تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, رپورتاژ آگهی, کیش

پارک آبی اوشن ؛ صدرنشین پارک ‌های آبی ایران! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 بدون شک یکی از بهترین و متفاوت ترین پارک های آبی ایران  پارک آبی اوشن  است. شاید به جرئت بتوان گفت که حتی نمونه‌ی آن در خاورمیانه هم پیدا نمی‌شود. به علاوه، این پارک آبی اولین تم پارک ایران هم هست. برای کسانی که دوست دارند در یک محیط روباز، کاملا بهداشتی و با امکانات رفاهی فراوان، با بهترین تجهیزات و تفریحات، یک روز کامل را فقط به خوشگذرانی و دوری از دنیای پراسترس بگذرانند، این تم پارک آبی می‌تواند بهترین گزینه‎ی موجود باشد.
در این مقاله قصد داریم تا درباره‌ی پارک آبی اوشن با شما حرف بزنیم. این پارک آبی بزرگ و بی‌نظیر، در صدر لیست پارک‌های آبی ایران قرار می‌گیرد و امکانات فراوان و منحصر به فردی دارد که در هیچ کجای دیگر پیدایشان نخواهید کرد. به علاوه، خبر خوب اینکه امکان خرید تخفیف پارک آبی اوشن هم از سایت‌های همچون کیش تفریحات وجود دارد که در بخش مربوطه توضیحی کامل به شما ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید!

جنگ اول، بِه از صلح آخر!

در همین ابتدای مقاله، دو موضوع مهم وجود دارد که باید قبل از هر چیز به آن‌ها پرداخته و تکلیفمان روشن شود، یا به عبارتی همان که می‌گوید: جنگ اول بِه از صلح آخر! موضوع اول که شاید از هر چیز دیگری مهم‌تر باشد، مسئله‌ی دایر بودن پارک آبی در شرایط پاندمی کرونا است. خوشبختانه باید اطلاع شما برسانیم که پارک آبی اوشن، با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی، حتی در دوره‌ی کرونا هم مشغول به کار است و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
گذشته از آن، مسئله‌ی دوم، موضوع خرید بلیط پارک آبی اوشن است. همه می‌دانیم که قیمت چنین تفریحاتی هیچ وقت ثابت نمی‌ماند و امکان تغییر آن در طول سال همواره وجود خواهد داشت مثلا در حال حاضر، قیمت بلیط پارک آبی اوشن، حدود 200 هزار تومان است. به علاوه، ممکن است عده‌ای به دلیل اینکه قیمت بلیط پارک آبی کمی بالاست، از تجربه‌ی لذت این پارک آبی، محروم بمانند.
اما برای این کار هم چاره‌ای بسیار کارساز وجود دارد. خرید تخفیف تفریحات کیش، از معقول‌ترین راهکارهایی است که هزینه‌ی سفر شما را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد. به توصیه‌ی ما، خرید تخفیف پارک آبی اوشن، از وبسایت کیش تفریحات، بسیار منطقی و هوشمندانه بوده و به شما کمک خواهد کرد با فراغ خاطر بیشتری به سفرتان بپردازید، چون که به هر حال، تفریحات کیش با تخفیف بیشتر کیف می‌ده!

پارک آبی اوشن

نخستین تم پارک آبی ایران

جزیره‌ی کیش، مرکز بزرگترین و محبوب‌ترین تفریحات آبی ایران است. هر تفریحی را که به دنبالش باشید، بهترینش را در جزیره‌ی کیش پیدا خواهید کرد. از جمله‌ی همین تفریحات، به خصوص تفریحات آبی، می‌توان بزرگترین مجموعهی آبی کیش، یعنی پارک آبی اوشن را نام برد که هر ساله گردشگران و توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند.
پارک آبی اوشن شاید از بزرگترین پارک‌های آبی ایران و خاورمیانه باشد، این پارک در سال 1395، در زمینی به مساحت 5.5 هکتار بنا شده است برای رفاه حال هر چه بیشتر مسافران، به خصوص بانوان گرامی، در منطقه‌ی پرواز ممنوع قرار دارد. به علاوه از امکانات فراوان این پارک هم هر چه بگوییم کم است: ماساژ و اسپا حمام ترکی، کافی‌شاپ و رستوران و مرکز خرید، چهار استخر و حدود 13 راید متفاوت در این پارک وجود دارد.
اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام «تم» پارک آبی از کجا سرچشمه گرفته شده است. مجموعه‌ی پارک آبی اوشن، بر اساس یک داستانواره‌ای به نام «راز قلعهی خورشید» طراحی شده است که در آن، سه برادر قصد دارند تا قلعه‌ی خورشید را از دست دزدان دریایی آزاد کنند. در هر قسمت از این پارک، سرنخ‌هایی درباره‌ی داستان وجود دارد که شما را تشویق می‌کند تا انتها آن را دنبال کنید. به طور کلی، به پارک‌هایی که بر اساس چنین داستان‌هایی طراحی می‌شوند، «تم پارک» گفته می‌شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

امکانات پارک آبی اوشن

در دل پارک آبی اوشن، هر چیزی را برای تجربه‌ی یک تفریح آبی بی‌نظیر به آن نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. تنوع تفریحات و امکانات در این پارک آبی آنقدر زیاد است که حتی اگر یک روز کامل را هم برای امتحان کردن هر کدام اختصاص دهید، کافی نخواهد بود. اکنون بیایید نگاهی بیندازیم به امکانات این پارک آبی منحصر به فرد:

• انواع رایدها

این پارک آبی بزرگ دارای 13 راید متفاوت است که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند، بعضی ترسناک و هیجان‌انگیز هستند و برای کسانی که روحیه‌ی ماجراجویی دارند مناسب‌ می‌باشد. بعضی دیگر از رایدها، آرام و آهسته هستند و برای کسانی که به آرامش و ریلکس کردن نیاز دارند، گزینه‌ی بهتری خواهند بود. به علاوه، هم راید مخصوص بزرگسالان وجود دارد، هم راید مخصوص کودکان (بالای 13 سال). از محبوب‌ترین رایدهای پارک آبی اوشن می‌توان این موارد را نام برد: راید بِرکو، راید موجاب، راید پیچالوپ، راید آناکوندا، راید دینگِل، راید مارپیچ، راید چالاب، راید گرداب و راید راشین ریور.

• استخرهای مختلف

این مجموعه دارای چهار استخر متفاوت هم هست: استخر آبان برای بزرگسالان، استخر آبتین برای نوجوانان، جکوزی رابو و جکوزی دینگو که بیشتر از کاربرد تفریحی، کاربرد درمانی دارد.

• فروشگاه‌ها

مجموعه‌ی پارک آبی، برای رفاه هر چه بیشتر مسافران، دو فروشگاه بزرگ و مجهز را هم در نظر گرفته که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد و هر آنچه که برای یک روز مفرح در یک پارک آبی به آن نیاز دارید، پیدا خواهد شد. اولین فروشگاه، با نام «فروشگاه جزیره» در داخل محوطه‌ی پارک آبی اوشن قرار دارد و فروشگاه دوم با نام «فروشگاه اوشن» درست در ورودی پارک در نظر گرفته شده است. به علاوه در فروشگاه دوم، انواع و اقسام لوازم و صنایع دستی بومی کیش را هم می‌توانید پیدا کنید.

• رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

گذشته از امکانات تفریحی، اگر دل میان خاطره‌سازی‌هایتان گرسنه شدید و دلتان بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را خواست، اصلا لازم نیست بد به دلتان راه دهید، چون که در دل پارک آبی اوشن، بهترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها گنجانده شده است. رستوران «زامبو زیمبو» که بهترین ساندویچ‌های سرد و گرم را به مسافران ارائه می‌کند، کیوسک «نوشاک» و کیوسک «فروتیلا» که انواع و اقسام آب‌میوه‌های طبیعی و اسموتی و میوه‌های خوش‌طعم و رنگارنگ را برایتان به ارمغان می‌آورند، و البته فست فود «چیکو» و کافی‌شاپ «کافیسا»، همه و همه برای اینکه خاطره‌ی این پارک آبی را در ذهن شما تا همیشه زنده نگه دارند، دست به دست هم داده‌اند.

خرید بلیط و ساعات کاری پارک

پارک آبی اوشن، هر روز هفته (به غیر از یکشنبه‌ها) از ساعت 9 صبح، الی 8 شب مشغول به کار است. روزهای شنبه و چهارشنبه، تمام ساعت کاری پارک مخصوص بانوان بوده و روزهای دوشنه و جمعه، تماما مخصوص آقایان می‌باشد. در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه، برنامه‌ی کاری به دو سانس صبح و عصر تقسیم‌بندی می‌شوند.
دسترسی به پارک آبی اوشن از هر جای کیش ممکن است، به علاوه، این پارک در نقاط مختلف جزیره، ایستگاه ترانسفر در نظر گرفته و شما را به صورت رایگان، به این مجموعه خواهد رساند. به علاوه، برای پرداخت هزینه‌ها در داخل پارک، یک مچ‌بند مغناطیسی به شما داده خواهد شد، شما قبل از ورود مچ‌بند را شارژ کرده و هر چه که لازم باشد، هزینه‌ی آن را به کمک همین مچ‌بند پرداخت خواهید کرد.
برای خرید بلیط پارک آبی اوشن هم می‌توانید آن را هم از وبسایت رسمی پارک، به صورت آنی خریداری کرده و یا از قبل رزرو کنید. اما خب پیشنهاد می‌شود که برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کم کردن خرج سفر، تخفیف پارک آبی اوشن را از وبسایت‌های فروش تخفیف تفریحات کیش، مثل وبسایت کیش تفریحات، تهیه کنید و سفر به صرفه‌تری داشته باشید.

پارک آبی اوشن


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ندا صیافان

    پارک اوشن یکی از بهترین تفریحات کیش هست

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *