تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کوه ویسلر کانادا

در این مقاله از قسمت جهانگردی در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در کانادا آشنا کنیم. این جای دیدنی که کوه ویسلر نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد کانادا می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

ویسلر یا ویستلر شهری در استان بریتیش کلمبیای کانادا می باشد که در محدوده جنوب اقیانوس آرام و سلسله کوه های شمال غربی آمریکای شمالی قرار گرفته است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برخلاف خیلی از شهرهای کوچک کانادا که در زمستان عاری از گردشگر میباشد ، ویستلر را میتوان در زمستان یکی از شلوغ ترین مناطق گردشگری در نظر گرفت که هر زمستان اسکی بازان بسیاری را در کوه های خود جای می دهد، میزبانی میکند. البته نمیتوان جذابیتهای این شهر را در ورزش اسکی و زمستان خلاصه کرد ، چراکه  علاوه بر آن مناظر بکر و زیبای آن ، همجواری کوه و اقیانوس ، تابستانهای بی نظیر و طبیعت بی بدیل ، همواره دلیل اصلی جذب گردشگران به این شهر می باشد.
دوچرخه سواری ، پیاده روی ، کمپینگ ، جشن کوهستانی تابستان ، گشت و گذار با هلیکوپتر، تورهای کوه یخ ، تورهای یخچال ، ماهی گیری و تور عکاسی از فعالیتهای تابستانی این شهر است.یکی از خوش منظره ترین بزرگراههای جهان بزرگراه دریا تا آسمان (از ونکوور تا ویسلر) میباشد که جز زیباترین مناظر طبیعی جهان است.

کوه ویسلر کانادا
کوه ویسلر کانادا

در المپیک سال 2010 ویستلر نیز در کنار ونکوور میزبان خیلی از بازیهای زمستانی  بوده است. که هم اکنون پارک المپیک ویستلر مکانی برای ورزش و تفریح های محلی ، تورهای عمومی و رویداد های ویژه و خیلی از مسابقات میباشد
در شهر ویستلر موزه ای به نام موزه ی هنرهای جدید موجود است که پیشنهاد می شود حتما از آن دیدن کنید.این موزه دارای یک ساختمان چشمگیر و با معماری جالبی ست که به خودی خود بنایی تماشایی خواهد بود. اما زمانی که وارد ساختمان موزه خواهید شد نیز موضوع بارها جالب تر می گردد؛ اتاق ها و سالن های یکی به دنبال دیگری دارای تزئینات عجیب و غریبی هستند و نقاشی های تاریخی از مردم باستانی دیوارهای اتاق ها و سالن های موزه را مزین ساخته اند.در موزه ی هنرهای جدید ویستلر آثاری از جف وال، رودنی گراهام و دیگران را خواهید دید.
این موزه هر روز از ساعت 9 صبح الی 6 عصر باز می باشد و برای بازدید از آن باید مبلغی را پرداخت کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *