تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

چرا سنگاپور شادترین کشور در آسیا است ؟ | Singapore 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شادترین کشور آسیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره شادترین کشور آسیا ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

سنگاپور بر اساس گزارش سالانه جهانی شادی که توسط سازمان ملل متحد ارائه شده است، به عنوان شادترین کشور آسیا و همچنین به عنوان 26 امین کشور شاد جهان شناخته شده است. در ادامه در مورد آنچه که سنگاپور را شادتر و زندگی در آن را لذتبخش تر از کشورهای آسیایی همسایه کرده است، صحبت خواهیم کرد.

گزارش جهانی شادی رتبه بندی های خود را از طریق سوالاتی با استفاده از ارزیابی عوامل زندگی، تعیین می کند. 6 شاخص کلیدی مورد استفاده عبارتند از تولید ناخالص داخلی، امید به زندگی سالم، آزادی، سخاوت، حمایت اجتماعی و فقدان فساد در هر دو گروه تجارت و دولت. به عنوان کشوری که به خاطر هزینه های بالای زندگی در آن بسیار معروف است، شاید شاد بودن در سنگاپور بیشتر از شیوه زندگی شهروندان به عوامل فرهنگی وابسته است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
شادترین کشور آسیا
شادترین کشور آسیا

یک عنصر متمایز جامعه سنگاپور این است که بسیار متنوع است، جامعه سنگاپوری عمدتا از قومی چینی، مالایی و سرخپوستان تشکیل شده است. سنگاپور همچنین تعداد زیادی از مهاجران را جذب می کند؛ مطالعات نشان می دهد که تقریبا 40 درصد از کل جمعیت آن خارجی هستند. این ترکیب منجر به ایجاد قوی چند فرهنگی در جامعه سنگاپور شده است. یک مطالعه انجام شده در سال 2016 نشان داد که سنگاپوری ها بر زندگی با آرمان های چند فرهنگی و حمایت از ارزش های چند فرهنگی تمرکز می کنند.

شادترین کشور آسیا
شادترین کشور آسیا

البته، تنوع فرهنگی به طور خودکار به شادی یک جامعه منجر نمی شود؛ دنیای امروز هیچ کمبودی به عنوان نمونه از زمانیکه تنوع ها باعث ایجاد تنش و ناآرامی شدید می شوند، ندارد. با این حال، در سنگاپور، این تنوع، همان چیزی است که شهر بر پایه آن شکل گرفته است  و در نهایت به نظر می رسد که به خوبی در کشور اداره می شوند.

یکی دیگر از عناصر جامعه سنگاپور که تحلیلگران اغلب می گویند که باعث خوشبختی و شادی جامعه است، تاکید سنگاپوری ها بر اهمیت خانواده است. بنیانگذار و نخست وزیر سنگاپور به مدت 31 سال، لی کوان یو، در کتاب خود از جهان سوم به جهان اول، نوشت: “سنگاپور به قدرت و تاثیر و نفوذ خانواده برای منظم نگه داشتن جامعه وابسته است و فرهنگ صرفه جویی، کار سخت، ، تقوا، احترام به بزرگان و تحصیل و یادگیری را حفظ می کند “. اگرچه این ارزشها چند دهه پیش مشخص شد، میراث ماندگار لی کوان یو به این معنی است که بسیاری از سنگاپوری ها همچنان این ارزشها را به عنوان اصول هدایت استفاده می کنند.

شادترین کشور آسیا
شادترین کشور آسیا

تحلیلگران همچنین با مقایسه فاکتورهای مشترک میان برخی از کشورهای دیگر با رتبه بالا در جهان، سعی در کشف راز خوشبختی سنگاپور داشتند. پس از انتشار گزارش سالانه شادی 2017، دن بوتنر، خبرنگار ملی جغرافی، بر اینکه سه کشور از شادترین کشورها از مناطق مختلف جهان چه چیز مشترکی دارند، متمرکز شد. آنچه که او پیدا کرد این بود که مردم کاستاریکا، دانمارک و سنگاپور همه احساس امنیت و حس عمیق هدف داشتن برای آینده را دارند و بهترین عملکرد خود را برای دوری از استرس و افزایش لذت و شادی انجام می دهند.

البته سنگاپور، مانند هر کشور دیگری در جهان کامل نیست. با این وجود این کیفیت ها و ویژگیهایی که سنگاپور را متمایز کرده است می تواند در سراسر جهان عنوان شود و جوامع دیگر نیز این عوامل را فرابگیرند.

ویدئویی از شهر زیبای سنگاپور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *