تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, اصفهان, ایران

هتل های ارزان و خوب اصفهان کدامند؟ (قسمت اول) 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل های ارزان اصفهان کدامند ؟

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با هتل های ارزان اصفهان و رزرو هتل در اصفهان آشناخواهیم کرد .

یکی از شهرهای مهم گردشگری در ایران که هر ساله دارای گردشگران بیشماری است که برای دیدن مکانهای تاریخی و فوق العاده آن به ایران سفر می کنند ، شهر اصفهان است . اصفهان یکی از قطب های بزرگ جذب توریست در ایران با بالاترین میزان جذب گردشگر در کشور و یکی از شهرهای مهم تاریخی کشور می باشد. این شهر در دوران پادشاهی حاکمان چندین بار به عنوان پایتخت ایران قرار گرفته است . از این رو در این شهر دارای هتل های و رستوران مختلفی برای پذیرایی مهمانان وجود دارد اگر قصد سفر به اصفهان را دارید و دوست دارید در هتلی ارزان اقامت کنید با ما همراه باشید.

مراکز اقامتی زیادی در اصفهان وجود دارند که خدمات مطلوبی را با قیمت کمتر، نسبت به هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره، در اختیار گردشگران می‌گذارند. ما بهترین هتل‌های لوکس اصفهان را معرفی کردیم. در این بخش، بهترین هتل‌های ارزان اصفهان را معرفی می‌کنیم تا در سفر به اصفهان راهنمای شما برای انتخاب و رزرو هتل باشد.

مقالات بیشتر بخوانید :


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل پارت اصفهان

هتل پارت اصفهان یک هتل ۳ ستاره در این شهر است. این هتل ۵ طبقه در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد.

هتل پارت هم به مراکز خرید، هم به نقاط دیدنی و تاریخی اصفهان مثل پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد چهارباغ نزدیک است. عواملی چون کادر مجرب هتل پارت اصفهان، دکوراسیون شیک و فضای لوکس هتل و سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده، این هتل را برای اقامت گردشگران خارجی هم به گزینه‌ی ایده‌آلی تبدیل کرده است.

آدرس: حدفاصل چهارباغ عباسی و آیت الله شمس آبادی، کوچه جهان آرا

این هتل ۳ ستاره و دارای ۴۳ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، اینترنت، پاورسوییچ، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۱۲۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۳۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان اصفهان
هتل های ارزان اصفهان

هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان یک هتل ۳ ستاره تازه‌ساز در شرق اصفهان است که در نزدیکی اتوبان‌های اصلی شهر (شهید آقا بابایی و صیاد شیرازی) قرار دارد و باعث شده دسترسی آسان بدون تحمل ترافیک به نقاط مختلف اصفهان ممکن شود.

این هتل تا جاذبه‌های گردشگری اصفهان مثل باغ گل‌ها، پل خواجو و بافت تاریخی شهر، فاصله‌ی کمی دارد و نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است که از این نظر محبوب گردشگرها است.

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان ۲۲ بهمن، حد فاصل چهاراه نورباران و چهارراه حمزه

این هتل ۳ ستاره و دارای ۴۸ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، اعلام حریق، کافی نت، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۸ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان اصفهان
هتل های ارزان اصفهان

هتل اصفهان

هتل اصفهان ، یکی از هتل‌های قدیمی ۳ ستاره این شهر، در کنار پل فلزی و رود محبوب زاینده‌رود قرار گرفته و به همین دلیل موقعیت ویژه‌ای دارد. امکانات هتل اصفهان از هر نظر رفاه مسافر را تضمین می‌کند. رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ و سالن‌های چندمنظوره از سایر امکانات این هتل هستند.

با اقامت در این هتل، رود و فضای سبز اطراف آن، سی و سه‌ پل و پل خواجو، محله‌ی قدیمی و اصیل جلفا، چهارباغ عباسی و مرکز خرید، همه در نزدیکی شما هستند. هتل اصفهان، به اتوبان اصلی شهر و بانک‌ها، ادارات و همچنین معروف‌ترین فروشگاه‌های برند اصفهان در خیابان خاقانی و توحید، دسترسی آسان و سریع خواهید داشت.

آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی

این هتل ۳ ستاره و دارای ۳۴ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، اعلام حریق، کافی نت، آرایشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: دارد، پارکینگ: دارد، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان اصفهان
هتل های ارزان اصفهان

هتل جلفا اصفهان

اگر می‌خواهید در سفر به اصفهان، در یکی از محله‌های تاریخی و قدیمی‌اش اقامت کنید، هتل جلفا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل جلفا، جنب کلیسای وانک قرار گرفته است. در این محله‌ی آرام و بی‌سر و صدا، می‌توانید انواع رستوران‌های درجه یک سنتی، ایرانی و فرنگی را بیابید. تاکسی سرویس هتل جلفا همیشه برای استفاده‌ی مسافران آماده است.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، خیابان کلیسای وانک

این هتل ۲ ستاره و دارای ۶۴ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۶ خودرو، اینترنت در لابی: دارد، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان اصفهان
هتل های ارزان اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره یکی از هتل‌های ۳ ستاره میان رده در بافت تاریخی شهر اصفهان است. این هتل از مکان‌های اصلی تاریخی و گردشگری مثل کاخ عالی‌قاپو، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و… تقریباً ۵۰۰ متر فاصله دارد.

هتل ستاره هم سفره‌خانه‌ی سنتی دارد، هم رستوران تابستانه (بام هتل) و هم رستوران معمولی. کیفیت غذاها و خدمات دیگر هتل همگی مطابق با آخرین استانداردهای هتل‌داری در جهان است.

آدرس: میدان امام (نقش جهان)، خیابان حافظ

این هتل ۳ ستاره و دارای ۵۲ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۵۲ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان اصفهان
هتل های ارزان اصفهان

هتل جهانگردی اصفهان

هتل جهانگردی اصفهان یکی از هتل‌های ۳ ستاره میان‌رده در اصفهان است. این هتل ۵۰ اتاق دارد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل از کاخ عالی قاپو ۲۲ دقیقه با ماشین، تا سی و سه پل ۱۸ دقیقه با ماشین، تا میدان نقش جهان ۲۴ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه بین‌المللی ۳۶ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان هزار جریب، رو به‌روی کوی امام، مهمان‌سرای جهانگردی اصفهان

این هتل ۳ ستاره و دارای ۵۰ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، فضای سبز، اینترنت، رستوران: ۲۰۰ نفر، پارکینگ: ۱۰۰ ماشین، اینترنت در لابی: دارد، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان و خوب اصفهان کدامند؟ (قسمت اول)
هتل های ارزان اصفهان

هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی واقع در چهارراه تختی به دیدنی‌های تاریخی و مهم شهر نزدیک است. قدم‌زنان می‌توانید در عرض پنج دقیقه به میدان تاریخی نقش‌جهان برسید، کنار ساحل زاینده‌رود و روی سی‌وسه‌پل یا پل خواجو قدم بزنید یا از کاخ چهل‌ستون و موزه‌های واقع در بافت تاریخی دیدن کنید.

بیشتر از سی سال از شروع فعالیت هتل آزادی می‌گذرد و به همین دلیل، پرسنل باتجربه‌ای دارد و با توجه به قیمت مناسبش، خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

آدرس: اصفهان، چهارراه تختی، خیابان مسجد سید

این هتل ۳ ستاره و دارای ۳۸ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، ماهواره، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۱۲۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۴۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان و خوب اصفهان کدامند؟ (قسمت اول)
هتل های ارزان اصفهان

هتل ملک اصفهان

هتل ملک اصفهان یک هتل ۲ ستاره است که امکانات رفاهی‌ خوب و کاملی دارد و از تکنولوژی و نوآوری‌های مدرن استفاده می‌کند.

این هتل با ظاهری سنتی و هماهنگ با بافت سنتی شهر، در نزدیکی آثار باستانی پربازدید اصفهان قرار دارد. تلفیق فضای سنتی و امکانات مدرن باعث شده که مسافران، تجربه‌ی جدیدی از اقامت در اصفهان داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل هم نیازی به تعریف ندارد: موزه‌ی تاریخ طبیعی، کاخ عالی‌قاپو، نقش جهان، سی‌و‌سه پل و… همگی در نزدیکی این هتل هستند.

آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان چهارراه ملک

این هتل ۲ ستاره و دارای ۱۹ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۳۰۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۶۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل های ارزان و خوب اصفهان کدامند؟ (قسمت اول)
هتل های ارزان اصفهان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *