تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

از لحظه خرید بلیط تا پیاده شدن از هواپیما 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

برای همه ما سفرهای هوایی تجربه ای جذاب، هیجان انگیز و دلنشین است. خیلی از افراد برای سفرهای خود ترجیح می دهند هواپیما را انتخاب کنند. مدتهای مدیدی است که هواپیما به عنوان یکی از سریعترین وسایل نقلیه در جهان مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

اولین کاری که برای یک سفر هوایی لازم الاجراست، خرید بلیط هواپیما می باشد. به منظور خرید بلیط هواپیما داخلی به آسانی می توانید از سایت گردشگری تیک بان اقدام به خرید و رزرو بلیط هواپیما نمایید. در این مرحله رعایت نکاتی از رزرو تا سوار شدن هواپیما برای داشتن سفری لذت بخش الزامی می باشد.

خرید بلیط هواپیما

نحوه خرید بلیط هواپیما داخلی

بهترین روش خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی مراجعه به سایت تیک بان می باشد. با ورود به صفحه تیک بان و انتخاب گزینه بلیط هواپیما داخلی در قسمت سربرگ با کامل کردن اطلاعات می توانید به فهرست جامعی از انواع قیمت بلیط هواپیما به مقصد خود دست پیدا می کنید. به راحتی در عرض چند لحظه کوتاه می توانید بهترین گزینه را انتخاب و با پرداخت کارت شتاب به نام خود رزرو کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بعد از خرید بلیط می توانید نسخه آن را از ایمیل خود دانلود کرده و سپس پرینت بگیرید. به همین راحتی بدون صرف هزینه می توانید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خریداری نمایید.

 

نکاتی که باید رعایت کنید

  • در هنگام سوار شدن به هواپیما سعی کنید زودتر از زمان پرواز در فرودگاه حاضر شوید. در پروازهای داخلی معمولا یک ساعت قبل از پرواز باید در فرودگاه حضور پیدا کنید. عدم حضور شما موجب می شود تا از پرواز جا بمانید.
  • در هنگام ورود به فرودگاه کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.
  • به مقدار بار مجاز خود دقت کنید. در بعضی ایرلاین ها قوانین حمل بار کمی متفاوت می باشد. بهتر است قبل از پرواز این قسمت را مطالعه کنید. در پروازهای داخلی مجاز به حمل بار بین 20 تا 30 سی کیلوگرم بسته به قوانین ایرلاین مورد نظر می باشید.
  • کارت پرواز را در فرودگاه از مسئولان گیت دریافت کرده و تا سوار شدن به هواپیما نزد خود نگه دارید. از تحویل بار مسافران دیگر خودداری کنید.
  • در هنگام سوار شدن هواپیما به تذکرات مهمانداران توجه کنید. روی صندلی خود بنشینید و بار دستی و کیف خود را در کابین بالای سر خود جای دهید. اگر پرواز شما طولانی است سعی کنید خود را با کارهایی مانند خواندن کتاب، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی سرگرم کنید.
  • اگر کودک به همراه دارید، او را سرگرم کرده و از گریه و سر و صدای او جلوگیری کنید. سعی کنید خوراکی های مورد علاقه کودک رابه همراه داشته باشید.
  • اگر بیماری خاصی دارید که پرواز برای شما خطرناک است، حتما قبل از پرواز مجوز پزشکی دریافت کنید. واحد پزشکی شرکت هواپیمایی مجوز پرواز را برای این دسته از افراد صادر می کند.
  • بیماران مبتلا به عفونت های حاد، بیمارانی که نیاز به همراه دارند، بیمارانی که موجب آزار دیگران می شوند و افرادی که در طی پرواز بیماری آنها تشدید می گردد، نیاز به مجوز پزشکی دارند.
  • زنان باردار با ارائه مدرک پزشکی از طرف متخصص زنان و زایمان تا هفته 36 بارداری مجاز به پرواز هستند.
  • در طول پرواز آب زیاد بنوشید . از غذاهای سبک و ساده استفاده کنید. برای جلوگیری از ورم پاها، آنها را حرکت دهید. سعی کنید در همان حال که نشسته اید کمی حرکت کنید. بلند صحبت نکنید و مزاحم بقیه افراد نشوید. اضطراب و نگرانی را از خود دور کنید. در صورت ضعف و سرگیجه کمی نوشیدنی شیرین بخورید و فقط در صورت لزوم مهمانداران را صدا بزنید.

  • بعد از پیاده شدن از هواپیما نوبت تحویل بار و چمدانها می رسد. از روی نوار نقاله چمدان خود را با توجه به شماره آن که مطابق با شماره روی نوار متصل شده روی بلیط است، چک کرده و بردارید.

چنانچه مایل به رزرو هتل هستید بهترین روش اینست که قبل از سفر از سایت تیک بان هتل دلخواه خود را رزرو نمایید. تیک با باهمکاری 900 ایرلاین داخلی و خارجی انواع بلیط ارزان هواپیما را به آسانی در دسترس شما قرار می دهد و با انواع هتل های لوکس و ارزان قیمت طرف قرارداد است. با تیک بان سفری دلنشین و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۳

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *