تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, هلند

گذراندن یک روز فوق العاده در آمستردام | Amsterdam 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به آمستردام

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره سفر به آمستردام ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

آمستردام به طور گسترده یکی از پایتخت های فرقه ای در جهان در نظر گرفته شده است، اما این شهر منحصر به فرد بسیار فراتر از کافه ها و بارها است. یک روز کامل در پایتخت هلند شامل دوچرخه سواری در میان خیابان ها و پارک های آن، توقف برای کشف شگفتی های معماری پنهان و لذت بردن از غذاها و خوراکی های محلی لذیذ آن است.

صبح

آمستردام یکی از شهرهای دوستدار دوچرخه سواری در جهان است و میتوان منظره های بی نظیر آن را با دوچرخه سواری کشف کرد. به پارک وندل (Vondelpark) ، واحه شهری آمستردام بروید و راه خود را از میان جمعیت، آبراه های بی نظیر گذشته و مجسمه های بی انتهای ایجاد شده توسط هنرمندان مشهور از جمله پابلو پیکاسو و نلسون کارریلو ادامه دهید.

سفر به آمستردام
سفر به آمستردام
سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

مطمئن شوید که در د واسرت (De Wasserette) برای قهوه و wentelteefjes (تست فرانسوی) با میوه های تابستانی توقف داشته باشید. این کافه باحال و دنج برای جوانان آمستردامی بسیار پرطرفدار است و برای تماشای مردم عالی است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
سفر به آمستردام
سفر به آمستردام
سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

بعد از ظهر

در بخش جنوبی بمانید و راه خود را به سمت موزه ملی آمستردام (Rijksmuseum) ادامه دهید، این موزه شاید محبوب ترین موزه اختصاص داده شده به هنر و تاریخ هلندی شامل بزرگان مانند Rembrandt و Vermeer باشد.

سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

در اطراف کانال های تاریخی که حال و هوای شهر را منحصر به فرد کرده اند بگردید، اما مراقب باشید که دوچرخه شما یکی از 12،000 دوچرخه ای نباشد که هر سال از آبراه ها بیرون می آورند!

سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

برای امتحان کردن پنیر، میگو و کوفته های سوخاری شده در فروشگاه های هولکامپ (Patisserie Holtkamp) توقف کنید و یا اگر احساس ماجراجویی دارید، برای امتحان کردن شاه ماهی خام که در غرفه های خیابان های سراسر شهر فروخته می شوند سر بزنید، که به طور سنتی با پیاز خام و یک مقدار خیارشور سرو می شوند.

سفر به آمستردام
سفر به آمستردام
سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

به کلیسای اود کرک (Oude Kerk) در قلب منطقه رد لایت (Red Light) آمستردام بروید. قدیمی ترین حومه شهر، که از هنرمندان بین المللی برای همکاری در ساخت و سازهای پیچیده در دیوارهای مقدس، استقبال می کند.

منطقه ردلایت با مجسمه ها و تندیس هایی که زندگی در این بخش بحث برانگیز شهر را نشان می دهد پر شده است. حتما به تصاویر برنزی که در داخل سنگ فرش ها پنهان شده نگاه کنید؛ آنها توسط یک هنرمند ناشناخته اهدا شده اند.

سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

شب

هیچ سفری به آمستردام بدون آشنایی با بعضی از مردم محلی آن کامل نیست. با شهرت خود را به عنوان یکی از لیبرال ترین شهرهای جهان، مردم آن اکثرا صمیمی و دارای رفتاری دوستانه هستند و معمولا از گفتگو با بازدید کنندگان خوشحال می شوند.

آمستردام نیز مانند بسیاری از شهرهای شناخته شده دیگر جهان، با تب و تاب تولید شراب محلی روبه رو است و تعداد زیادی فروشگاههای شراب، اتاق های تست شراب و بارهای فوق العاده در کنار کانال های آب است. به t Smalle بروید، یک کافه در آمستردام با پنجره های شیشه ای طرحدار و دیزاین چوبی باشکوه، بسیار عالی برای تماشای غروب آفتاب به همره غذا و نوشیدنی تازه.

سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

به دنبال محلی مناسب برای اقامت خود هستید؟

هتل دابل تری بای هیلتون آمستردام سنترال استیشن

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

هتل دابل تری در بهترین نقطه در مرکز قرار گرفته است، فقط یک پیاده روی کوتاه از ترمینال یورواستار و کانال های آمستردام. یک اتاق مشرف به آب درخواست کنید و حتما از تراس پشت بام استفاده کنید، مکانی سرگرم کننده و عای برای کوکتل شب قبل از رفتن به شهر و جستجو و ماجراجویی در آن.

سفر به آمستردام
سفر به آمستردام

اطلاعات بیشتر:

4 Oosterdoksstraat, Amsterdam-Centrum Amsterdam, 1011 DK, The Netherlands

+31205300800

Visit website

Visit Facebook page

از طریق لینک زیر می توانید اتاق خود را رزرو کنید:

BOOK NOW


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *