تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش, معرفی تور

بهترین زمان برای خرید تور کیش کدام فصل است ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین زمان برای خرید تور کیش

دز این مقاله از معرفی تور های داخلی درباره بهترین زمان برای خرید تور کیش یا بهترین زمان برای سفر به کیش سخن خواهیم گفت . پس اگر به دنبال مناسب ترین زمان برای رزرو تو کیش چه از نظر ارزانی , خلوت بودن و مناسب بودن آب و هوا تا آخر این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

مختصری درباره جزیره کیش بدانید :

یکی از جزیره های زیبا و دیدنی استان هرمزگان و دریای خلیج فارس می باشد که سالانه گردشگران زیادی برای خوش گذارنی و تفریح به جزیره سفر زیبا سفر می کنند به همین منظور به غیر از جاذبه های طبیعی و تاریخی کیش مکان های دیدنی زیادی برای جذب گردشگر در این جزیره احداث شده است . از نظر لحاظ موقعیت جغرافیایی جزیره کیش از شمال به ایران و از شرق به تنگه هرمز و از جنوب با کشور امارات محتده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می شود


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جزیره کیش یکی از جزیره های زیبای ایران می باشد که منطقه آزاد قرار گرفته و دارای طبیعتی زیبا و سواحل آرام بخش است که یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران در ایام تعطیل است و این جذب مسافر در این جزیره باعث افزایش درآمد سالانه این جزیره برای کشور شده است که در صنعت توریست بسیار با اهمیت است و باعث می شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا مکانهای دیگر ایران نیز همانند این جزیره ها روند گردشگری در آنها افزایش یابد. به همین منظور بر آن آمدیم برای آن دسته از افرادی که قصد خرید تور کیش را دارند بهترین زمان برای سفر به کیش قرار دهیم تا از سفر خود به این جزیره زیبا نهایت اسفاده را ببرند.

بهترین فصل برای خرید تور کیش از لحاظ وضعیت آب و هوا 

وضعیت جوی در جزیره کیش گرم و مرطوب بوده و که دارای تابستان های گرم و شرجی است از همین رو بهترین زمان برای رزرو تور کیش فصل های پاییز و زمستان که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.  آب و هوای جزیره تحت تأثیر توده‌های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار داشته و به شکل کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق می‌افتد.

از آنجایی که وضعیت آب و هوای کیش تمیز و پاک است به همین خاطر هوای جزیره کیش دارای درصد بالای اکسیژن است که مانع از خستگی گردشگران، حتی پس از ساعت ها تفریح و گشت و گذار می شود. بیشتر گردشگران، زمستان کیش را ترجیح می دهند؛ اما آب و هوای کیش در هر فصل تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد را برای گردشگران به ارمغان می آورد. برای سفر به کیش تردید نکنید و در هر فصلی قرار دارید از زیبایی فوق العاده جزیره در آن فصل بهره مند شوید!

بهترین زمان برای خرید تور کیش

وضعیت آب و هوای بهار و تابستان کیش

 در اوایل بهار می توان هوای خنک و رطوبت نسبتا پایین را احساس کرد. نسیم مطلوبی که از سمت دریا می وزد حس خنکی و شادابی دوباره را به گردشگران می دهد.

هوای کیش در اواسط خردادماه رو به گرمی می رود و این گرما در تابستان به اوج خود می رسد. اگر در جستجوی آب و هوای گرم و بهره مندی از گرمای خورشید هستید بهترین زمان سفر به این جزیره، تابستان است. کیش در تابستان روزهای گرمی را تجربه می کند. اما حتی گرمای تابستان هم مانع سفر گردشگران به سواحل نقره ای نمی شود. امکانات موجود در جزیره باعث شده است تا در گرم ترین روزهای سال نیز بتوان مدت زیادی در بازارهای خرید و اماکن عمومی به گشت و گذار پرداخت.

آب و هوای کیش در پاییز و زمستان 

در پاییز و زمستان انتظارها به سر می رسد و جزیره شاهد تعداد بیشمار گردشگر است. در پاییز از شدت گرما کاسته می شود و از نیمه دوم آبان ماه، آب و هوای کیش بسیار مطلوب است.

جزیره در پاییز شاهد باران های تند و رگبارهای کوتاه است. برای سفر به جزیره پرطرفدار آب های نیلگون خلیج فارس در زمستان تردید نکنید! در زمستان از هوای معتدل و بی نظیر کیش حیرت خواهید کرد. کیش یکی از بهترین گزینه های سفر در بهمن و اسفند است. جزیره بی نظیر کیش، در زمستان بی نظیرتر از هر زمان دیگری می شود. در ماه دی و بهمن آب و هوای کیش مطلوب است. دمای ثبت شده در این ماه 27 درجه سانتیگراد است و بارندگی هر ماه حدوداً به 21 میلیمتر می رسد.

بهترین زمان از نظر خلوت بودن و مناسب بودن هزینه سفر

توصیه می‌کنیم اسفند ماه را برای خرید تور کیش انتخاب کنید؛ زیرا در این فصل معمولا هم جزیره خلوت بوده، هم هوای جزیره مطلوب است و هم معمولا تورهای کیش ارزان‌ تر نست به ماه های دیگر ارائه می‌شود.

برای اینکه سفر یارزان به کیش داشته باشید حتما وسط هفته به این جزیره سفر کنید؛ ممکن است با این کار برنامه‌ های ویژه و شاد آخر هفته کیش را از دست بدهید؛ اما در روزهای وسط هفته هم جزیره خلوت‌ تر است و هم در حدود ۳۰ درصد در هزینه‌ های سفر شما صرفه‌ جویی می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است در صورتی که می‌خواهید از تفریحات دریایی مانند شاتل، بانانا، غواصی، قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی استفاده کنید، حتما در زمانی سفر کنید که مطمئن هستید دریا طوفانی نیست؛ برای اطمینان از این موضوع قبل از سفر خود سرعت وزش باد را در روزهایی که در کیش هستید، کنترل کنید.

بهترین زمان برای خرید تور کیش
بهترین زمان برای خرید تور کیش

مقالات بیشتر درباره کیش بخوانید :


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *