تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایتالیا, غذاهای ایرانی

لذیذترین غذاهای سیسیلی که حتما باید امتحان کنید | Sicily 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

سیسیل (به ایتالیایی: Sicilia) نام بزرگ‌ترین جزیره در دریای مدیترانه است که یک ناحیه خودمختار از کشور ایتالیا را تشکیل می‌دهد. سیسیل پنج میلیون نفر جمعیت و ۲۵٬۷۱۱ کیلومتر مربع مساحت دارد.

تصاویری که معمولا در هنگام فکر کردن به جزیره سیسیل به ذهن می آیند، تاریخ غنی آن، سواحل خیره کننده، لیمونادهای تازه و پاستاهای معروف آن است. اگرچه، غذاهای سیسیلی خوشمزه بسیاری وجود دارد. در اینجا ما برخی از غذاهای خوشمزه سیسیلی را به شما معرفی می کنیم.

کانولی – Cannoli

بسیاری از مردم فکر می کنند کانولی یک غذای ایتالیایی است، اما در واقع غذایی از جزیره سیسیل است. کانولی (Cannoli) یک پوسته لوله ای شکل پر شده از پنیر ریکوتا شیرین (یک نوع پنیر نرم ایتالیایی) است. اگرچه کانولی سیسیلی پرزرق و برق نیست، اما عطر و طعم آن با شما صحبت می کند. هرگز کانولی هایی که قبلا درست شده اند و پشت ویترین ها هستند را خریداری نکنید. معمولا، زمانی که شما کانولی سفارش می دهید کانولی شما با پنیر ریکوتای تازه تهیه و سرو می شود تا نان لوله ای آن کاملا ترد باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

فروتا مارتورانا – Frutta Martorana

فروتا مارتورانا (Frutta Martorana) شیرینی های خوشمزه ای هستند که با مارزپان (ترکیبی از بادام زمینی، شکر و سفیده تخم مرغ) تهیه شده اند و به شکل میوه های مختلف شکل می گیرند. از آنجایی که مارزپان از بادام تهیه می شود، یک میان وعده کامل برای افرادی است که در رژیم غذایی بدون گلوتن قرار دارند. عطر و طعم و بافت این شیرینی ها فوق العاده است. خوشبختانه، سیسیلی ها در تهیه این شیرینی ها ماهر هستند. طعم این شیرینی ها یکی از بهترین طعم های بادام با شیرینی کم و بافتی نرم است.

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

آرانچینه – Arancine   

توپ های برنجی سرخ شده خوشمزه که طعم آن بی نظیر است. آرانچینه (Arancine) توپ های برنجی با پوشش نان است که با مجموعه ای از مواد مختلف پر می شوند اما اغلب این مواد گوشت و سس گوجه فرنگی یا ژامبون و موتزارلا هستند. این غذا ترکیبی کامل از بافت و عطر و طعم فوق العاده است. بعضی از مکان ها به جای سرخ کردن آن را کباب می کنند، که گزینه ای بسیار سالم تر است. آرانچینه را می توانید در اکثر نانوایی ها و حتی در خیابان ها پیدا کنید.

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

اسفینچونه – Sfincione

اسفینچونه (Sfincione) به عنوان پیتزای سیسیلی شناخته می شود، این غذای سیسیلی دارای پوسته نرم و کرکی است، بر خلاف پوسته نازک نوع ایتالیایی آن.  یک اسفینچونه معمول پوسته ای مستطیلی عمیق و ضخیم و نرم دارد که با سس گوجه فرنگی، ساردین ها، گیاهان، پنیر و پیاز بر روی آن ها پوشانده می شود. بعضی از مکان ها سس گوجه فرنگی را در بالای مواد دیگر می ریزند تا ان پیتزا ترد باقی بماند.

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

بریوشه کن ژلاتو – Brioche con Gelato

یکی از بهترین میان وعده های تابستانی سیسیلی، بریوشه کن ژلاتو (brioche con gelato) است. این ساندویچ بستنی فوق العاده باعث می شود بستنی و کوکی های سنتی را از یاد ببرید. نان بریوشه سبک و نرم است اما به اندازه کافی نیز محکم است که بتواند بستنی را نگه دارد. مراقب باشید اولین باری که میخواهید بریوشه را امتحان کنید قطعا بستنی از داخل نان آن بیرون میریزد. هترین روش خوردن آن این است که گازهای کوچک بزنید و اطراف آن را با زبان جمع کنید و از خوردن این بستنی فوق العاده لذت ببرید!

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

پانی کا مئوسا – Pani Ca Meusa

پتنی کا مئوسا () یک غذای خیابانی است که می توانید در گوشه و کنار اکثر مکان های سیسیل پیدا کنید. این غذا یک نان پر شده با طحال و جگر بره است. گوشت این غذا در چربی خود گوشت پخته می شود و بعد از مدتی در داخل روغن خود باقی می ماند تا زمانی که مردم آن را سفارش دهند و به همین دلیل عطر و طعمی دلپذیر به خود می گیرد. این ساندویچ معمولا با لیمو یا پنیر موتزارلا سرو می شود.

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

کاپوناتا – Caponata

کاپوناتا (caponata) یکی دیگر از دستور غذایی های فوق العاده ای است که توسط اعراب به سیسیل وارد شد و عمدتا از بادمجان تهیه می شود. بسته به مناطق سیسیل، مواد مختلفی برای آن استفاده می شود. این غذای سیسیلی دارای طعم کمی تلخ است. این غذای خوشمزه به عنوان غذای اصلی و یا به عنوان پیش غذا فوق العاده است. همچنین برای یک وعده تابستانی عالی می توان نوع سرد شده آن را امتحان کرد. برای داشتن طعمی بهتر، می توانید مقدار کمی شکلات تیره را روی آن بریزید.

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی
خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *