

شهر جم

شهر جم یکی از مناطق بسیار زیبای مرکز شهرستان بشاگرد می باشد.بخاطر انبوه بودن درختان میوه جم یا ( جمبو)، این مکان به شهر جم معروف است، جم یا جمبو نام درخت میوه دار و همیشه سبزی است که در شهرها و مناطق ساحلی جنوب ایران می‌ روید. نام این درخت در ایران برگرفته از نام هندی آن است و میوه این درخت بسیار خوشمزه است.جاهای دیدنی بشاگرد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *